לא נשאר חייב: בלם הפועל באר שבע הגיב לטענות נגדו

$(function(){setImageBanner('2549782a-c2eb-43cf-9657-d69cb498aa51','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

בפוסט ארוך שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, הגיב בלם הפועל באר שבע לטענות אשר הועלו נגדו בשל מה שנראה מצד האוהדים לחוסר מחויבות לקבוצה: ''השפת גוף שלי נובעת מביטחון עצמי ולא חוסר חשק ככה אני תמיד הייתי ואשאר''

חאתם עבד אלחמיד. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

המשחק האחרון נגד מכבי חיפה ממשיך לייצר הדים, כאשר כעת במוקד נמצא בלם הפועל באר שבע - חאתם עבד אלחמיד. כאמור, טענות רבות הושמעו כלפי הבלם בשל מה שנראה כחוסר מחויבות מצידו, כאשר עיקר המחאה הגיעה שאף בשל העבירה השנויה במחלוקת שלו שגרמה לפנדל שהוביל לשיוויון.

אלחמיד כאמור עורר במהלך כל הקיץ סערה סביב עתידו, כאשר בין היתר נטען כי השחקן אינו מעוניין לגור בבאר שבע, בשל המרחק הרב ממשפחתו שגרה בכפר מנדא. בחודש האחרון אף עלו שמועות על טרייד אפשרי שמתכננת הפועל באר שבע עם מכבי חיפה, למרות שבמועדון הכחישו לחלוטין את הנושא. 

כעת, בעקבות הסערה סביבו, החליט הבלם להגיב באופן רשמי בעמוד האינסטגרם שלו על הטענות שהועלו נגדו: ''אוהדים יקרים, אין לי כוונה באמת כל פעם להיכנס לדון בזה שאני מחוייב או לא מחוייב למועדון שאני כל כך אוהב באמת וכל מי שקרוב אליי יודע את זה טוב מאוד'' כתב חאתם והוסיף: ''אף פעם לא התייחסתי לביקורת מקצועית כי היא לא מעניינת אותי בשיט ואני יודע בדיוק מה אני שווה שאני משחק בתפקיד שלי שאני אוהב ולא זז לתפקידים שאני שונא לשחק בהם אבל חייב לשחק כי המאמן אמר וביקש וצריך לכבד את זה''.

''אבל אני מגיב כאן כי מלא הודעות ואוהדים שרוצים שאני אדבר בקשר לטענות שאני משחק בלי חשק כי אני רוצה לעבור למועדון אחר בארץ זה פשוט הזיה ומי שאומר אותם אין לו מושג, השפת גוף שלי נובעת מביטחון עצמי ולא חוסר חשק ככה אני תמיד הייתי ואשאר. עשיתי טעות במשחק וגרמתי לפנדל ואני לוקח אחריות על זה. נתתי מלא משחקים גדולים בהפועל ב''ש אחד מהם נגד אותה מכבי חיפה לפני כמה שבועות במשחק על תואר ויש גם ימים פחות טובים וטעויות אבל זה מכה קלה בכנף אמשיך לתת את כל כולי עבור הצלחת המועדון כל עוד אני עולה על הדשא ושם את החולצה האדומה''. בנוסף, העלה השחקן תמונה שלו חוגג לאחר שער וכתב - ''**בתמונה לא נראה שזה שחקן שחוגג שער של קבוצתו בלי חשק 😀''.

קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה