ארנון קולומבוס ממשיך בפעילות האזרחית בנגב: עמותה חדשה תפעל לשילוב בדואים בתעשייה

$(function(){setImageBanner('ef499a83-a328-4516-ae29-6598ebfa1fe2','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

תכנית חדשה מאת אחד המנכ"לים המוכרים בנגב, תפעל על מנת לשלב בדואים בעלי תואר אקדמאי בתוך התעשייה בנגב. בעבר התראיין קולומבוס לבאר שבע נט וסיפר - "ככל שהפערים יגדלו והכלכלה תהיה יותר קשה, העוני, האבטלה, הפשע והאלימות ימשיכו לחגוג ברחובות''

פגישת הנעה לעמותת אינדימאז. קרדיט- איריס לונדון מעמותת חינוך לפסגות

מנכ"ל חממת InNegev, ארנון קולומבוס מוכר היטב פה בתעשייה המקומית, כמי שפועל לא אחת לצמצום הפערים בחברה דרך התעשייה. והשבוע, בצעד חשוב במיוחד בהובלתו, המשיך ארנון עם הפעילות האזרחית בדרום.

לאחר שנה של תכנון ויצירת שיתופי פעולה מקומיים יצאה לדרך בימים האחרונים עמותת אינדימאז' בשותפות חדשה עם קיבוץ חצרים, המועצה מקומית חורה ועמותת חינוך לפסגות בתכנית שתשים דגש על שילוב אקדמאים בדואים בתעסוקה ע"י תכנית חניכה ליווי של מנטורים בכירים בדרום. בפראפרזה לשמעון פרס ז"ל אומר ארנון ש"גודלו של החלום הוא כגודל קבוצת השותפים לחלום".

בעבר התראיין קולומבוס כאן בבאר שבע נט, והתייחס לצמצום הפערים החברתיים דרך הכלכלה: ''בלי כלכלה חזקה לא נוכל להשאיר את האוכלוסייה החזקה. אמנם יש פה שקט יחסי ואיכות חיים, הרבה דברים טובים, אבל צריך כלכלה חזקה בשביל 2 דברים: קודם כל להשאיר הצעירים המוכשרים כאן, ולאחר מכן להוריד את רמת המתח בין העמים והשבטים פה. ככל שהפערים יגדלו והכלכלה תהיה יותר קשה, העוני, האבטלה, הפשע והאלימות ימשיכו לחגוג ברחובות. משילות, משטרה ובתי משפט זה נחמד- אבל זה לא הפתרון, זה הכרחי ומדינה מתוקנת חייבת את זה, אבל הפתרון יגיע דרך הכלכלה. מה שיניע את הכלכלה זה הקטר הטכנולוגי, זו מגמה שקורית במדינה, בגלל זה נרשמתי למשימה הזאת''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה