באר שבע מנסה להיפטר מפטרוצ'י, גם מרטינס לא בתכניות



האדומים מנסים להשתחרר מהחוזה של הקשר האיטלקי, שכבר מוקפא קרוב לשנה. גם הפורטוגלי לא בתכניות, ומנסים למצוא לו קבוצה בינואר. האם זה יסלול את דרכו של החלוץ הפולני שבקבוצה רצו בקיץ האחרון? תמונת מצב, רגע לפני החזרה מהפגרה

מרטינס ופטרוצ'י. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

הפועל באר שבע חזרה ארצה השבוע ממחנה האימון בקפריסין, וכבר השבוע ייפגשו האדומים את הפועל תל אביב במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. במהלך הפגרה הארוכה, ניסתה הקבוצה לשמור על הכושר הטוב של השחקנים לפני הפגרה כשבתווך מחכה לאדומים חודש מאתגר במיוחד.

כחלק מהנסיון לתכנן את העונה הקרובה שלפניה, תפעל באר שבע במהלך חודש דצמבר בכמה מישורים על מנת לנסות ולעצב את קופת המועדון ואת סגל השחקנים בהתאם. לשם כך, ינסו בקבוצה להשתחרר מחוזיהם של כמה שחקנים, המרכזים שבהם - דוידה פטרוצ'י ואנדרה מרטינס.

נתחיל עם האיטלקי. חוזהו של הקשר בן ה-31, שהגיע לבאר שבע בתחילת העונה שעברה מאיטליה - הוקפא בחודש ינואר האחרון, ומאז למעשה נמצא פטרוצ'י בסיטואציה די ביזארית. בעוד במועדון לא רצו לשחרר אותו מחוזהו לגמרי, שכן בזמנו הייתה צריכה באר שבע לשלם פיצויים גבוהים במיוחד, פטרוצ'י עצמו סירב לחפש קבוצה אחרת, ולמעשה במהלך השנה האחרונה שהה באיטליה לצד משפחתו. כעת, ככל שמתקרב מועד סיום החוזה שלו, בבאר שבע שוקלים ברצינות להתירו ולשלם לקשר סכום שעליו יוסכם בין הצדדים. 

מבחינת הפורטוגלי המצב קצת שונה - מרטינס, שהגיע לבאר שבע בקול תרועה רמה מלגיה וורשה ובהמלצתו של אחד, ז'וסוואה שמו, הראה במהלך השנה וחצי שלו בנגב יכולת יחסית סולידית אך לא כזאת שהרשימה במיוחד את הצוות המקצועי. עם לקראת סוף העונה שעברה עוד היה נדמה שברדה מתחיל למצוא עבורו מקום בהרכב, השנה העניינים נראים אחרת לגמרי - במועדון החליטו לא לרשום את השחקן לסגל הקונפרנס ליג, מה שהכעיס אותו ואת סוכנו במיוחד. מאותו הרגע, מרטינס מיעט לשחק, ולאט לאט נדחק לקצה הספסל בעוד הוא רואה את ברדה ממצב לעצמו חוליית קישור בדמותם של גורדנה, בריירו, אליאס ועדן שמיר. 

מרטינס בניגוד לפטרוצ'י - נראה כי אינו מוכן לשבת בצד ולקבל כסף ללא מעש. בשל כך, במועדון מנסים בכל כוחם למצוא לפורטוגלי קבוצה כבר בחודש ינואר הקרוב. מה גם, ששחרורו של מרטינס מן הסגל יפנה לבאר שבע מקום של זר, וכך אולי תיסלל דרכו של חלוץ אירופאי לקבוצה, דוגמת זוולינסקי הפולני, אותו רצו האדומים מאד בתחילת הקיץ. עם זאת, קבוצתו לכיה גדנסק סירבה לשחררו, למרות שבאר שבע הציעה עליו כחצי מיליון אירו. כעת, מסיים השחקן את חוזהו בחודש יולי הקרוב, כך שכבר מהחודש הבא הוא יוכל למעשה לנהל משא ומתן עם איזה קבוצה שירצה. ובאר שבע, שנמצאת כעת באינפלציה סטטיסטית מצד מצבת החלוצים שלה - משתוקקת לסקורר אמיתי. 

לוקאס זוולינסקי. מתוך האינסטגרם l_zwolinski93 (קרדיט תוכן גולשים עפ"י סעיף 27א)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה