"אני מודה להובאן שעזר לנו עם ההחתמה של פאון"

$(function(){setImageBanner('35576f29-d0c5-4417-a8f4-fd8ac4bc5e90','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנותיה לקראת החזרה לליגה ולאירופה. מאמן האדומים התייחס לרכש החדש מרומניה והוסיף - "הייתה סיטואציה שאפשרה לנו להביא אותו''

קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

הפועל באר שבע יצאה לפגרת הנבחרות עם הניצחון הקטן והחשוב על בני סכנין, מה שמציב את האדומים במקום החמישי בטבלה, מרחק 4 נקודות מהפסגה. בבאר שבע העבירו את הימים האחרונים בהחזרת שחקני הנבחרות לשגרת אימונים יחד עם המועדון, כשבתווך פעל הצוות המקצועי סביב השעון על מנת להחתים עוד שחקני רכש.

היום (ה'), כינסה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ הקרוב נגד מכבי נתניה. מאמן הקבוצה אליניב ברדה התייחס תחילה לחלון ההעברות ולסגל הקיים (אלו שעזבו ואלו שנשארו): "קודם כל, חאתם בגלל סיטואציה משפחתית היה חייב להיות בצפון. אני חושב שאור בלוריאן שהגיע על אותה עמדה הוא שחקן מצויין. שאר השחקנים שהוצאנו להשאלה, המטרה היא להשביח אותם ושהם ישחקו. כשראיתי שדקות המשחק במקום אחר יהיו משמעותיים יותר החלטתי שזה מה שיקדם אותם מקצועית".

''לגבי פאון, הייתה סיטואציה שאפשרה לנו להביא אותו. אני חייב להגיד תודה לאובידיו הובאן, שעזר פה מאד. אני סומך עליו בעיניים עצומות. הוא (פאון) שחקן מצויין שלקח אליפויות ובסופו של יום אני חשוב שהחלון היה מצויין והסגל הקיים טוב מאד''.

עוד טען ברדה כי אמש השלים השחקן אימון, ומבחינת כושר גופני הוא כשיר לשחק גם מול נתניה. ברדה התייחס לשאר השחקנים הפצועים - "יש לנו עוד אימון מחר, ואז נגבש סגל לקראת המשחק". ברדה המשיך - "בשלושה וחצי שבועות היו לנו 9 משחקים וזה מאד אינטנסיבי. אבל הסגל הזה צריך לעמוד בלחצים ובעומס ואפשר לעשות את זה בצורה טובה. איבדנו נקודות מאד חשובות ונצטרך לגשר על הפער הזה".

ברדה התייחס לעמדת המגן הימני: "יש לנו סגל טוב ומגוון, ויש לנו מחליף לכל עמדה ופתרונות לכל דבר". לקראת המשחק הקרוב מול נתניה: "אנחנו מכבדים מאד נתניה, וננסה להתרכז בעצמנו ובסגנון הכדורגל שאנחנו מנסים להנחיל לקבוצה". לגבי הנציגים בנבחרת ועל העובדה שאף אחד משחקני הפועל באר שבע לא שוחררו לקראת המשחק מול מלטה: "זה כבוד גדול ששחקני הפועל באר שבע מקבלים הזדמנות בנבחרת, ויכולים לתקוע יתד שם. זאת גאווה גדולה, ומבחינתי שיהיו לבאר שבע כמה שיותר נציגים. הכל נעשה בתיאום איתנו, ואני שמח על ההופעות של השחקנים שלנו".  לגבי מיגל ויטור, אבו עביד וספורי הפצועים אמר המאמן - "מיגל ואבו עביד עשו אימון חלקי. לגבי ספורי, קשה לי לומר כמה זמן זה ייקח". 

גם אור דדיה, שערך הופעת בכורה במדי נבחרת ישראל הגיע לעמדת הראיונות ואמר - "זאת נקודת זכות עבורי, ובתור אחד שלא היה בנבחרות הצעירות זה חתיכת שוק. אבל אחרי שאתה שם ועושה הופעה ראשונה אז הכל משתחרר". עוד הוסיף דדיה - "אני חושב ששחקן כדורגל טוב שרוצה להגיע למעמדים צריך לדעת לקבל ביקורת וללמוד מהם. אני חושב שנקודת התפנית הייתה באוסטריה וינה, באתי לעונה הזאת בגישה קצת אחרת ואני צריך לקחת את הדברים ולא שייתנו לי, ואני שמח שזה הולך בכיוון הזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה