כרטיס נטען – למה זה כדאי לכל אחד

$(function(){setImageBanner('78a64a89-78ab-40cc-9653-5aeda7ba94c5','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כרטיס נטען כבר מזמן לא משמש רק כדי לטוס לחו"ל. עבור רבים, הוא משמש כדרך התשלום העיקרית.

Pixabay

בשביל לדעת אם גם לכם יכול להיות עדיף להשתמש בכרטיס נטען, נתחיל בהסבר כללי על מה זה כרטיס נטען ואיך זה עובד. וגם למה הפתרונות שיש קיום בשוק, פשוט לא מספיקים.

 

כרטיס נטען

כרטיס מגנטי אשר מאפשר שימוש ממש רגיל ויום יומי, כפי שמאפשר כל כרטיס אחר. בהתאם לתנאיו. כרטיסים נטענים רבים מאפשרים לכם את כל הפעולות הרגילות כמו. ההבדל בין כרטיס נטען לכרטיס אחר הוא שכרטיס נטען לא משוייך לחשבון בנק. אלא שטוענים את הכרטיס בכספים מראש. ישנם עשרות תחנות טעינה פזורות בכל הארץ, והתהליך הוא פשוט מאוד. לרוב זמן האישור של הכספים בכרטיס הוא מידי. שימו לב שלא בכל כרטיס התהליך הוא מיידי והשתדלו לחבור כזה שכן.  

איך זה עובד ?

מפקידים כספים בקלות רבה. חווית השימוש פשוט וקל. ובכללי ההתנהלות עם כרטיס נטען פחות מורכבת ומצריכה פחות שיחות טלפון ופחות ביקורים בבנק. מאשר שימוש בפתרונות הבנקאים.

מה שכדאי לשים לב לפני שבוחרים כרטיס נטען זה האם ההטענות מיידיות. כמה זמן לוקח לשליחת כספים בין חשבונות, שזה עוד שירות נפלא. וכמובן, יש לוודא שכל הפעולות שאתם חושבים לבצע עם הכרטיס באמת אפשריות.

 

 

 

 

מה עושים עם כרטיס נטען?

לכל כרטיס נטען מגוון אפשרויות ושימושים שמגיעים איתו. תלמדו מה מציעת חברת הכרטיס לפני שאתם רוכשים כרטיס נטען. במידה ואתם יודעים אילו פעולות תרצו לבצע, בדקו מראש שהן אפשריות.

השימושים הנפוצים בכרטיס נטען :

רכישות בעסקים : בכרטיס נטען ניתן  להשתמש ממש כרגיל לרכישה של כל מוצר. החל מקניות אוכל לביתכם ועד רכישות של מותרות, הכל אפשרי באותה קלות כפי שאתם רגילים מכרטיסי האשראי שלכם. ישנה אפשרות להשתמש בכרטיס גם בחו"ל (עוד על כך בהמשך).

משיכה בכספומט –מרבית הכרטיסים הנטענים מאפשרים משיכה של מזומנים מכל כספומט. כל תוכלו להפקיד את כל המזומן שלכם ולמשוך אותו בעת הצורך בקלות. אין שום צורך להסתובב עם הרבה מזומן יותר.


שימוש בינלאומי – שימו לב שהכרטיסים הנטענים הפופולריים ביותר הם כאלה שעובדים עם חברות האשראי הגדולות. אם אתם רואים על הכרטיס לוגו של אחת מחברות האשראי הגדולות כמו "ויזה" או "מאסטרקארד" משמעות הדבר היא שכל בית עסק בעולם שמקבל את כרטיסי האשראי, יקבל את הכרטיס הנטען שלכם. זהו השימוש הנפוץ ביותר בכרטיסים נטענים.

ומה לא ניתן לעשות עם הכרטיס?

בכרטיס נטען אי אפשר להשתמש לצורך רכישות בתשלומים. אם אתם מעוניינים לרכוש בתשלומים תהיו חייבים כרטיס של הבנק. הסיבה לכך היא ברורה, כיוון והשליטה בידיכם אף אחד לא יכול להבטיח שבחודש הבא תזכרו להפקיד כספים לכרטיס, ולכן לא מאפשרים תשלומים.

בנוסף, אי אפשר להיכנס למינוס. אחד השימושים המועילים של כרטיס נטען הוא שהוא מאפשר לכם שליטה מלאה על ההוצאות שלכם. לעולם לא תמצאו את עצמכם בחובות אם תשתמשו בכרטיס נטען.

 

האם זה מתאים לכל אחד?

אם אתם מרגישים שאתם צריכים שליטה נוספת על ההוצאות שלכם, הכרטיס מתאים לכם. בעזרת כרטיס נטען תוכלו למלא בתחילת החודש את הסכום אותו תרצו להוציא, וברגע שהכרטיס מתרוקן, לא תוכלו לבזבז יותר כספים.

בנוסף, זהו פתרון חוץ בנקאי. פתרון חוץ בנקאי הוא פתרון שמאפשר לכל אדם שלא רוצה לעבוד עם הבנקים מסיבה כזו או אחרת, להשתמש בכרטיס אשראי בקלות רגילה כאילו היה זה כרטיס של בנק.

טיפים

כמה טיפים שימושיים שאולי יעזרו לכם במידה ויש לכם כרטיס נטען :

העברות כספים – כרטיסים נטענים רבים מאפשרים לכם לשלוח כספים ממנוי למנוי, כך, תוכלו להעביר כספים לבעל מקצוע, חבר, ועוד, מבלי שהכספים שלכם יעברו במערכת הבנקאית.

המרות מט"ח – רבים אינם מודעים לכך אבל לכרטיס נטען פעמים רבות יש אפשרות להמרות מט"ח. על כל המרה מט"ח אנחנו משלמים עמלה, ולפעמים העמלה שמציעה חברת הכרטיס זולה מהחלופות בשוק. כדאי לבדוק זאת .

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d4994259-4012-4b99-87a3-cabc8394360c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה