איך לבצע הובלה מעיר לעיר

$(function(){setImageBanner('a508f813-adf8-41d4-ba8e-4895a30c61d8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כל אחד מאיתנו מתמודד עם מעבר דירה בשלב מסוים בחיים. וכמובן שזה חשוב להתחיל שלב חדש בחיים באנרגיות חיוביות

FREEPIK

שמדברים על הובלת חפצים אישיים חשוב להקפיד על אריזתם ועל הובלה מהירה ומקצועית. סביר להניח שהרכוש שנצבר במהלך השנים לא תמיד מתאים לאריזה בקופסאות. כשמדובר בחפצים גדולים ורהיטים חשוב שיהיה מקובע לרכב באמצעות רצועות קיבוע אמינות. כך אפשר למנוע נזק לרכוש במהלך ההובלה. חברת ההובלות Xhovala מכירה את כל הניואנסים הקטנים בכל הקשור בתהליך ההובלה.

שלבים מרכזיים במעבר דירה עם אנשי מקצוע

תכנית עבודה שמבטיחה הובלה מהירה וקלה:

  • אריזה. בעת מעבר דירה לפעמים יש ​​דברים לא צפויים שיכולים להתרחש, לכן חשוב לארוז את הדברים מראש כדי שלא ייפגעו במקרה חירום. למומחים בחברה יש את כל הכלים על מנת להבטיח זאת.
  • טעינה ופריקה. ללא קשר לנפח התכולה, הכל נעשה מינימום זמן ובמקצועיות.
  • הובלה עם רכב הובלות מתאים. ההובלה מתבצעת על פי מסלול שנקבע ומוסכם מראש.

שירותים נוספים העומדים לרשות הלקוחות: אחסון חפצים במחסן, הרכבה ופירוק רהיטים, ניקיון ופינוי אשפה וכו'.

איך לארוז נכון

ראשית, ארזו את הבגדים והנעליים שלא תשתמשו בהם בקרוב. האריזה צריכה להיעשות לפי קטגוריה או לפי החדר שהארגז מיועד אליו, זה מה שיקל עליכם כשתגיעו לדירה החדשה. סמנו את הארגזים וכתבו מה תכולתם, כדי שתוכלו לדעת בלי בעיה מה יש בפנים. הקפידו לרשום הערות: מוצרים שבירים, לא ניתנים להפיכה וכו' מספור הארגזים יאפשר לכם לראות במהירות בתום ההובלה האם הכל הגיע ליעד.

אל תפוצצו קופסאות בהגזמה. אם תעשו זאת הם יהפכו לכבדים מידי והקרטון יכול להקרע. מוצרים שבירים עדיף להניח עם ניילון בועות או בדים. תארזו בנפרד כבלים, שלטים ופריטים דומים אחרים. אם יש אפשרות כדאי לפרק רהיטים על מנת להקל על ההובלה ולשמור על שלמות הריהוט. תחליטו מראש אם אתם עושים את העבודה הקשה לבד או שאתם בוחרים להיעזר במומחים. יש לעטוף רהיטים בניילון נצמד. במיוחד כשמדובר בספות וכורסאות. באריזה נפרדת תשמרו את כל הברגים והכלים שלא ילכו לאיבוד ושתדעו בדיוק לאן הם מיועדים. חתימה מראש על חוזה עם חברת הובלה מפשרת לכם לדעת את התנאים ואת האחריות שהיא לוקחת על הרכוש שלכם בעת ההובלה. זה מה שמאפשר לכם להיות רגועים ובטוחים שהציוד שלכם בידיים טובות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה