איך לבחור תיק ללימודים – צעדים בדרך לדגם האולטימטיבי

$(function(){setImageBanner('d5815dd0-ec4d-47b8-b3c8-a07e556e32ae','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

תיק הוא הפתרון האולטימטיבי לשאת אתכם לכל מקום ובסטייל את מה שאתם צריכים בתקופת הלימודים.

במרוצת השנים השתכללו והשתדרגו פלאים הדגמים ולצד עיצובים טרנדיים, שהפכו את התיק לאקססורי לכל עניין, נוספו גם פונקציות ששמות דגש על תמיכה מקסימלית ופרקטיות.
תיקי גב לבית ספר בעידן הנוכחי הם נכס שתרצו להשקיע בו בעת הילדות והבגרות, בין אם מדובר בילקוטים לילדים ובין אם בתיקים בדרך לתואר.
לפני שאתם רצים אל חנות כלי כתיבה לרכוש את הילקוט הבא, כדאי לבחון האם הוא באמת עומד בקריטריונים החשובים של מפגש בין נוחות לאופנתיות.
לפניכם מספר שיקולים שאסור לוותר עליהם בעת בחירת תיק לבית הספר או ללימודים גבוהים:

 

משכילים לבחור את הגודל הנכון
גודל התיק קריטי והוא יכול להשתנות בין שלבים שונים בחיים. תיק גב לילדים הוא לרוב תיק גדול יחסית שיכול להכיל את כל הקלסרים, המחברות, החוברות, הספרים, הקלמר והבקבוק כשבשנים הראשונות לרוב לתלמידים אין לוקר אישי לאחסן בו את מה שאינם זקוקים לו בהישג יד ולכן הילקוט צריך להיות גדול.
או בדגם מסוג טרולי כך שהם יוכלו להחליט מתי הם מגלגלים אותו ומתי נושאים אותו על הגב.
בשלב מאוחר יותר כשיש לוקר בנמצא, ניתן לראות תיקים יותר קומפקטיים שמותאמים למחשב נייד המשרת סטודנטים רבים.
עם זאת, יש לבחון את הפרופורציה בין הגודל של המוצר לגב כך שלא יהיה גדול מדי ויכביד או חלילה יוביל לכאבי גב.
מומלץ לוודא גם שהארגון הפנימי נוח ושישנים כיסים גלויים ונסתרים לחלוקה חכמה בין ספרים, מחברות, קלמר, ארנק, טלפון נייד וכדומה.

לא מתפשרים על תמיכה
בכל תקופה בחיים בין אם בוחרים תיקים לסטודנטים או לתלמידים, התמיכה היא משמעותית ויש לבחון אם מדובר בריפוד גב שיכול לבלום זעזועים ולהפחית עומס ומתח במיוחד באזור הכתפיים והגב התחתון.
מומלץ לבחור דגמים בעלי רצועות מרופדות ובעיקר מתכווננות המאפשרות התאמה אישית כל אחד לפי גובהו ומבנה גופו וכן בעל גב נושם כך שהמבנה האלסטי שלו יעזור בהפחתת היצמדות המוצר לגב ובהזעה.
כמו כן, יש לוודא שהמבנה הוא כזה המאפשר חלוקת עומס על גבי הגב ולא מרכז את המשקל בחלק אחד מהגב.
בנוסף לתמיכה יש לשים דגש על איכות, שזה אומר – החומרים מהם עשוי המוצר. תפרים חזקים, ריפוד אטום בפני מים עמיד לגשם או לפחות תוספת נשלפת של כיסוי ניילון שיגן בעת הצורך, רוכסנים פשוטים לפתיחה וסגירה, עמידים.

מכלול ברמן בקמפוס בע”מ
מעצבים את הלוק עם הילקוט
בין אם מדובר בתיקים להשכלה גבוהה או לתלמידים צעירים, הרי שכולם רוצים להיות אופנתיים. המגמות והבשורות משתנות מעונה לעונה וגם ההעדפות לפי השלב בחיים.
התלמידים הצעירים ככל הנראה יחשקו בדמויות אייקוניות אהובות כמו נסיכות, ברבי, גיבורי על ודמויות דיסני בעוד הבוגרים בחבורה יעדיפו אולי הדפסים ואפקטים מעניינים כמו טאי דאי או מראה מינימליסטי על טהרת הגוונים העזים או הבהירים.
ישנם דגמים שצולחים את מבחן הזמן ומציעים מראה מינימליסטי בצביון נקי ושיק קלאסי של מותגים שונים ובכל מקרה, כדאי לברר איך ניתן לשמור על תחזוקה וניקיון – האם בכביסה או באמצעות שימוש במטלית לחה ולקחת בחשבון שלכלוך נראה יותר לעין המתבוננת על גבי גוונים בהירים.
בחרו מוצרים איכותיים עמידים ומומלצים של מותגים שמשקיעים בדגמים שלהם כל שנה מחדש מחנות אמינה שמציעה לכם את הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

 מכלול ברמן בקמפוס בע”מ

לרכישת תיק ללימודים, היכנסו לאתר מכלול, חנות כלי כתיבה, המציעה מגוון דגמי תיקים איכותיים לסטודנטים ממיטב המותגים.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה