$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d8b9a148-998a-47b4-93a4-6b353376a7f6','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('d8b9a148-998a-47b4-93a4-6b353376a7f6','/dyncontent/2024/5/1/b7c969b2-484f-4331-bd04-bd9ead8fafb4.gif',17822,'סמי 0524 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

כנראה שתמיד תהיה השוואה בין הברמנים של באר שבע לברמנים בתל אביב, וגם תמיד יגידו שהברמנים של תל אביב "רמה אחת מעל", בנימוק "כי זה תל אביב". כשבודקים לעומק את הנתונים עולים דברים מעניינים : הראשון הוא, שברמנים בבאר שבע מרוויחים יותר כסף מברמנים בתל אביב, כך לפי כל הסקרים, והשני הוא שברמנים מבאר שבע זכו ביותר תחרויות ברמנים מהקולגות מתל אביב. מעבר לכל זה, המועדון הכי מצליח בישראל הוא מבאר שבע – מועדון הפורום, והבר הטוב ביותר בישראל בשנת 2018 הוא גם מבאר שבע – בר הזאלמה.

" בר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל "

כמה מרוויחים ברמנים בבאר שבע ?

זאת כנראה השאלה הכי מעניינת, כמה מרוויחים ? בסקר שנעשה בקרב ברמנים בעיר עולה כי הם מרוויחים בממוצע בין 400-1000 ₪ למשמרת. כן, זה מטורף. אם אתם אוהבים את חיי הלילה ובא לכם לבלות וגם להרוויח על זה כסף, והרבה כסף, אז זה הזמן להתחיל לתכנן באיזה בר אתם הולכים לברמן...

אז איך מתחילים לברמן  ?

בניגוד לעבר שעבודת הברמן הייתה חובבנית, היום ברמנים הם אנשי מקצוע של ממש. כבר הזכרנו שברמנים מבאר שבע זכו בתחרויות ברמנים בישראל וגם יצאו לייצג את ישראל בתחרויות ברמנים בעולם. שנה שעברה זכה אור בנגרה, מדריך קורס ברמנים של בר מאסטר-ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל במקום ה 1 בתחרות הברמנים הארצית, משם הוא המשיך לתחרות הבינלאומית וזכה במקום ה 4 בעולם.  אז איך נכנסים לעולם הבר אתם שואלים?  קורס ברמנים.

קורס ברמנים הוא המקום בו הכל מתחיל. חפשו באינטרנט קורס ברמנים בבאר שבע או בית ספר לברמנים בבאר שבע, הרימו טלפון ובררו פרטים על קורס ברמנים שיתאים לצרכים שלכם. קורס ברמנים יקנה לכם ידע מקצועי, טכניקות עבודה, היכרות עולם הקוקטיילים והמשקאות כך שבסיומו של הקורס תוכלו לעבוד בבר שאתם אוהבים.

בתי ספר לברמנים בבאר שבע

יש כיום מספר בתי ספר לברמנים שפועלים בבאר שבע, הכי מוכר ומפורסם הוא בר מאסטר-ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל הפועל בבאר שבע למעלה מ20 שנה. בר מאסטר מציע מספר מסלולי לימוד – קורס ברמנים מקצועי, קורס ברמנים מקיף, קורס ברמנים לחיילים משוחררים. קורס הברמנים של בר מאסטר מתקיים במועדון האחד עשרה, כלומר הלימודים מתקיים בבר של ממש ולא בכיתת לימוד או מקום שמדמה לכם בר, כך שאתם צוברים את הביטחון והניסיון הראשוני כבר בקורס עצמו.

למה ללמוד קורס ברמנים בר מאסטר ?

קורס ברמנים של בר מאסטר מציע יתרונות משמעותיים על פני בתי ספר לברמנים הפועלים בעיר, החלטתי לסכם בקצרה בנקודות לכל מי שמתלבט היכן ללמוד.

  • תעודה בינלאומית – בר מאסטר הוא בית הספר לברמנים היחיד בישראל המעניק לבוגריו תעודה ברמן בינלאומית המוענקת ע"י האיגוד הבינלאומי לבתי ספר לברמנים WBSA
  • סטאז' מעשי מאחורי הבר – בר מאסטר הוא בית הספר היחיד בישראל שבו לומדים ומתרגלים בבר אמיתי, בנוסף לכך, לקראת סיומו של הקורס אתם משתבצים למשמרות התלמדות בברים של קבוצת קמפאי בבאר שבע.
  • השמה לעבודה בסיום הקורס – בר מאסטר הוא בית הספר לברמנים היחידי בישראל עם מחלקת השמה לעבודה. בסיום הקורס רכזות ההשמה של בר מאסטר יוצרות איתכם קשר ומסדרות לכם עבודה בברים בבאר שבע. מטורף, לא? בכל בית לברמנים אחר שתלמדו תצטרכו לחפש עבודה לבד...
  • המדריכים – בדקנו גם מי מדריך את הקורסים, לבר ברמאסטר יש 3 מדריכים – אור בנגרה, דוד קלינצ'ב ודוראל גלילי. שלושתם זכו בתחרויות ברמנים בישראל, ואף השתתפו בתחרויות ברמנים בעולם. ביתר בתי הספר לברמנים שבדקנו לגבי המדריכים, התברר שהמדריכים ללא רזומה מקצועי אמיתי בתחום.
  • תרגולי קוקטיילים עם אלכוהול אמיתי – בר מאסטר הוא היחיד שבו תתרגלו את הקוקטיילים בקורס עם אלכוהול, ביתר בתי הספר לברמנים זה פשוט מתורגל עם אלכוהול.

קורס ברמנים לסטודנטים

אם אתם סטודנטים וגרים בב"ש עבודה מאחורי הבר יכולה להיות מדהימה עבורכם מפני שאתם קובעים מתי לעבוד. משבצים אתכם למשמרות בהתאם לימים שאתם יכולים ופנויים, וכך תרוויחו אחלה כסף למשמרת ותוכלו להשקיע בלימודים. קורס ברמנים לסטודנטים של בר מאסטר הוא בשיתוף אגודות הסטודנטים ולכן יש לכל סטודנט הנחה מיוחדת על הקורס.

קורס ברמנים לחיילים

אם אתם חיילים או חיילים משוחררים תוכלו ללמוד קורס ברמנים בבר מאסטר מותאם לחיילים בשירות וחיילים משוחררים יכולים ללמוד על חשבון הפיקדון הצבאי. כל חייל שמעוניין ללמוד קורס ברמנים  בבר מאסטר מקבל 800 ₪ הנחה בהצגת חוגר. חיילים משוחררים שרוצים ללמוד על חשבון הפיקדון זכאים להטבות מיוחדות גם כן.

קורס ברמנים – המלצות

לאחר ששמעתי את כל בתי הספר לברמנים, חיפשתי באינטרנט גם המלצות. בר מאסטר גובר על כולם בפער ענק. מוזמנים להיכנס בעצמכם ולקרוא על קורס ברמנים - המלצות, ולקבל רקע כללי מה חושבים בוגרי הקורסים

סדנת קוקטיילים לברמן הביתי

אם אתם חובבי קוקטיילים ובא לכם ללמוד להכין קוקטיילים בבית מומלץ מאוד להזמין סדנת קוקטיילים ולהתחיל לשקשק קוקטיילים בבית. סדנאות קוקטיילים זוכות לפריחה בשנים האחרונות וכל עניין הכנת קוקטיילים בבית הפך לטרנד של ממש. סדנת קוקטיילים יכולה להתקיים אצלכם בבית, במשרד או במקום שיארח אתכם. במסגרת הפעילות תכירו את כלי הבר והכוסות, את טכניקות הכנת הקוקטיילים ומשם אתם מתחילים להכין קוקטיילים יחד עם המדריך. תמזגו, תשקשקו, תקשטו ותגישו את מה שהכנתם. תכינו מגוון קוקטיילים בכל מיני סגנונות – חמוצים ומתוקים, ספייסים ומרירים – חוויה של טעמים.

סדנת אלכוהול

סדנת אלכוהול היא מיני קורס ברמנים המיועדת לברמן הביתי אותה תוכלו להזמין אליכם הביתה. בסדנה זו עושים סקירה כללית של כל משפחות האלכוהול – וודקה וג'ין, רום וטקילה, וויסקי, ברנדי וליקרים. תכירו את ההיסטוריה של המשקאות, דרכי ייצורם, סוגים וסגנונות וכמובן תטעמו מגוון של משקאות. מעבר להיכרות עם משפחות המשקאות תכינו יחד עם המדריך קוקטיילים קלאסיים ומיוחדים בהתאם לנושא אותו הכרתם. אז אם בא לכם ללמוד מעבר לקוקטיילים – סדנת אלכוהול היא הבחירה הנכונה עבורכם.

נכתב באדיבות: בר מאסטר – ביה"ס הרשמי לברמנים בישראל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('df6274a9-251c-40fd-aae4-2a91cdc56def','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה