כולם רוצים להיות מסי



תכירו את החוג "עתיד אדום" לילדי פותחים עתיד, שנותן לעשרות ילדים במצבי סיכון הזדמנות לשחק כדורגל וללמוד על העצמה אישית בשיתוף הפועל באר שבע

קרדיט - נחמה רוזנפלד

שיתוף הפעולה ייחודי מתקיים זו השנה ה-15 בין הפועל באר שבע ועמותת פותחים עתיד באר שבע. מעל 40 ילדים, בנים ובנות, המגיעים ממצבי סיכון וטרום סיכון, משתתפים פעם בשבוע בחוג "עתיד אדום" אותו מפעיל מועדון הכדורגל המקצועי של הפועל באר שבע בשיתוף העמותה.

מדובר על ילדים בגילאי 10-12 מעמותת פותחים עתיד בבאר שבע הנפגשים מידי שבוע עם המאמן המקצועי, ערן גוהרי, לאימונים מקצועיים כשהם לבושים בתלבושת עם ציוד מתנת המועדון.  ביחד לומדים הילדים עם המאמן כיצד להצטיין בספורט, מיומנויות משחק, שילוב של אורח חיים בריא, חיזוק הערך העצמי, קבלת האחר, חברות, העצמה וכיצד להשתפר על המגרש. על המיזם אחראי דוקטור עופר מוכתר, מנהל פרויקטים קהילתיים במועדון הפועל באר שבע בכדורגל, ביחד עם קמיל פיקלר-דרזמן מנהלת פותחים עתיד באר שבע.

במהלך כל שנת פעילות יוזמים השחקנים מהמועדון מפגשים עם הילדים במועדים שונים כמו חגי ישראל ומקיימים עבורם, אימונים משותפים וימי שיא חווייתיים ומהנים  בקולנוע, בבריכה בפארק טרמפולינות ועוד ואף מזמינים את ילדי החוג ומשפחותיהם למשחקי הקבוצה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה