איך לבחור את המקרר המושלם?



במידה ואתם מחפשים לקנות מקרר, אתם ככל הנראה תוהים מאיפה עליכם להתחיל, על אחת כמה וכמה במידה ולא יצא לכם לבצע רכישה שכזו בעבר. לכן, במטרה לוודא כי אתם ניחנים בפני הבחירה האידיאלית, כזו שתענה על כל הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, ריכזנו עבורכם למאמר הבא מספר עקרונות מפתח שחשוב לקחת בחשבון טרם הגעתכם אל מעמד הרכישה.

FREEPIK

מקרר מובנה - האם הוא מהווה יתרון משמעותי?

תחילה, יש לציין כי מקררים רגילים נפוצים בצורה משמעותית בהשוואה למקררים מובנים, אך באותה הנשימה חשוב להכיר בהבדל ביניהם לפני שמגיעים אל מעמד הרכישה. למעשה, התקנה של מקררים רגילים היא ההתקנה הפשוטה ביותר, מהסיבה הפשוטה שהם מחוברים לשקע ומחליקים למקומם, וזה הכל.

מנגד, מקררים מובנים מותאמים בצורה אידיאלית לארונות המטבח שלכם. למעשה, תפקידם הינו להשתלב בחלל בצורה הטובה ביותר, בעוד כי ניתנת בפניכם האפשרות לכסות אותם בחיפויי ציפוי שיתאימו לקו העיצובי המנחה במטבח.

מקרר בשילוב מקפיא

במידה ואתם מעוניינים לרכוש מקרר משולב עם מקפיא, ואינכם מעוניינים לרכוש מקפיא בנפרד, הרי שעליכם להכיר את האפשרויות השונות העומדות לרשותכם.

נסו לשאול את עצמכם - האם אתם מחפשים דגם שבו המקפיא והמקרר נמצאים זה לצד זה? או שלחילופין אתם מחפשים דגם עם מגירת מקפיא תחתון? או שאתם בכלל מעדיפים מקפיא שנמצא מעל למקרר? אם כן, במטרה להבין מהי הבחירה הטובה ביותר למטבח שלכם, חשוב לקחת בחשבון את המרחב שלכם בחלל המטבח, וכן גם לקחת בחשבון את רמת נוחיות השימוש שכן,

יש לזכור כי כמות שטח האחסון יכולה להשתנות, כך שעליכם לקחת בחשבון גם את זה.

רגע, מה לגבי פיצ'רים?

תסתכלו טוב טוב על המקרר שיש לכם כרגע במטבח, ונסו להבין לעומק מהם הדברים שאתם הכי אוהבים בו, ומה הדברים שהייתם רוצים שיהיו לו. אולי חסר לכם מכשיר לייצור קרח בנוי בילט אין במקרר? או שאולי אתם מעוניינים במתקן מים בדלת? או שקורה לכם שאתם שוכחים את המקרר פתוח לעיתים תכופות ואתם צריכים את הצליל שמאותת לכם לסגור את המקרר? במילים אחרות - וודאו כי המקרר בו אתם בוחרים מכליל בתוכו את כל התכונות שנמצאות ברשימת המשאלות שלכם.

לא לשכוח למדוד היטב

דבר אחרון וחשוב לא פחות יהיה לקחת בדיוק את מידות המקרר. למעשה, מקרר תופס יותר מקום ממה שלפעמים יש לנו בנישה עצמה. עליכם לזכור כי תזדקקו גם למקום פנוי מאחורי המקרר עצמו, במטרה לאפשר לו לפרוק חום. חשוב לבדוק את מידות הדלת ולוודא כי הנגישות במרחב היא אכן אופטימלית ונוחה לישיבה בסמוך, אכילה או מעבר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה