א.כ. רימונים בניה ופיתוח: קשובים לכל דייר ודיירת בפרויקט התחדשות עירונית

$(function(){setImageBanner('835d5c64-d314-4ef0-9a85-fb2031030d9c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

יציאה לפרויקט של פינוי בינוי או התחדשות עירונית יכולה להיות מפחידה עבור חלק מהדיירים. השינויים יוצאי הדופן, חששות בהיבט הכלכלי ואי הוודאות לגבי ההליך כולו יכולים ליצור סביבה מתנגדת. מתוך הבנה שכל דייר הוא ייחודי, בחברת א.כ. רימונים בניה ופיתוח בע"מ ניגשים לכל פרויקט ברגש, הבנה ותוכנית מקיפה שמורידה את מפלס הדאגה של כל הדיירים בדרך ליצירת עתיד חדש

קרדיט תמונה יחצ

האפשרות הטובה ביותר להתמודד עם משבר הדיור היא התחדשות עירונית. מדובר בפרויקטים המתבצעים בתוך אזורים בנויים המשמשים בעיקר למגורים, ומשנים מקצה לקצה את הנראות ואת איכות החיים. דו"ח שפרסמה "הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית" לפני כשנה, מציג עלייה יוצאת דופן בת 300 אחוזים בהיתרי הבנייה שניתנו בתחום הפינוי בינוי, אך כיצד הדיירים עצמם למדים על האפשרות כי עתידם יכול להשתנות ברגע?

מי שעברו את החוויה יספרו לכם כיצד בבוקר בהיר אחד הם נכנסו אל תוך הבניין וראו מודעה חדשה שנתלתה על לוח המודעות מטעם חברת בנייה כזו או אחרת, ובמודעה נכתב כי הבניין נכלל באזור דיור המיועד להריסה ולבנייה מחדש. לצד דפיקות הלב המואצות עלו להם גם חששות רבים, מה זה בדיוק אומר? ירון אבני, מי שמוביל את הפרויקטים של התחדשות עירונית המבוצעים בכל רחבי הארץ מטעם חברת א.כ. רימונים בניה ופיתוח מסביר: "זה אומר שרבים מהדיירים שלאורך השנים התרגלו לסגנון חיים מסוים מבינים כי החיים שלהם עומדים להשתנות לטובה בזכות נכס גדול ומרווח, כזה שמחירו בשוק יהיה גבוה הרבה יותר. אפשר לדמות את התחושה באותו הרגע כאילו מחזיקים ביד את הכרטיס הזוכה של הגרלת הלוטו, עד כדי כך. אך ברגע בו מתחילים לחלום ולתכנן, יש גם דיירים שלעיתים מפחדים מהעומד לבוא, בעיקר המבוגרים שבהם. לכן חשוב שתהיה יד מכוונת שתדע להוביל את הפרויקט שדורש המון רגישות ודיוק כך שכל מכשול או חשש יקבלו את התשובה המפורטת לגבי כל פרט בהליך, מקטן עד גדול. את זה בדיוק אנחנו עושים".

זמן קצר לאחר ההלם הראשוני, דיירי הבניין יקבלו הזמנה אל פגישה עם מספר חברות בנייה שינסו לשכנע את הדיירים לבחור בהם כחברה שתוציא לפועל את הפרויקט המדובר. במפגש זה נציגי הבעלים של כל חברה יציגו את התוכנית שכוללת הגדלת שטח הדירה, תוספת של חנייה תת קרקעית, בנייה של מרפסת, חדר ממ"ד ועוד.

מעבר למעטפת החיצונית הזו, כאשר נכנסים לעומק התמונה מבינים כי מדובר בהליך מורכב שיכול לכלול גם קשיים רבים. ירון אבני מספר על חלק מהם: "בראש ובראשונה צריך למצוא פתרון עבור הדיירים שמתפנים מבתיהם למשך תקופה ארוכה. לשם כך אנו בא.כ. רימונים בניה ופיתוח עושים כל דבר כדי לשמור על הזכויות שלהם. קראנו בתקשורת לא פעם ולא פעמיים על דיירים שפנו אל בית המשפט כי חשו מרומים על שההבטחות הליבה לא קוימו במאת האחוזים. על שנפלו בין קבלני חתימות, יזמים וחברות קבלן שונות, ואפילו על עיכובים חריגים במסירת הדירה החדשה או ליקויי בנייה לאחר גמר הפרויקט. לכן ישנה חשיבות עצומה כאשר הדיירים בוחנים וצריכים להחליט בין מספר חברות שמתמודדות על הפרויקט".

חברת א.כ. רימונים בניה ופיתוח פעילה בשטח מאז שנת 1997, ולאורך השנים היא הספיקה לבצע עשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ, ולשכן אלפי דיירים ביחידות דיור חדשות ומרשימות. "באופן טבעי המטרה הראשית שלנו היא להיות מעורבים בפרויקטים חדשים של פינוי בינוי והתחדשות עירונית, זה אומר לבנות המון בניינים. אבל אנו לא עוסקים רק בבנייה של קירות, אלא פועלים עבור אנשים שהנכס שנמצא ברשותם הוא כל עולמם. אני מזכיר לעצמי את העובדה הזו בכל בוקר מחדש, ויודע עד כמה החשיבות שלי כאיש מקצוע ושל החברה כולה היא להיות קשובים לכל דייר ודיירת, לחלומות ולפחדים שלהם. מבחינתנו זו תחושת זכות להיות שם בשבילם. ללוות אותם לאורך כל ההליך ולראות את האושר שעל פניהם כאשר בסופו של דבר הם מקבלים מידינו את המפתחות לבית חדש ועתיד ורוד. כי כאלה אנחנו, מחברים את הפן המקצועי ביחד עם הרגש", רון אבני הוסיף וסיפר.

שמה של חברת א.כ. רימונים בניה ופיתוח בע"מ בענף הבנייה הולך לפניה כחברה אמינה ומקצועית בקרב כל מי שפעילים בתחום הנדל"ן, החל מבנקים ועד לקוחות וספקים. לראייה, לאורך השנים החברה הוציאה לפועל פרויקטים רבים ומוצלחים בכל רחבי הארץ.

לפרטים נוספים אודות הפרויקטים השונים של חברת א.כ. רימונים בניה ופיתוח בע"מ: 072-2222050

אתר

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d39524ed-0e22-40f4-998f-2333e6912339','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה