כנס האיכות השנתי בדרום התקיים זו השנה השישית

$(function(){setImageBanner('df908930-6d17-4055-8dbe-8aa1eed7c92d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בשבוע שעבר התקיים כנס איכות דרום השנתי, זו השנה השישית שהוא שיתוף פעולה של SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, התאחדות התעשיינים מרחב דרום, והאיגוד הישראלי לאיכות. בכנס שהתקיים ב-ZOOM דנו מומחים מהתעשייה ומהאקדמיה סביב נושא חדשנות באיכות. במהלך הכנס הוענק אות הנגב למצוינות באיכות למר חיים דפרין, סמנכ"ל האיכות של מנועי בית שמש.

קרדיט - צבי תקשורתכנס האיכות דרום התקיים בשבוע שעבר בפעם השישית ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון בבאר שבע והפך כבר למסורת בנגב. הכנס עסק בתחום האיכות והמצוינות ועל החשיבות של חדשנות וקידמה בתחום האיכות. בכנס השתתפו מומחי ואנשי האיכות מעולמות התעשייה, השירות, המסחר והאקדמיה. בכנס המקוון  שיתפו מניסיונם נציגי ICL, HP Indigo, המכון הישראלי לאיכות ועוד.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' נכח באירוע ואמר בתגובה - "כמיטב המסורת אני שמח ומברך על כנס האיכות השישי שמתקיים בבאר שבע, אתם חלק ממרקם מאוד חשוב שקובע את איכות חיינו" 

במהלך הכנס העניקו השותפים את אות הנגב השנתי למצוינות באיכות. השנה החליטה וועדת האות על הענקתו למר חיים דפרין, סמנכ"ל האיכות של מנועי בית שמש. דפרין עוסק בתחום משנת 2011, במהלך תפקידיו הביא חיים לשינוי משמעותי בתפיסת האיכות, תוך הטמעת דפוסי פעילות מתקדמים, הבאים לידי ביטוי בניהול, יישום והטמעה של מערך איכות בהתאם לסטנדרטים. בתקופת הקורונה באה לידי ביטוי הפעילות של מערך האיכות בחברה בראשותו של חיים בעיקר בתחום הערכת סיכונים, זיהוי וניטור גורמים לשיפור והתייעלות. דפרין על הזכייה  "כבוד גדול הוא לי לקבל את האות לאיכות. העיסוק בתחום האיכות הינה דרך חיים המאתגרת את העוסקים בה ביום יום. לא אחת אנו נדרשים לשאלה מהי איכות, רבות הן ההגדרות למושג הזה ובעייני היא איכות למדד אחריות אישית וארגונית כגורם משפיע בתהליך"

פרופ' דורית תבור, יו"ר הכנס: עידן הקורונה הוא עידן מאתגר שמציב אותנו בפני דברים חדשים שלא ידענו ומחייב מאתנו חדשנות ויצירתיות. השנה נפתחה אצלנו הפקולטה חדשה לעיצוב ואדריכלות ולראשונה ניתן ללמוד תחום זה בבאר שבע. אני מודה לכל השותפים לכנס שיחד הצלחנו לקדם כנס איכותי זו השנה השישית.

הרקטור, פרופ' יהודה חדד, בירך: "היום כולנו יודעים שנושא האיכות הוא חשוב משחר ההיסטוריה, בשנים האחרונות אנחנו נוכחים יותר ויותר לדעת שהאיכות היא חלק מהמצוינות – שני הדברים האלה חוברים יחד. לכן הכנס הזה הוא מאוד חשוב ומתחבר בדיוק לשאיפות המצוינות של המכללה. אני חושב שצריך לחשוב איך לשתף את נושא האיכות לדורות הבאים כי הערכים של האיכות והמצוינות צריך לבוא לידי ביטוי גם בהעברה לדור העתיד שלנו" 

שרון אנקר, נציג האיגוד הישראלי לאיכות בדרום: "כנס האיכות מהווה זירה להעשרה מקצועית ושיתוף. האיכות היא ערך חובה ומימוש על ידי כל ארגון , חשוב להבין שחכמת ההמונים היא כלי משמעותי והכרחי למימוש האיכות ולכן הכנס הזה ומפגשים נוספים שאנחנו מקדמים הם משמעותיים מאוד לבעלי הפקידים בתחום. ניר שור, מנהל המרחב דרום בהתאחדות התעשיינים אמר – "תחום האיכות הוא חלק מרכזי ובלתי נפרד מהתעשייה. הנוכחות המרשימה של הנרשמים וההיענות של הדוברים היא עוד הוכחה שמדובר בתחום שהולך ומתפתח כל הזמן ובעל משמעות גבוהה בתעשייה. בתור מנהל מרחב דרום אני רואה כמה מנהלי איכות במפעלים הם חלק מהותי למקום בו הם עובדים וכמה חשוב לייצר שיח משותף בתחום שרק הולך ומתפתח על מנת ללמוד אחד מהשנייה.

חבר הכנסת מהליכוד אלי כהן, דיבר על הצורך בשינוי הרגולציה בישראל - "אני חושב שאנחנו רואים במיוחד בתקופת הקורונה עד כמה חשובה התעשייה הישראלית. חשוב לפעול תמיד על מנת להקטין את הרגולציה ולזהות את הצרכים של בעלי המפעלים ולהמשיך במדיניות של הורדת רגולציה ולאפשר לתעשיינים להתחרות באופן גלובלי ולעודד יצוא. גם מפעלים הנמצאים בתעשייה המסורתית חייבים להיות בקדמת הטכנולוגיה והמצוינות. אני תמיד מאמין שכלכלה חזקה זו מדינה חזקה המקורות לכך מגיעים מהמגזר העסקי והתעשייתי".השר אלי כהן. קרדיט אופיר אייבי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b12e0393-8253-482f-9020-e14174760778','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה