אחד ודי - הפועל באר שבע גברה 1-0 על בני סכנין באצטדיון טרנר

$(function(){setImageBanner('3a85b53a-0998-411d-b27a-6cafff96b0fc','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

ניצחון דחוק אך חשוב מאוד להפועל באר שבע היום בטרנר, רותם חטואל (77') כבש שוב לזכות הדרומיים והעניק להם ניצחון יקר וקירב אותה חזרה למאבקי הצמרת.

הפועל באר שבע אירחה היום (א') את בני סכנין כשהיא מגיעה למשחק עם תחושת החמצה לאחר ההפסד לויאריאל בקונפרס ליג. ולאחר 90 דקות אגרסיביות במיוחד - האדומים השיגו ניצחון בית ראשון העונה בליגה.

ברדה שמר על מערך שלושת הבלמים, אך ערך כמה שינויים בהרכב מהמשחק עם ויאריאל, במיוחד בחלק הקדמי שהעלה את ספורי, חמד ושאפי להרכב שנכנסו כמחליפים במשחק הקודם. אצל האורחים סילבס שומר על אותו ההרכב, ומגיעה לאחר הניצחון הדרמטי שלה על הפועל חיפה במחזור הקודם.

האדומים הגיעו לאחר הניצחון הענק על הפועל תל אביב, ובעוד מספר שחקנים דיווחו על תשישות במהלך השבוע - באר שבע ידעה שהמשחק הערב שונה במיוחד. כאמור, השחקנים של ברדה לא ניצחו העונה בבית, ולמעשה הערב זהו הניצחון הראשון שאוהדי הקבוצה רואים בטרנר העונה. 

באר שבע פגשה יריבה לא קלה כלל, כאשר חיים סילבס פתח עם קישור פיזי במיוחד, שכלל את קבהא, כיאל וגנאים. המשחק התאפיין בהמון עבירות מצד שתי הקבוצות, אבל באר שבע לא התרגשה והגיעה מספר פעמים לעבר השער של גד עמוס, שנתן תצוגה נפלאה הערב. כעת תצא באר שבע לפגרת הנבחרות, וזהו זמן מצויין עבור שחקניו של ברדה לנוח לאחר התקופה העמוסה שעברה עליהם.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה מאוד קצבית בטרנר, המון מצבים לשתי הקבוצות, עם יתרון מזערי להפועל באר שבע שאמנם החזיקה יותר בכדור ואף ניצלה את זה לכמות מצבים לא רעה של 4 בעיטות למסגרת לעומת 2 של סכנין. המחצית שניה נפתחה עם חילוף כפול של ברדה: רותם חטואל שנמצא בתקופת שיא נכנס על חשבון תומר חמד, ואיאד אבו עביד על חשבונו של שי אליאס שנפצע במהלך המחצית הראשונה.

לחץ גדול היה בדקה ה-67, בה רועי גורדנה נפל אל הדשא, בעודו אוחז בברכו השמאלית מחשש לקרע נוסף ברצועה הצולבת, אך לאחר דקה נרגעו הרוחות וגורדנה חזר למגרש. עוד לא הספיקו להירגע מגורדנה, ולאחר כמה דקות רמזי ספורי ישב על הדשא כשהוא אוחז ברגלו והוא ירד מהדשא ואנסה עלה במקומו, עדיין לא התבררה חומרת פציעתו של ספורי. בדקה 77 סוף סוף הגיע הרגע המיוחל - לאחר המון נסיונות הפועל באר שבע מצליחה לכבוש, ומי אם לא רותם חטואל שממשיך בכושר המצויין שלו, שהגיע לכדור חוזר שנהדף על ידי גד עמוס מבעיטה של בריירו.

הרכבים:

הפועל באר שבע- גלזר, ויטור, טיבי, דדיה, מיכה, אליאס (46' אבו עביד), מרטינש (64' גורדנה), בריירו, שאפי, חמד (46' חטואל), ספורי (68' אנסה).

בני סכנין - עמוס, טוואטחה ('75 גאבר), חילו (30' שוקרני), פוליץ, גנטוס, דרוויש (64' וואליד דרוויש), קרדוסו, כיאל, קבהא, גנאיים, מלמד ('64 אוקונגה).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה