יוצאים לחופשה: מדריך מלונות וחופשה באי כרתים, יוון

$(function(){setImageBanner('2dd107d4-c201-48ad-9d66-f2dc88edfb06','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

יוון, ערש הציוויליזציה העתיקה ואוצר של יופי טבעי, מקדמת את פני המטיילים לחופי השמש שלה.

SUTTERSTOCK

בין היעדים הקסומים הרבים שלה, כרתים הגדולה באיי יוון, ומציעה נופים, פלאים היסטוריים ואירוח שאין שני לו. התעמקות במגוון הרחב על המלונות בכרתים חושפת עולם שבו יוקרה מודרנית וקסם עתיק מתמזגים.

מגלים את יוון:

יוון, עם ההיסטוריה העשירה והנופים עוצרי הנשימה, ארץ שבה המיתולוגיה משתלבת במציאות. מהאקרופוליס האייקוני באתונה ועד למי הטורקיז של האיים המרהיבים, כל פינה של פנינה ים תיכונית זו קורצת לחקור ולגלות עוד. איי יוון, הפזורים כמו תכשיטים, מספרים כל אחד סיפור ייחודי של מורשת תרבותית ונפלאות טבע.

מגלים את האי כרתים:

כרתים, התכשיט הדרומי ביותר בכתר היווני, היא עדות למגוון של הנוף הים תיכוני. עם ההרים המחוספסים, המישורים הפוריים והחופים הבתוליים, כרתים שובה את המבקרים בשילוב הרמוני של טבע והיסטוריה. חורבות עתיקות, כפרים מסורתיים וערים תוססות מתקיימים יחד על האי.

מגלים את אזורי תיירות באי כרתים:

כרתים מגלה את יופיה דרך אזורי תיירות מובהקים, שכל אחד מהם מציע טעם ייחודי של קסמו של האי.

הרקליון: הבירה השוקקת של כרתים, הרקליון, היא עיר תוססת שבה העבר וההווה מתנגשים. חקור את מצודת הרקליון ההיסטורית, תשוטט בשוק התוסס ותתעמק באוצרות המוזיאון הארכיאולוגי.

חאניה: עיר נמל ציורית על החוף הצפון מערבי, חאניה היא יעד מושלם לגלויה עם הארכיטקטורה הוונציאנית שלה, העיר העתיקה המקסימה והמגדלור האייקוני של חאניה.

רתימנו: רתימנו שוכנת בין הרקליון וחאניה, ומתגאה בעיר עתיקה מימי הביניים שהשתמרה היטב, בנמל ונציאני ובמצודת פורטצה המרשימה.

אגיוס ניקולאוס: עיירת חוף מקסימה בצד המזרחי של כרתים, אגיוס ניקולאוס ידועה באגם Voulismeni השלו שלו, חוף הים התוסס והקרבה לאי ספינלונגה המיתולוגי.

מגלים את היעדים פופולריים באי כרתים:

ארמון קנוסוס: מסע אחורה בזמן, ארמון קנוסוס ליד הרקליון הוא אתר ארכיאולוגי מינואי החושף את פארה של ציוויליזציה ששגשגה לפני למעלה מ-3,000 שנה.

ערוץ שומרון: חובבי טבע ימצאו גן עדן בערוץ השומרון, טרק מהמם בנופים טרשיים ששיאו בכפר המקסים אגיה רומלי.

אלונדה: אלונדה, הידועה באתרי הנופש היוקרתיים שלה ובאי ההיסטורי ספינלונגה, היא יעד שליו המציע יוקרה בתוך יופי טבעי.

לגונת באלוס: חוף שמימי עם מים צלולים וחול בגוון ורוד, לגונת באלוס ליד חאניה היא יצירת מופת טבעית הנגישה באמצעות סירה או טיול נופי.

מגלים מלונות בכרתים:

Blue Palace, a Luxury Collection Resort & Spa, Elounda: אתר הנופש הזה ממוקם על גבעות אלונדה ומציע בונגלוס פרטיים עם נוף לים, חוף פרטי ומתקני ספא ברמה עולמית.

Casa Delfino Hotel & Spa, חאניה: מלון בוטיק בלב העיר העתיקה של חאניה, קאזה דלפינו משלב ארכיטקטורה עות'מאנית ו-ונציאנית, ומספק מפלט אינטימי ויוקרתי.

Domes Noruz Chania, Autograph Collection, Chania: עם הקונספט למבוגרים בלבד, Domes Noruz מציע עיצוב עכשווי, בריכות פרטיות וגישה ישירה לחוף לחוויה אקסקלוסיבית.

Grecotel Amirandes, הרקליון: Grecotel Amirandes, השוכן על החוף של כרתים, משלב יוקרה מודרנית עם ארכיטקטורה בהשראה מינואית, וכולל אפשרויות לסעודה מעולות וחוף פרטי.

Elounda Beach Hotel & Villas, Elounda: חבר ב-Leading Hotels of the World, Elounda Beach Hotel & Villas מציע חדרי אירוח מפוארים, בריכות פרטיות ונופים חסרי תקדים של מפרץ מיראבלו.

לעוד בתי מלון בכרתים

בחירת מלון בכרתים מעצבת את החופשה כולה; החוויה המשלימה לחופשה של היסטוריה, תרבות ויופי טבעי של האי. מאתרי נופש יוקרתיים עם נוף פנורמי ועד למלונות בוטיק בעיירות מקסימות, כרתים מזמינה את המטיילים לטבול את עצמם במסע בלתי נשכח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('0f691ebc-33d0-4a86-8279-637d8c60c0da','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה