דיוויד המלך: אפיאני צלף 33 נקודות, באר שבע סגרה סיבוב עם ניצחון גדול



הופעה אדירה של דייויד אפיאני סידרה לאדומים ניצחון ענק על נס ציונה - 92:97 וכמעט שהבטיחה את השתתפותה של הקבוצה במשחקי גביע המדינה

קרדיט - ברני ארדוב

צהריים שישי גדול נוסף של כדורסל הסתיים בניצחון אדום ענק - 92:97 על עירוני נס ציונה. ניצחון שני ברציפות ורביעי בששת משחקי הליגה האחרונים. האדומים עוד ממתינים ליתר תוצאות משחקי המחזור כדי להבטיח את המקום ב- 8 הראשונות ובטורניר גביע המדינה, אולם הדרך לשם נראית חיובית.

דייויד אפיאני, שהיה נהדר גם במחזור הקודם, הציג את משחק השיא שלו בישראל: הוא הגיע חם לרבע הראשון עם דאנק אדיר ושתי שלשות, שמר על יכולת גבוהה כל הערב ודאג לכבות את האורות בסלים גדולים בדקות הסיום, שעצרו קאמבק מרשים של האורחים. נטע סגל המשיך את מגמת השיפור של השבועות האחרונים, בן מור וגרג וויטינגטון העניקו לקבוצה יתרון מתחת לסלים וקאליל אחמד סיפק מהלכי מומנטום חשובים בסיום הרבע השני (שלשה מטווח גדול) והשלישי (סל ועבירה).

נס ציונה נעצרת אחרי רצף ניצחונות יפה ולפני מסע משחקים נוסף בליגה הצפון אירופית, אך היא עדיין תלויה בעצמה ויכולה להבטיח מקום בשליש העליון של הטבלה בסיום הסיבוב. סי.ג'יי וויליאמס להט מעבר לקשת והיה ממובילי החזרה של הקבוצה ממינוס 15 ברבע האחרון לשוויון, שאק ביוקנן עשה את שלו ודי.ג'יי קופר שוב העמיד שורה סטטיסטית מפלצתית, אבל הכתומים התקשו בקליעה מבחוץ, סבלו מנחיתות בצבע ובעיקר מיום שקט מאוד בסטנדרטים של טיילר ביי. הכתומים ייצאו בשבוע הבא לשני משחקים ב-ENBL נגד ברנו וקינג שצ'צ'ין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה