אבוקסיס לקראת סלביה פראג: "לא מסתפקים במה שעשינו עד עכשיו, צריך לבוא לנצח בכל משחק"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('bdea8f6f-e7ee-4012-95af-abe199430fe1','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33036,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('bdea8f6f-e7ee-4012-95af-abe199430fe1','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33036,'Image','');},7]]);})

מחר יחלו האדומים את המסע האירופי שלהם בשלב הבתים של הליגה האירופית כשיארחו את סלביה פראג (חמישי, 19:55), כשעדיין ישנם שחקנים ואנשי צוות חיוביים לנגיף. אבוקסיס לקראת המשחק: "עדיין לא קיבלנו תשובה לגבי השחקנים שיכולים לשחק מחר"

הפועל באר שבע תתחיל מחר את הדרך שלה בשלב הבתים של הליגה האירופית לעונת 20/21. המשוכה הראשונה- סלביה פראג באצטדיון המושבה (חמישי, 19:55).

שבועיים לא פשוטים עברו על האדומים, זאת בעקבות מכת ההדבקות בקורונה שהגיעה לקבוצה מבירת הנגב. אחרי שכ-16 שחקנים ואנשי צוות נמצאו חיוביים לנגיף, אך החלימו וחזרו לאימונים, במועדון מקווים לשים מאחוריהם את הקורונה ולפתוח את הקמפיין האירופי עם ניצחון בבית. יחד עם זאת, האדומים עדיין לא יודעים מי יוכל לשחק מחר.

כזכור, השחקנים קיימו אתמול (שלישי) בדיקת קורונה וחלקם עדיין חיוביים או גבוליים ושיתופם במשחק מחר עדיין לא אושר על ידי אופ"א. מדובר בז'וסוואה פשקיירה, לואי טאהא ורז רחמים, כאשר גם מריאנו בריירו, דוד קלטינס ואיליי מדמון גבוליים. גם אליניב ברדה ויוסי אבוקסיס יצאו חיוביים כך שלא בטוח שיעמדו על הקווים. במקרה כזה יהיו אלה שרון אביטן ומאור מליקסון שידריכו את השחקנים.

המשחק האחרון של האדומים היה לפני כמעט שלושה שבועות בניצחון 1:0 על ויקטוריה פלזן במסגרת פלייאוף העלייה של הליגה האירופית, אז היה זה ז'וסוואה שכבש מהנקודה הלבנה והבטיח ניצחון.

צילום: זאב דיקמן

את היריבה הצ'כית סלביה פראג כבר הכרנו לכם ב'באר שבע נט', אלופת צ'כיה בשנתיים האחרונות נמצאת כרגע במקום השני בליגה המקומית עם מאזן של חמישה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת. משחקה האחרון של סלביה היה בתחילת אוקטובר אז ניצחה 1:0 את אוסטרבה.

גם בצ'כיה, כמו בישראל, הפסיקו את הליגה ודחו את המשחקים בעקבות הקורונה, כך שמאז שחקני סלביה לא שיחקו במשחק רשמי. יחד עם זאת, בזמן פגרת הנבחרות גם שחקני ואנשי צוות של הקבוצה הצ'כית נמצאו חיוביים לקורונה, ביניהם המגן הימני תומאש הולש ששיחק עם נבחרת צ'כיה נגד ישראל.

זוהי לא הפעם הראשונה ששחקני סלביה פראג הגיעו לארץ, בעונת 17/18 הצ'כים שיחקו נגד מכבי תל אביב בליגה האירופית אז ניצחו אותה פעמיים, כשהתמודדו מול ישראליות גם בשנות ה-90 בגביע האינטר טוטו.

 

צילום: זאב דיקמן

מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ונשאל לגבי השחקנים החיוביים לקורונה: "עדיין לא קיבלנו תשובה, גם השחקנים בלחץ בחדר ההלבשה לפני האימון, גם אני ואליניב, זה לא מצב נעים אבל זה העולם החדש שלנו ואנחנו מתרגלים אליו, אנחנו מחכים לתשובה לגבי המשחק. זה מצב קשה אבל לא נחפש תירוצים, נחכה לקבל תשובה חיובית שכולם יכולים לשחק במשחק מחר בשביל שנעמיד את ההרכב הטוב ביותר שנוכל. בכל מקרה נתרגל באימון היום כמה הרכבים במקרה ונקבל תשובה שלילית על השחקנים שחיוביים, נצטרך להסתדר עם זה".

לגבי מצבו הבריאותי הוסיף שהוא מרגיש טוב: "אני מרגיש טוב, היה לי יום יומיים פחות טובים בהתחלה עם קצת חום אבל זה עבר. יש קצת חולשה כשאתה חוזר לאימונים אחרי שבועיים שאתה שוכב במיטה. גם השחקנים שחזרו, נצטרך לדעת איך לחלק את הדקות בזמן המשחק בגלל כמות המחשקים שיש".

על הבית שקיבלו האדומים בליגה האירופית אמר: "זה נכון שזה בית קשה, אבל אמרתי לשחקנים לאורך כל השבוע שאנחנו לא צריכים להסתפק במה שהגענו אליו עד עכשיו. אנחנו לא מסתפקים בזה וצריך לבוא בכל משחק, להביא נקודות וניצחונות, זה לא יהיה קל ויהיה אפילו קשה אבל בשביל זה אנחנו משחקים. עשינו ניצחונות יפים וצריך לבוא מוכנים לכל משחק".

על סלביה פראג אמר אבוקסיס: "סלביה פראג שיחקה את משחק הליגה האחרון שלה בתחילת אוקטובר, יש להם המון שחקני נבחרות, היה להם שחקנים בנבחרת צ'כיה להבדיל מאיתנו שכמעט אף אחד לא שיחק באף משחק בשבועיים האלה. הם היו יותר פעילים, הייתה לנו הפסקה גדולה בין הניצחון מול פלזן ולעכשיו. ההכנה שלנו לא נורמלית אבל במשחק אחד נתון צריך להתעלות ולא להתעסק בלמה לא, אלא לנסות להוציא את המקסימום מהמשחק הזה. זו קבוצה שאהבתי לראות משחקת באירופה, קבוצה מאוד מאומנת עם המון שחקנים בנבחרת צ'כיה, שחקנים טובים בחלק הקדמי ששיחקו גם נגד ישראל בשבוע שעבר. יש להם שחקנים עם איכויות, לא סתם הם אלופי צ'כיה ומשחקים גם בליגת האלופות. מצד שני אנחנו נצטרך למצוא את הנקודות הפחות טובות שלהם ולנצל את זה".

בפני הפועל באר שבע עומד לו"ז משחקים עמוס, כשכבר ביום ראשון יפגשו האדומים את מכבי תל אביב במסגרת הליגה, כשהמועדון לא מרוצה מכך: "אני לא אוהב את ההכנסה של המשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון אחרי שחצי קבוצה הייתה חולה ולא התאמנה. לא אהבנו את זה גם הצוות וגם השחקנים, אבל נצטרך לבוא מוכנים, בשיתוף עם הצוות הרפואי והפיזיולוגי איך לחלק את הדקות בלי לפגוע בשחקנים מבחינת פציעות. התנגדנו למשחק מול מכבי תל אביב מעכשיו לעכשיו, זה לא היה במקום, אין בזה משהו הגיוני".

 צילום: זאב דיקמן

גם הקיצוני ההולנדי, אלטון אקולטסה, דיבר לפני המשחק: "זה מצב מלחיץ לכולם וגם לנו בכדורגל, אבל אנחנו חזקים יחד כקבוצה, היה לנו שבוע עם כל השחקנים להתכונן טוב ואנחנו מרוכזים במשחק מחר. אני חייב להמשיך לעבוד קשה ובאותו צורה ואז הגולים והשערים יגיעו בעצמם".

אקולטסה נשאל לגבי ההתאקלמות שלו בישראל ובקבוצה ואמר: "זה מצב טוב עבורי, מהרגע הראשון שהגעתי להפועל באר שבע הרגשתי בנוח, כולם נחמדים ולצערי לא חוויתי הרבה משחקים עם הקהל. אני מאושר כאן ובגלל זה חתמתי במועדון לשנים הקרובות". לגבי הכדורגל בימי קורונה הוסיף: "זה לא מצב רגיל אבל אני חושב ששיחקנו הרבה משחקים בזמן הקורונה ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות, זה מצב מוזר לכולם בעולם. לא שיחקנו שבועיים אבל אנחנו יכולים לחזור לעצמנו מהר ולהיות טובים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('0c4d9f47-e796-4b32-b7ac-0edd5f45e2b1','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה