הפועל באר שבע בדרכה להחתים בלם צעיר ומבטיח

$(function(){setImageBanner('c40309de-2aaf-42db-b1b0-3c96de05f6d7','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

האדומים קרובים מאד להחתים את בלם מכבי פתח תקווה, אשר מסרב לשחק בליגה הלאומית. אז כמה יעלה לבאר שבע להחתים את אחד מבלמי העתיד של הכדורגל הישראלי? כל הפרטים בפנים

 

בדרכו דרומה, אור בלוריאן. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'הבלם אור בלוריאן ממכבי פתח תקווה מצטרף להפועל באר שבע: בלוריאן בן ה-22, אשר מתנשא לגובה 1.88 - יחתום השבוע בבירת הנגב ויצטרף לשירותיה של הפועל באר שבע, לאחר שהושג הסכם בין אלונה לאבי לוזון, והמועדון קיבל אישור לנהל משא ומתן מול הבלם.

הבלם אשר שיחק במכבי פתח תקווה בעונה החולפת, הודיע למועדון כי הוא אינו מוכן לשחק בליגה הלאומית עם הקבוצה, והוא מעוניין לשחק בקבוצה בליגת העל. בלוריאן, סומן מאז שעלה לבוגרים של המלאבסים כאחד מבלמי העתיד של הכדורגל הישראלי. לאחר מספר עונות טובות במיוחד, בשנה שעברה חלה ירידה קלה ביכולתו (וכך גם אצל שאר הקבוצה). הפועל באר שבע צפויה לשלם על השחקן כ-600 אלף ש"ח, כאשר צפוי שכרו לעמוד על כ-150 אלף יורו.

בלוריאן גדל במחלקת הנוער המוצלחת של מכבי פתח תקווה, עלה לקבוצה הבוגרת ושם ערך 36 הופעות בליגת העל בהן כבש שער אחד. הבלם רשם הישג מכובד וזומן לנבחרת הבוגרת לקראת הקמפיינים הבאים לאחר שהוכיח את עצמו גם במכבי פתח תקווה וגם בנבחרת הנוער של ישראל בה שימש גם כקפטן.

נכון לעכשיו, ניתן לומר כי להפועל באר שבע אין מחסור בבלמים, אך אין ספק שיכולה להיות כאן מחשבה עתידית מעניינת. החתמתו של בלוריאן מגיע לאור העובדה שבמועדון מודעים לכך שמיגל ויטור מתבגר ולאחרונה גם נפצע לא מעט, זאת בתוספת עומס המשחקים, וכמובן סיפורו המסתורי של חאתם עבד אלחמיד שנעדר לאחרונה עקב בעיות אישיות במשפחה שעדיין אינן ידועות.

בהקשר של חאתם, המועדון הוציא כבר הודעת תמיכה, אך לאור השמועות בתחילת העונה על אי שביעות רצונו מהמרחק למשפחה, על רצונו לעבור למכבי חיפה ובצל צירופו של בלוריאן - אי אפשר שלא לתהות האם החתמתו אולי בעצם מסמנת את סיום דרכו של הבלם? כרגע הכל מוגדר כהשערות ואין משהו רשמי לגבי חאתם אלחמיד אך זוהי סוגיה שרחוקה מסיום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה