בכל מוסך ניסן יש כזה, מה זה רכב היברידי?

$(function(){setImageBanner('f22ba35f-b1dc-4b27-b296-6fc4e685d2d4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי רכבים בוחרים לקנות רכבים היברידיים, וזה לא מפתיע מאחר שיש להם שלל יתרונות: רכבים היברידיים הם חסכוניים, טכנולוגיים ובעלי שני מנועים. הטכנולוגיה ההיברידית לא נמצאת מספיק שנים בשוק על מנת שכל נהג יכיר את אופן הפעולה שלה, אך עדיין ניתן למצוא עשרות דגמים היברידיים מכל הסוגים ובהתאם לדרישת הלקוח – רכבים קטנים, משפחתיים, יוקרתיים.

קרדיט - Shutterstock

גם ליצרנית המכוניות ניסן יש כמה וכמה דגמים היברידיים, ולכן בכל מוסך ניסן ובמרבית המוסכים בארץ, למשל, מוסכים בבאר שבע, ניתן לטפל במכוניות היברידיות של החברה.

אם עד לפני עשור מכוניות היברידיות היו רק למתי מעט, כיום כבר יש יותר ויותר רכבים כאלה על הכבישים והם משתלבים בשוק המכוניות הכללי, כאשר יתרונותיהם הופכים אותם לרכבים מועדפים. לנהג הישראלי הממוצע, שרגיל למכוניות המסורתיות, היה קשה בתחילה לעכל את העובדה שברכב שלו יש שני מנועים, אך כאמור בשל החיסכון הכספי העצום החלו יותר ויותר נהגים לאמץ את האפשרות לנסוע ברכב שמופעל גם על חשמל וגם על ידי מנוע בעירה.

מה זה רכב היברידי?

לרכב היברידי אכן שני מנועים, למעשה שתי מערכות שונות, מנוע חשמלי ומנוע בעירה פנימית (בנזין). העובדה הזו יכולה להבהיל אנשים רבים, שחושבים כי רכב היברידי משמעותו גם לתדלק וגם להטעין סוללה, אך למעשה ברכבים ההיברידיים הפופולריים ביותר בשוק, המערכת ההיברידית היא מתונה, המנוע החשמלי תופס פחות כוח ופעולה מאשר מנוע הבעירה ולכן יש צורך רק בתדלוק.

בכל מוסך ניסן ניתן למצוא מוסכניקים המסוגלים לטפל בבעיות של שני סוגי המנועים וכן גם במערכות המחשוב של הרכב, ששולטות על אופן ותזמון פעולות המנועים. המערכות הללו מתוכננות לבצע פעולה חסכנית ולדרוש כמה שפחות אנרגיה. אמנם במרבית הזמן יפעל מנוע הבעירה, למשל בזמן הנסיעה, אך ברגעים שבהם נדרשת כמות שריפה גדולה מדי, כמו למשל בזמן ההנעה, המנוע החשמלי משמש כעזר. עקב כך, מנוע הבעירה המבוסס על דלק פעיל פחות ולכן גם ישנה הפחתה של גזי חממה הנפלטים במהלך הנסיעה.

סוגי רכבים היברידיים

רכב היברידי מקביל – הנפוץ ביותר. שני המנועים פועלים יחד בתזמון שמאפשר חיסכון באנרגיה ובדלק ובעיקר יעילות וניצול מקסימלי של יתרונות כל מנוע בנפרד. למשל, בכל רכב שבולם מתבזבזת אנרגיית חום. בכלי רכב ההיברדי, אנרגית החום מומרת לאנרגיה חשמלית שנמצאת במצבר ומשתמשת להמשך הנסיעה.

רכב היברידי טורי – המנוע החשמלי הוא המנוע היחיד שמניע את המכונית. מנוע הבעירה משמש כגנרטור למצבר. מתאימה לנסיעות קצרות של יומיום מאחר והמנוע החשמלי מסתפק במצבר קטן יחסית שמספיק לנסיעה קצרה.

אם אתם מחפשים מוסכים בבאר שבע, וודאו איזה סוג רכב היברידי בבעלותכם. מוסכים מורשים כלליים לא בהכרח ידעו להתמודד עם הטכנולוגיה המתקדמת וההיברידית של ניסן, ולכן חפשו מוסך ניסן המורשה על ידי היבואן.

רכב היברידי = חיסכון

רכבים היברידיים מביאים עימם בשורה של חיסכון משמעותי בדלק ובאנרגיה שלא נראתה כמותה בעולם התחבורה מאז המהפכה התעשייתית. לצד מגמות ירוקות והתפתחות טכנולוגית מואצת שבאה לשרת עולם ירוק יותר, סביבה נקייה יותר ואיכות חיים טובה יותר, בשורת המכוניות ההיברידיות היא ללא ספק אחת המשמעותיות. לא כל חברות הרכב מייצרות היום מכוניות היברידיות, אך אחת המוכרות והידועות היא חברת ניסן, ששמה יוצא לפניה בכל העולם ורכביה פופולריים מאוד בישראל. בכל מוסך ניסן תמצאו כיום מחלקה מיוחדת עבור טיפול ותחזוקה ברכבים היברידיים, המהווה כתובת למי שבחר בקידמה ובשמירה על הסביבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('26d672a5-84b4-44d7-af3c-9ef88efe00b3','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה