שיר צדק עזב את הפועל באר שבע



אחרי כמעט שש שנים, נפרד היום שיר צדק מהפועל באר שבע. הבלם חתם במכבי נתניה, הקבוצה בה גדל כנער

אחרי חמש שנים וחצי בקבוצה, שיר צדק נפרד היום מהפועל באר שבע וחתם במכבי נתניה, הקבוצה בה גדל. העזיבה של צדק הייתה באוויר בשבועות האחרונים אחרי שלא נרשם לסגל בחלק מהמשחקים ולא הרבה לקבל דקות משחק. 

שיר צדק היה שותף לזכייה של האדומים באליפויות האחרונות, זכה עימה בגביע הטוטו, אלוף האלופים ובעונה האחרונה גם בגביע המדינה. שיר גם היה שותף להישגים האירופאים של באר שבע בשנים האחרונות וזכור במיוחד שער הניצחון שכבש מול אלימפיאקוס שהעלה את הקבוצה לפלייאוף ליגת האלופות. צדק חווה גם רגעים לא פשוטים, במיוחד זכורה פרשת השימוש שלו בחומרים האסורים שהרחיקה אותו מהמגרשים לשמונה חודשים.

"היום אנחנו נפרדים משיר צדק - קפטן בקבוצה ואחד מעמודי התווך של בניית המועדון ורגעי הקסם שלו בליגה ובמסגרת האירופית. שיר עבר במועדון ימים נהדרים של ניצחונות והישגים, לצד ימים לא פשוטים. בכולם הוכיח שיר אופי, מקצוענות ונחישות. תכונות אלה אפשרו לשיר לחזור למגרשים ולהמשיך לעשות את הדבר שהוא אוהב מכל - לשחק כדורגל", נפרדו במועדון משיר.

"בכדורגל אנו חווים תמיד רגעי פרידה - אלה החיים. בהיכל התהילה של המועדון תמיד יישאר מקום של כבוד לשיר הלוחם, המנהיג והשותף להישגים ההסטוריים. בהצלחה שיר בכל אשר תפנה. תמיד תישאר חלק ממשפחת הפועל באר שבע".

צילום: זאב דיקמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה