כל מה שצריך לדעת על הזרקות לעצמות לחיים

$(function(){setImageBanner('e8bc69a2-ec49-4d26-b8cb-9cc85f95b7d3','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33896,'Image','');})

בעולם המנתחים הפלסטיים, עצמות הלחיים מייצגות 80% מהיופי שלנו. הסיבה לכך היא שהם המבנה הארכיטקטורי של הפנים.

כמו כל טיפולי ההזרקות האסתטיים, עיבוי ועיצוב עצמות לחיים מצריך פגישה עם מנתח פלסטי מומחה בעל עין יחודית ואומנותית ובעל מיומנות גבוהה. 

רופאי עור ומנתחים פלסטיים משתמשים בג'ל חומצה היאלורונית בכדי למלא באופן זמני את עצמות הלחיים שאיבדו נפח בגלל הגיל או בכדי ליצור סימטריה טובה יותר לפנים. עצמות לחיים הן באמת לב מבנה הפנים. ההליך דורש התאמה אישית ע"י מומחה. מישהי עם פנים דקות וארוכות אולי תרצה לחיים שמנמנות בזמן שמישהי עם פנים עגולות עשויה לרצות מראה חד יותר. המטרה היא הגדרת עצמות הלחיים ושתהיה סימטריה בשני צידי הפנים.

האפקט המשולש

 

נשים מבוגרות - עיצוב הלחיים בא לתת מענה לנסיגת עצמות הפנים, שינוי בפיזור השומן וירידה בגמישות העור עקב הפחתה ברמת הקולגן. פיסול הלחיים יכול לסייע בהסתרת שקעים באזור הלחיים, לטשטש את הקמטים בצדי האף ולהפוך את מראה הפנים ממבוגר ועייף לצעיר וסקסי.

נשים צעירות עיצוב הלחיים מקנה מראה רזה יותר, מחדד את קו לסת ויוצר מראה של פנים משורטטות. טיפול זה מתאים בעיקר לנשים עם מבנה פנים ארוך ומלבני או פנים עגולות – ע"י עיבוי הלחיים ניתן לשנות את מסגרת הפנים ולהקנות לה אופי. 

 

 מרפאת מוסקונה אשדוד

 

 

התוצאות תלויות באיכות המילוי

כאשר חומר המילוי אינו איכותי ואינו מכיל את התרכובות הנכונות הוא עלול להעניק לפנים מראה נוקשה ולא אחיד והפנים עלולות לאבד את המימיקה הטבעית שלהן.

מומלץ לבחור מנתח פלסטי או רופא עור  המשתמשים  במילוי באיכות גבוהה הכולל חומצה היאלורונית/ רדיאס . על ידי בחירת הרופא הנכון בעל מיומנות ונסיון רב בתחום ועל ידי החומרים הנכונים את יכולה להיות בטוחה שמראה פנים ייראה מתוח, מורם ורענן .

מדוע כדאי לעבור טיפולי הזרקות אצל פלסטיקאים במרפאות מוסקונה ולא אצל אסתטיקנים?

  • לפלסטיקאים ראייה מרחבית והבנה ספציפית במבנה הפנים, הכרת אנטומיית הפנים על בוריה.
  • כל הזרקה שונה מאדם לאדם עקב מבנה עצמות שונה ויחסים אחרים בין מבני הפנים. פעולה זו מצריכה רגש ודיוק על מנת ליצור סימטריה בין צדי הפנים.
  • ישנם מקרים המצריכים ניתוח ולא הזרקה, שתגרום לניפוח הפנים ולמראה לא טבעי. המנתחים הפלסטיים יידעו להתאים לכל מטופלת את הפתרון האידיאלי עבורה.
  • למנתחים ניסיון רב במתיחות פנים, מתיחות צוואר, ניתוחי עפעפיים, הרמת גבות וכו'.
  • ישנם מקרים המצריכים הזרקות מתקדמות יותר על מנת להגיע לתוצאה הרצויה- מילוי הרקות או שקעי העיניים, הרמת הגבות וכו'.

 

האם יש אלטרנטיבות נוספות לעיבוי עצמות?

ההליך היחיד הנוסף לעיבוי עצמות הלחיים הוא שתל. למרות שההליך הינו קבוע, מדובר בניתוח די פולשני ובעל החלמה ארוכה.

 

כיצד נערך ההליך ?

ההכנות לא אורכות זמן רב. לאחר שיחה עם המנתח הפלסטי על המטרות והציפיות שלך הוא  יבצעו מדידות קפדניות של פניך בכדי לקבוע בדיוק את כמה חומר מילוי לו תזדקקי. לפני ההזרקה מורחים קרם "אל – חוש", ממתינים חמש דקות ולאחר מכן ההזרקה ארכת בין 5 ל 10 דקות.

יש לפרט על זריקת הרדמה

יש לפרט על מיקרו קנולה

לימים שאחרי, את יכולה לצפות לנפיחות קלה. ימים זה מילת המפתח כאן. ניתן לחזור לעבודה או לפעילויות כבר יום אחרי . רוב הנפיחות יורדת ביומיים הראשונים.

 

האם גברים גם יכולים ומתאימים לבצע עיבוי עצמות לחיים?

בהחלט כן, עיצוב עצמות לחיים מתאים לגברים:

  • המעוניינים במבנה לחי משוטטת ומודגשת.
  • לגברים מעל גיל 40  המתחילים לחוש בחוסר שומן ורקמת עצם באזור הלחיים.
  • גברים לאחר ירידה במשקל והתרוקנות בפנים.

 

מה חשוב לדעת לגבי החומצה בה משתמשים בתהליך מילוי ועיצוב לחיים?

כיום קיימים קרוב ל180 חברות בעולם המשווקות חומרי הזרקה מהארץ,אירופה,המזרח וארה"ב החומרים חשוב לוודא שהחומר המוזרק קיים מספר שנים ושיש עליו מחקרים רבים.

מרקם החומר האם החומר נעים למגע? האם החומר מייצר גושים? כמה זמן מחזיק? לפעמים משתמשים בחומר לא איכותי משלמים בזול אך החומר יורד מהר מאוד ואז צריך לחזור על התהליך שוב ובסופו של דבר העלות יקרה יותר וגם החוויה פחות נעימה.ישנן חומצות המקנות יותר אפקט הרמה  "lifting capacity"

וישנם המתאימות יותר למילוי נפחים בחורה בת 30 מתאים חומר מסוים ואילו בחורה בת 60 מתאים חומר אחר ולגבר בעל עור עבה מתאים חומר אחד לכן צריך להתאים לכל אחת את החומר המתאים ביותר בשבילה לפי מבנה הפנים סוג העור ותיאום הציפיות שלה. אי האתמה נכונה של החומרים תגרום למראה מלאכותי ומוגזם.השאיפה שלנו להקנות מראה טבעי ולשמור על תנועות והבעות הפנים  תוך שמירה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובעלי התקן המחמירים ביותר.

לפרטים נוספים מרפאת מוסקונה אשדוד לחצו כאן 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('2b9f0c64-a052-4cb9-ab5c-b9f1f900ccb9','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33898,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה