רשמית: הפועל באר שבע החתימה את אור בלוריאן

$(function(){setImageBanner('526e1730-3960-409b-9196-78410b5065a1','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

האדומים הודיעו אמש באופן רשמי על החתמתו של בלם מכבי פתח תקווה, כאשר שווי ההעברה עומד על כ-600 אלף ש"ח. האם בכך נסללת דרכו של חאתם אלחמיד או שמדובר על השקעה עתידית?

אור בלוריאן וגיא פרימור. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

הפועל באר שבע מצאה לה אמש (ד') בלם חדש, לאחר שהחתימה את אור בלוריאן ממכבי פתח תקווה בחוזה ל-4 שנים. כאמור, שלשום כבר דיווחנו לכם כאן בבאר שבע נט כי השחקן בדרכו לבירת הנגב, לאחר שקבוצתו נתנה לו אישור לנהל משא ומתן מול הפועל באר שבע. 

בלוריאן בן ה-22, לא רצה לשחק השנה בליגה הלאומית, ובמהלך החודשים האחרונים ניהל משא ומתן מול עמוס לוזון על מנת שייתן את ברכתו לשחקן לעזוב לקבוצה בכירה יותר. בלוריאן מגיע לקבוצה בה תהיה לו תחרות לא קלה על חולצת ההרכב, שכן בבאר שבע משחקים כמה משחקני ההגנה הבכירים ביותר בישראל - איתן טיבי, אבו עביד, מיגל ויטור וחאתם אלחמיד. 

לגבי האחרון, ייתכן כי החתמתו של בלוריאן מפלסת את דרכו החוצה. חאתם, שרק השבוע חזר להתאמן לאחר שקיבל אישור לשהות ליד בני משפחתו בעקבות מצב רפואי של אחד מבני המשפחה - מעורר בשנה האחרונה סערה רבה סביב הגישה שלו לקבוצה. כמו כן, לאחרונה אף עלו שמועות על מעבר אפשרי למכבי חיפה, וכעת ניתן לראות האם רכישתו של בלוריאן תזרז את הנושא. 

הפועל באר שבע צפויה לשלם על השחקן כ-600 אלף ש"ח, כאשר צפוי שכרו לעמוד על כ-150 אלף יורו. כאמור, בלוריאן גדל במחלקת הנוער המוצלחת של מכבי פתח תקווה, עלה לקבוצה הבוגרת ושם ערך 36 הופעות בליגת העל בהן כבש שער אחד. הבלם רשם הישג מכובד וזומן לנבחרת הבוגרת לקראת הקמפיינים הבאים לאחר שהוכיח את עצמו גם במכבי פתח תקווה וגם בנבחרת הנוער של ישראל בה שימש גם כקפטן.

אמש סיפר הבלם בהתרגשות על המעבר לבירת הנגב: "אני שמח לחתום בהפועל באר שבע ולהצטרף לחברים לחדר ההלבשה. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי, מצפה לפגוש את האוהדים ומאחל שיחד נעמוד במטרות שלנו. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות מקרב לב למועדון הכדורגל מכבי פתח תקווה. זהו המועדון שבו גדלתי מאז שהתחלתי לשחק כדורגל והוא תמיד ישאר בליבי".

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור: "אני מברך את אור על הצטרפותו למועדון. אור מוביל בהצלחה את חוליית ההגנה של הנבחרת הצעירה והוא מצטרף אלינו כחלק מראיה ארוכת טווח של המועדון. אני מאחל לו הצלחה רבה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה