הדברת פשפש מיטה במהירות וביעילות

$(function(){setImageBanner('67e230d4-5be5-42ce-839c-df5f49b24d3f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

פשפש מיטה הוא אולי אחד היצורים היותר מציקים שאפשר להעלות על הדעת. מדובר בחרק קטן, אשר הגודל שלו נע בין מילימטר אחד לארבעה מילימטרים לכל היותר. כיוון שכך, קשה מאד (אבל לא בלתי אפשרי) לראות את החרק הזה בעין בלתי מזוינת. זאת, בעיקר לאור העובדה שהוא נוטה להסתיר ולהסוות את עצמו היטב. החרק הזה הוא בעצם טפיל, הניזון מהדם של בעל החיים שאליו הוא נטפל. במרבית המקרים המפגשים של בני אדם עם החרקים הללו הוא באמצעות הכלב או חית בית אחרת שממנה עובר החרק הזה לאחד מבני הבית. איך מתפתחים פשפשי המיטה? כיצד ניתן להיפטר מהם בקלות וביעילות? מתי כדאי להזמין מדביר מקצועי על מנת לפתור את הבעיה?

freepik

איך מגיעים פשפשי המיטה הביתה וכיצד הם מתפתחים

פשפשי המיטה מצליחים להיכנס אל תוך הבית, בדרך כלל, באמצעות חיית המחמד שאליה הם נטפלו בגינה או במקום אחר במהלך הטיול היומי. לעיתים קורה שהטפיל הזה מגיע הביתה באמצעות יונים, בבתים שהבעלים שלהם אפשרו להן לקנן במקום כל שהוא בסמוך לבית. היונים, למרות הדימוי הרומנטי שלהן, הן נשאיות של טפילים רבים כולל קרציות וכמובן – פשפשים עוקצניים. הפשפשים ניזונים, כאמור, מהדם של מי שישנים על סדינים ומצעים שלא עברו ניקוי יומי. במשך הזמן הם מטילים ביצים ומהן בוקעות נימפות ההופכות בתוך זמן קצר לפשפשים חדשים, עוקצניים ומציקים. למען הסר ספק, עקיצות של פשפש אינן מזיקות בדרך כלל ולא יגרמו, קרוב לוודאי, לבעיה רצינית. עם זאת, הנוכחות של פשפשי מיטה עלולה להיות מציקה ולגרום לא מעט טרדה ואי נוחות לכל הדיירים בבית. הדברת פשפש מיטה היא, לפיכך, חשובה מאד לשמירה על הנוחות ועל איכות החיים.

איך מתפטרים מפשפשי מיטה בקלות וביעילות

למעשה, שמירה על ניקיון בבית כולל שמירה על הניקיון של המצעים הכולל ניעור וניקוי תקופתי, היא הדרך הנכונה להיפטר מפשפשי המיטה המציקים. אם מכבסים את כלי המיטה בטמפרטורות גבוהות ואף מחטאים את החדרים בבית בחומרי חיטוי מתאימים, הבעיה בדרך כלל תצטמצם, ואם חוזרים על הפעולה כמה פעמים הבעיה עשויה להיעלם בסיכומו של עניין. לפעולת החיטוי של הבית יש להוסיף כמובן טיפול נכון בחיית המחמד שהיא, קרוב לוודאי, המקור לפשפשים. אבקה נגד פשפשים ופרעושים, או אמפולה המכילה חומר נוזלי הפוגע בהם וממית אותם, פותרת את הבעיה. בעלי כלבים רבים מסתייעים בקולר המכיל חומר המונע מהפשפשים להפוך את הכלב לביתם הפרטי. עם זאת, חשוב להשתמש בכלי הזה בחכמה.

זאת, כיוון שיש כלבים שהם רגישים לקולרים כאלה. גם פעולה פשוטה תקופתית של שאיבת אבק יסודית באמצעות שואב אבק איכותי, עשויה לפתור או לכל הפחות לצמצם את הבעיה. אם כל הפעולות הללו לא עזרו, כי אז מתבצעת פעולה של הדברת פשפשים מקצועית. המדבירים המקצועיים יודעים לזהות את מקומות המחבוא הפוטנציאליים של הפשפשים ולהכניס למקומות הללו חומרים הגורמים לחיסול הבעיה. הפעולה של המדביר נועדה לא רק לחסל את הבעיה הקיימת אלא גם את הבעיה העתידית ולמנוע מביצי פשפשים לבקוע. מעבר לטיפול בחלל או בחדר ספציפי, יטפלו המדבירים גם בסביבה וימנעו מהפשפשים כל אפשרות לחזור ולהציק לדיירים בבית – בני אדם ובעלי חיים כאחד. מובן, עם זאת, שבעלי הבית חייבים להמשיך ולשמור על הניקיון וההיגיינה כדי למנוע מהבעיה לחזור. רוצים לדעת עוד? מעוניינים לסלק את הפשפשים המציקים מהבית? אתם במקום המתאים והנכון ביותר. צרו קשר כעת והמומחים של יוריקה הדברות יחזרו אליכם בהקדם ויעשו את כל הפעולות המקצועיות המתבקשות על מנת להפוך את הבית שלכם לנקי מפשפשים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('17bc3dcc-31c5-4530-ab5c-8f9c180849de','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה