איתי שכטר חתם לעונה נוספת בבאר שבע; בקשה מיוחדת של ברדה?



החלוץ הוותיק חתם רשמית לעונה נוספת במועדון מבירת הנגב. על פי דיווחים, החתמתו מגיעה בעקבות בקשה ישירה של מי שצפוי להיות מאמנה הבא של הקבוצה - אליניב ברדה

חוזר לסגל, איתי שכטר. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע

הפועל באר שבע מודיעה כי חלוץ הקבוצה, איתי שכטר, חתם לעונה נוספת במועדון. השחקן בן ה-35, אשר הגיעה בעונה האחרונה לקבוצה, התחבר באופן נהדר למועדון ולאוהדים והיווה חלק בלתי נפרד מהזכייה בגביע המדינה. 

שכטר, אשר הגיע לבאר שבע ממכבי תל אביב, נשמע גם הוא נרגש מהחתימה: "אני שמח מאוד להמשיך לעונה נוספת. אחרי כל האהבה שקיבלתי מכם, האוהדים, בכל פעם שעליתי על כר הדשא, הדבר הטבעי מבחינתי היה להמשיך בקבוצה. אתכונן בצורה הטובה ביותר לתחילת העונה ויחד עם חבריי נעשה הכל כדי לעמוד במטרות".

החלוץ הוותיק נחשב לבורג משמעותי בחדר ההלבשה של באר שבע. בשל כך, לפי דיווחים נראה כי החתמתו הינה כחלק מהתנאים שהציב מי שצפוי להיות מאמנה הבא של הפועל באר שבע - אליניב ברדה. חלוץ העבר נמצא כעת בתאילנד בחופשה, כאשר מי שמנהל את המשא ומתן מול אלונה ברקת הוא אביו - חיים, אשר קיבל ייפוי כוח מלא. שכטר עצמו מאד מוערך בעיני ברדה, שרואה בו חלק אינטגרלי במערך הקבוצתי. 

גם מנכ"ל הקבוצה, גיא פרימור הגיב לאחר חתימתו לעונה נוספת של שכטר - ''איתי יהיה איתנו עונה נוספת ואין לי ספק שהוא ימשיך לתרום לנו, הן על המגרש והן מחוצה לו, כמו שרק הוא יודע. אנחנו שמחים שהוא איתנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה