ד"ר יעקב גולדיץ' - רופא עיניים בכיר לניתוחי קטרקט והסרת משקפיים

$(function(){setImageBanner('585d81af-2bfd-4dc8-b133-cf1e96712d8e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

ניתוחי קטרקט וניתוחי הסרת משקפיים הפכו בשנים האחרונות לפופולריים כיוון שלניתוחים אלו תוצאות מצוינות מבחינת שיפור הראייה והמראה. ד"ר יעקב גולדיץ', רופא עיניים בכיר לניתוחי קטרקט והסרת משקפיים הוא אחד המומחים בתחום. המאמר יתאר את הפרוצדורה של שני הניתוחים ויתרונותיהם.

PIXABAY

ניתוחי קטרקט

קטרקט הוא מצב הגורם לעכירות בראייה בדרך כלל מגיל 55 ובקרב אנשים הסובלים מסוכרת, בעיה גנטית, כתוצאה מפגיעה בעין או כתוצאה מנטילת תרופות. העכירות בעין עלולה לפגוע בתפקוד היום יומי, בנהיגה וכיוצא בזה. הפתרון היחיד שיכול להעלים קטרקט בעין ועכירות הוא ניתוח קטרקט כאשר תרופות אינן מסייעות. מדובר על ניתוח קצר בהרדמה מקומית שנעשה בדייקנות. מומחה העיניים מחליף את העדשה הפגועה בעדשה מלאכותית וכבר למחרת מרגישים שיפור ניכר בראייה. לניתוח עלולות להיות תופעות לוואי שמחייבות טיפול נוסף ופשוט. יש להגיע לביקורת אצל המומחה לאחר כחודש ולוודא שהכל תקין.

הצלחה לכל החיים

מאחר שניתוחי הקטרקט מסירים את העכירות בצורה מושלמת ההחלמה של 90% מהמטופלים מחזיקה לאורך כל החיים. יחד עם זאת, ישנם מטופלים שמפתחים טשטוש הדרגתי שיכול להופיע לאחר מספר שנים או חודשים. הפתרון לכך הוא ניתוח קטרקט בלייזר שנעשה בשיטה חדישה ומהירה בהרדמה מקומית. הטשטוש נעלם לגמרי לאחר הניתוח והראיה חוזרת לתפקד מבלי צורך לעבור טיפול או ניתוח נוסף לאורך כל החיים.

ניתוח להסרת משקפיים

ניתוח הסרת משקפיים מטרתו להיפרד ממשקפי הראייה או עדשות המגע לצמיתות ולשפר את הנראות והראייה. מדובר על הסרת משקפיים בלייזר שמחייבת התאמה של המטופל. כלומר, מטופל עם בעיות כמו חוסר איזון במחלת הסוכרת, יובש כרוני בעיניים, נטילה קבועה של תרופות המכילות סטרואידים, קרנית מצולקת, צילינדר לא תקין, מחלת עיניים או דלקת כרונית, לא יוכל לעבור את הניתוח.

פרוצדורה פשוטה עם תוצאות מושלמות

הסרת משקפיים מעניקה למטופל חיים חדשים וחסכניים. אין צורך לרכוש משקפיים או עדשות מגע, לזכור היכן הנחנו את המשקפיים ולהתעסק עם פעולות שהופכות לשגרה מעיקה בכל הנוגע לעדשות מגע. ניתוח הלייזר נעשה כבר מגיל 18 בהרדמה מקומית וללא צום בסביבה סטרילית במרפאה. כל התהליך אורך כ-10 דקות בכל עין. בניתוח עצמו מניחים על העיניים עדשות מיוחדות אותן מסירים לאחר שבוע כאשר מגיעים לביקורת.

חלק מהמטופלים עלולים לחוש בכאבים ולכן מומלץ להצטייד במשככי כאבים ולעשות קומפרסים קרים לעיניים. גם אם העיניים אדומות או דומעות, אלו תגובות נורמטיביות שחולפות לאחר יומיים. ההצלחה של הלייזר היא 95% מבחינת שיפור הראייה כאשר כ-5% מהאוכלוסייה המגיעה לניתוחים יתכן ותאלץ במהלך החיים לעבור ניתוח נוסף. לבסוף, מדובר בפרוצדורה ניתוחית שמחייבת מקצועיות ודייקנות. לפיכך, יש לבצע אותה אצל מומחה עיניים ד"ר יעקב גולדיץ' ולא להתפשר על איכות הרופא, הניסיון שלו והתאמת השיטה למטופל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה