איך דוחקים תוצאה שלילית בגוגל?

$(function(){setImageBanner('84fd4908-2a76-467e-bb5e-293426aa5e2b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בואו נודה באמת - לכל בעל עסק, עצמאי, אדם שמציע שירות כלשהו או אפילו סתם אדם קצת משועמם יצא לחפש את השם שלהם או את השם של העסק שלהם בגוגל, מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר כיום. לצערנו, ישנם סיכויים לא קטנים שבין התוצאות הרבות שיקפצו לכם תראו גם תוצאות חיפוש לא חיוביות ואף שליליות מאוד, לעיתים גם כתבות לא מדויקות שמציגות אתכם באור שלילי ולא מייצג אתכם או את העסק שלכם נאמנה.

FREEPIK

אנשים רבים חושבים שתוצאות החיפוש בגוגל הן גזירת גורל, מה שנמצא באינטרנט נשאר באינטרנט ואין שום דרך שהיא לטפל בכך ולשפר את התדמית שלהם ברשת. אבל האמת היא שזה ממש לא נכון. בעזרת עבודה מקצועית ונכונה תוכלו לדחוק את התוצאות השליליות בגוגל ולהיות בטוחים שמי שמחפש את השם שלכם רואה רק את התוצאות המחמיאות והנכונות ביותר. רוצים לדעת עוד? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.

אז מה עליי לעשות כדי לדחוק את התוצאות השליליות בגוגל?

ישנן כמה וכמה אסטרטגיות שאפשר להשתמש בהן על מנת לדחוק את התוצאות השליליות בגוגל. אספנו עבורכן את הפעולות הפשוטות והיעילות ביותר:

  1. אסטרטגיית קידום אתרים- אולי השיטה הטובה ביותר על מנת לבצע דחיקת אזכורים שליליים היא אסטרטגיית קידום אתרים. אם להסביר את זה בצורה הכי פשוטה שיש: במהלך העבודה מכניסים לגוגל מאמרים, כתבות, ביקורות, מאמרי דעה וכדומה בעלי דעה חיובית יותר או פשוט מאמרים שמתארים את העבודה או את האדם עצמו. כך התוצאות השליליות ידחקו למטה במנוע החיפוש והתוצאות הראשונות שקופצות לכל משתמש יהיו חיוביות יותר.
  2. פנייה לאתרים\ אנשים שפרסמו תוצאות לא מחמיאות- לפעמים, הדרך הפשוטה והמובנת מאליה היא גם הדרך הטובה ביותר. במידה ואתם נתקלים בתוצאת חיפוש שלילית עליכם או על העסק שלכם אתם יכולים לפנות למפרסמים, לדבר איתם ולבקש מהם בצורה פשוטה ונעימה להסיר את הפרסום המדובר מגוגל. פעמים רבים אנשים פשוט מסכימים לכך, מתוך רצון להימנע מעימותים משפטיים מורכבים ויקרים, אז שווה לנסות!
  3. פתיחת פרופיל עסק בגוגל- במידה ואתם בעלי עסק אנחנו ממליצים לכם לפתוח פרופיל עסק בגוגל. זו פעולה חינמית שלוקח מספר דקות ספורות והיא יכולה לעזור עד מאוד בדחיקת התוצאות השליליות. כך, לקוחות שלכם יוכלו להשאיר עליכם ביקורות חיוביות ותוכלו לקשר אליו את האתר שלכם, בלוגים שכתבו עליכם בצורה מחמיאה ועוד.
  4. בצעו קישוריות לרשתות החברתיות\ האתרים שלכם- זאת אחת הפעולות הפשוטות ביותר שאפשר לבצע על מנת לדחוק את התוצאות השליליות בגוגל, ומשום מה בעלי עסקים רבים לא עושים אותה וחבל. כשאתם מבצעים קישור לפרופילים שלכם ברשתות החברתיות (אינסטגרם, פייסבוק, לינקדיאין וכדומה) אתם מאפשרים לגולש לראות את הדרך האותנטית ביותר שבה אתם מציגים את עצמכם, ועם כל כניסה גם הפרופיל שלכם יעלה במנועי החיפוש וידחקו את התוצאות הפחות מחמיאות.

האם פנייה לגוגל תעזור לי לדחוק את התוצאות השליליות?

במרבית המקרים בהם אנשים פונים לגוגל על מנת לדחוק את התוצאות השליליות הם חוזרים ללא מענה. גוגל היא אחת מהחברות הגדולות והעמוסות בעולם, כמויות אדירות של אנשים שולחים להם בקשות מדי יום ולרוב הם מטפלים רק במה שיכול להגיע למשפט פלילי או בדברים הנוגעים לחברות הגדולות והמשפיעות במשק. אתם מוזמנים לנסות את מזלכם, אך חשוב לדעת שהדרך הזו לרוב כמעט ולא עוזרת, וגם אם כן – התשובה והתשורה יגיעו רק לאחר זמן רב מאוד.

כמה זמן ייקח לי לדחוק את התוצאות השליליות בגוגל?

אין לכך תשובה אחת, ומשך הזמן תלוי במספר רב של גורמים. קודם כל, תידרש בדיקה מעמיקה על מנת לבדוק את אותן תוצאות שליליות, כמה מהן בכלל יש ברחבי גוגל, מה בדיוק הן אומרות עליכן, מה גודל ההשפעה שיש להן עליכם או על העסק שלכם ועוד. רק לאחר הניתוח של התוצאות תוכלו להתחיל לתכנן את אסטרטגיית הטיפול שלכם ולהבין אילו פרסומים אתם צריכים להוסיף ואילו פעולות אתם צריכים לבצע על מנת לדחוק את התוצאות השליליות מטה בצורה יעילה.

חשוב לדעת ולקחת בחשבון – תהליך דחיקת תוצאות שליליות בגוגל לרוב לוקח זמן, במרבית המקרים כמה חודשים טובים אבל זה יכול לקחת גם יותר. הדבר תלוי בכמות המידע השלילי, באסטרטגיית העבודה שבחרתם ללכת עליה, בכמות הגולשים שייכנסו לאותן ביקורות חיוביות שאתם מנסים לדחוף למעלה ועוד. חשוב להגיע לתהליך עם סבלנות ועם הבנה שהזמן יעשה את שלו ושווה להמתין.

אילו בעלי מקצוע יוכלו לעזור לי לדחוק את התוצאות השליליות בגוגל?

במידה ואתם מעוניינים לדחוק את התוצאות השליליות המופיעות עליכם או על העסק שלכם בגוגל אנחנו ממליצים לכם להיעזר בחברות, עסקים או אנשים פרטיים המתמחים בקידום אתרים. חברות אלו הן חברות המתמקצעות בדיוק בדבר הזה- לקדם את האתרים בצורה הטובה, היעילה והחיובית ביותר. לאחר שתחליטו עם איזה חברה אתם רוצים לעבוד, תצטרכו להחליט על אסטרטגיית עבודה. וודאו שאתם מבינים לעומק את העבודה שאתם עומדים לבצע ושהתוכנית אכן מתאימה לצרכים שלכם.

חשוב לזכור כי שיטות העבודה משתנות בין חברה לחברה ובהתאם לצרכים האישיים שלכם. חברת קידום אתרים מקצועית היא חברה שתלווה אתכם לאורך כל הדרך עד שתשיגו את התוצאות שאתם צריכים. חברות קידום אתרים יכולות לעזור לכם בתחומים נוספים הקשורים לגוגל או לאתרים שלכם עצמם, לכן חשוב להקדיש זמן בבחירת החברה איתה אתם עובדים, זו יכולה להיות תחילתה של עבודה משותפת שתימשך שנים רבות.

אנחנו מקווים שהצלחנו להסביר לכם קצת יותר על דחיקת תוצאות שליליות בגוגל ועל כך שיש מה לעשות איתן – לדחוק אותן!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('42034bcb-0738-477d-b976-e62960a32f0a','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה