סולומון ומרטינס מחוץ לסגל לאירופה; אלחמיד גם יישאר בארץ בגלל עניין משפחתי

$(function(){setImageBanner('7ec5bf84-7c29-4c87-929f-c399e803d1f4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל באר שבע פרסמה אמש כי הקשר הפורטוגלי נשאר מחוץ לסגל הקבוצה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. גם הבלם שספג לאחרונה ביקורות רבות קיבל אישור להישאר בארץ, בעקבות מצב בריאותי של אחד מבני משפחתו

 אנדרה מרטינס. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

הפועל באר שבע תמריא הערב (ג') לוינה, שלושה ימים למפני המפגש הראשון בשלב הבתים של הקונפרנס ליג נגד אוסטריה וינה. במועדון ייצאו אחר הצהריים לנמל התעופה, יחד הצוות המקצועי והניהולי כאשר במהלך השבוע האחרון כבר המריאו לוינה עשרות אוהדים שיגיעו לתמוך בקבוצה. 

במועדון הודיעו אמש על השארתם של מספר שחקנים מחוץ לסגל הקבוצה לשלב הבתים, כאשר מי שיראו את המשחקים מביתם יהיו צמד המגנים - אביב סולומון ויוני סטויאנוב והקשר הפורטוגלי אנדרה מרטינס. ההחלטה לגבי האחרון התקבלה באופן מפתיע אצל אוהדי הקבוצה ואף אצל השחקן עצמו שנחשב לחלק מרכזי בקישור של באר שבע. מי שככל הנראה יתפוס את מקומו הוא שחקן הרכש החדש, עדן שמיר שחתם במהלך הסוף שבוע האחרון. 

לגבי סטויאנוב, בבאר שבע נוטים להשאילו בעוד השחקן עצמו מעדיף להישאר בהפועל באר שבע ולנסות להילחם על מקומו. המגן, קיבל אמש זימון רשמי לנבחרת הבוגרת של בולגריה, אותה מאמן מלאדן קרסטאיץ' - שאימן בשנה שעברה במכבי תל אביב. 

מי שייחסר לקבוצה ביום חמישי הוא גם הבלם שלה חאתם עבד אלחמיד. חאתם, שעורר בימים האחרונים סערה סביב מה שהאוהדים מגדירים "חוסר חשק לשחק בקבוצה". הבלם מצידו, לא נשאר חייב והגיב באריכות בחשבון האינסטגרם שלו. בתוך כך, קיבל אלחמיד אישור מיוחד מהמועדון לא לטוס למשחק, בעקבות מצב בריאותי רגיש של אחד מבני משפחתו. 

חאתם עבד אלחמיד. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

בגל הקבוצה המלא למשחק נגד אוסטריה וינה ביום חמישי:

שוערים: עומרי גלזר, אריאל הרוש, ניב אליאסי.

הגנה: מיגל ויטור, איאד אבו עביד, איתן טיבי, הלדר לופז, אור דדיה.
קישור: דוד קלטינס, רמזי ספורי, דור מיכה, תומר יוספי, שי אליאס, עדן שמיר, דניאל צדיק, מריאנו בריירו, שאפי סוליימאנוב.
התקפה: אסטריט סלימאני, תומר חמד, שגיב יחזקאל, רותם חטואל, איתי שכטר, יוג’ין אנסה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה