ריקול: שופרסל קוראת להחזרת סדרת מוצרי פסטה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5cd1baf3-2d1c-435e-8865-dc22a305a9b4','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,43241,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('5cd1baf3-2d1c-435e-8865-dc22a305a9b4','/dyncontent/2022/9/29/6d85e308-fcfa-410d-ae1c-105b97c61e18.jpg',15320,'מכללת השף אייטם',525,78,true,43241,'Image','');},7]]);})

בשל הימצאות חרקים בחלק מסדרת הפסטות של שופרסל, החברה קוראת להחזרת מוצרים

בהודעה שפרסמה הבוקר, שופרסל מבקשת להודיע ללקוחותיה, כי בשל חשד להימצאות חרקים זעירים בחלק ממוצרי פסטה בתוצרת "ברוטו" איטליה, הציבור מתבקש שלא לצרוך מוצרים אלו.

החרקים נמצאו במספר אריזות ממוצרי הפסטה של המותג הפרטי "ברוטו", המיובא על ידי שופרסל – על פי הברקודים המפורטים להלן: 

שימו לב: אלו הברקודים להם עשתה שופרסל ריקול
כפי שנמסר משופרסל: "כמשנה זהירות ומתוך הבטחת איכות ותקינות מוצרינו ורצון לספק ללקוחותינו את המוצרים באיכות הטובה ביותר, שופרסל
פועלת להורדת כל סדרת מוצרי היצרן הבאים ממדפי הרשת". 

עוד הוסיפו משופרסל כי ברצונם להדגיש: 

1. שופרסל עדכנה את שרות המזון במשרד הבריאות בפרטי ההודעה. 

2. החברה פועלת להורדת כל המוצרים ממדפי הרשת ומבקשת מהציבור שלא לצרוך אותם. 

3. לקוחות שרכשו את המוצרים יוכלו לפנות לקבלת החזר כספי בגינו. 

4. בכל שאלה הציבור מוזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 1-800-68-68-68 או דרך אתר האינטרנט של החברה ונציגי שירות הלקוחות ישמחו לסייע. 

5. אנו מצטערים על אי הנוחות. 

שופרסל מודיעה על ריקול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('61f0168d-6743-49d1-9dd8-dac7b086f7c2','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,43243,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה