מחמאות למיכה וסלמאני; חלוץ ויאריאל צפוי להחמיץ את המפגש הקרוב

$(function(){setImageBanner('c5926e03-6cf6-456a-b5dc-b05ffa3b2a37','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

אמש קיבלנו את אחד המשחקים הטובים של השנים האחרונות, ובהפועל באר שבע מרוצים במיוחד לאור היכולת המנטלית של השחקנים לחזור מפיגור. מחמאות לקשר שגם בישל וגם: מה מצבו של לופס?

קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

הפועל באר שבע הגיעה אמש (א') לאטצדיון בלומפילד למפגש מול הפועל תל אביב, כשבאמתחתא 2 הפסדים רצופים בליגה שגרמו ללא מעט רעש במערכת. אז אמש, למרות שהייתה בפיגור - הצליחה באר שבע להוכיח כי מדובר בקבוצה עם המון אופי ורוח לחימה. 

האדומים מהנגב עוד נקלעו פעמיים לפיגור, אבל הצליחו לחזור בזכות יכולת טובה של החלק הקדמי ושל המחליפים. בשריקת הסיום, ניכר היה כי אליניב ברדה הרגיש את הלחץ הרב שעל כתפיו, שכן עם שריקת הסיום החל המאמן לשאוג מתוך שמחה תוך שהוא רץ לעבר הקהל. ברדה, שקיבל לא מעט ביקורת על הדרך בה התבטא לאחר ההפסדים האחרונים, הוכיח אמש כי הוא בטוח ביכולץ המקצועית שלו בתור מאמן, כאשר לא היסס לזרוק את מיטב הכלים ההתקפיים שלו אל תוך המערכה. 

בבאר שבע לבטח לא קיוו להיקלע פעמיים לפיגור, ולרגעים היה נראה כי גם המשחק הזה הולך להסתיים בהפסד. אבל בעקבות כמה פעולות טובות של סלמאני, שכבש אמש את שער הבכורה שלו בליגה ושל דור מיכה - הצליחה באר שבע לחדור את ההגנה הצפופה של תל אביב. בקשר לאחרון, הוא נבחר על ידי האוהדים לאיש המשחק אמש. אחרי תקופה ארוכה שהקשר לא מצא את מקומו בבאר שבע, אמש הוא שבר את שיא הבישולים שלו מהעונה שעברה, שעמד על אחד בלבד. 

בתוך כך, בצוות המקצועי עלו לא מעט חששות אודות מצבם של שניים משחקני ההגנה של הקבוצה - הלדר לופס ומיגל ויטור. המגן השמאלי הוחלף אמש כבר בדקה ה-17 לאחר שהתנגש בעוצמה בשחקן של הפועל תל אביב. הפורטוגלי ירד מהמגרש והחשש הראשוני היה כי הוא סובל מזעזוע מוח. היום הוא צפוי לערוך צילומים נוספים בבית החולים סורוקה. בכל הקשור לקפטן, אמש חש הבלם מתיחה במפשעה וכעת נותר לראות האם הוא יהיה כשיר במאת האחוזים. 

הבוקר, קיבלו באר שבע בשורות מעט משמחות מכיוונה של יריבתה ביום חמישי הקרוב, ויאריאל. אמש הפסידה הצוללת הצהובה 1-0 לבטיס, כאשר בנוסף לכך מי שעלול לפספס את המשחק הוא השחקן הכי טוב של הספרדים - החלוץ ג'רארד מורנו. החלוץ המוכשר שגם משחק בנבחרת ספרד, הוחלף אמש בסיום המשחק ונראה כעת כי הוא לא צפוי להמריא לישראל. מבחינת באר שבע מדובר בהקלה רצינית, שכן מורנו הוא ללא ספק השחקן הכי מסוכן של הקבוצה הספרדית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה