יו"ר ארגון הקבלנים: "יש להעניק לזוגות הצעירים מענקי מקום וסיוע ישיר ברכישת דירה חדשה"

$(function(){setImageBanner('3bea0d3f-8da5-4c60-b299-952df77621f2','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33754,'Image','');})

יותר משנה וחצי לקבל היתר בנייה, אמר יו"ר ארגון הקבלנים והבונים בנגב אלי אביסרור, לר' העיר רוביק דנילוביץ', באירוע הרמת כוסית שנערך לכבוד חג הפסח. עוד אמר כי צריך לתת מענקים לזוגות צעירים ברכישת דירה חדשה בפריפריה. רוביק דנילוביץ': "יש מסלול של החמצה, ויש מסלול של הזדמנות. אני בחרתי במסלול של הזדמנות".

אי וודאות בשוק הנדל"ן בישראל – אלפי יחידות דיור בערי הפריפריה שווקו בחודשים האחרונים, אך אין להן ביקוש, כך התריע יו"ר ארגון הקבלנים והבונים בנגב אלי אביסרור, במסגרת האירוע המסורתי לקראת חג הפסח שנערך אמש באולמי "אגמים" בבאר שבע. "יזמים וקבלנים חדשים, שהשתתפו במכרזים אלו לא הביאו בחשבון, שמכירת הדירות לזכאים לא תהיה וודאית" אמר אביסרור והדגיש כי "הסכמי הליווי הבנקאיים נשענים על ההנחה, שהמכירות מובטחות. בהעדר גב וניסיון של קבלנים חדשים, שרק נכנסו לענף, יובילו, לצערי, לנטישת פרוייקטים".

עוד הסביר אביסרור כי התמונה הקודרת של שוק הנדל"ן הדרומי כיום כוללת גם את הקשחת התנאים הפיננסיים מצד הבנקים, שייקרו באופן משמעותי מרכיבים כמו: עלויות מימון, חוק המכר וניצול האשראי. אלי אביסרור ציין עוד, כי בערים דרומיות מורגשת האטה משמעותית בקצב העסקאות.

אי וודאות בשוק הנדל"ן. צילום: שרון טל

"יש להעניק לזוגות הצעירים מענקי מקום וסיוע ישיר ברכישת דירה חדשה"

כך לדברי יו"ר ארגון הקבלנים בנגב, שאומר כי הממשלה חייבת לפעול מיד לתיקון המצב "יש להעניק לזוגות הצעירים מענקי מקום וסיוע ישיר ברכישת דירה חדשה, וזאת לצד התחייבות להתגורר בדירות אלה במשך 10 שנים ופעילות של ראשי הערים לפעילות למען הגברת התעסוקה באזורים של הבניה החדשה המואצת". 

זמן ארוך לקבלת היתר בנייה, בנייה פיראטית של קבלנים לא רשומים

אחד המכשולים של הקבלנים שהוצג בכנס הוא קבלת היתרי הבניה, שנמשכת כיום לדברי יו"ר ארגון הקבלנים אלי אביסרור, כשנה וחצי. אביסרור קרא לראש עיריית באר- שבע, רוביק דנילוביץ', לפעול בהקדם לקיצור הטיפול בהיתרי הבניה.

בתגובה לביקורת השיב דנילוביץ' ואמר "אנו מנסים לגייס תקציבים כדי לגייס עובדים לאגף ההנדסה, אבל אין לנו פריבילגיה להמתין לתנאים מיטביים. יש מסלול של החמצה, ויש מסלול של הזדמנות. אני בחרתי במסלול של הזדמנות, שיש בו גם טעויות. בואו נסתכל קדימה, ואם לא יושלם פארק ההיי- טק, ויחידות המודיעין לא יגיעו לעיר, אז לא נתקדם".

 בצילום: משמאל:צביקה ליבנה, מנכ"ל הארגון, אלי אביסרור, יו"ר הארגון, אילן גורדו, גזבר התאחדות בוני הארץ, אליאב בן שמעון, מנכ"ל התאחדות בוני הארץ,אילן אליהו, רשם הקבלנים. צילום:יח"צ

בצילום: משמאל:צביקה ליבנה, מנכ"ל הארגון, אלי אביסרור, יו"ר הארגון, אילן גורדו, גזבר התאחדות בוני הארץ, אליאב בן שמעון, מנכ"ל התאחדות בוני הארץ,אילן אליהו, רשם הקבלנים. צילום:יח"צ

מנכ"ל הארגון, צביקה ליבנה, סיפר כי מספר הקבלנים בארגון גדל בכל שנה, והוא עתיד להיות בעל מספר החברים הגדול בארץ. "העיר מתפתחת בצעדי ענק, אבל קבלני הווילות מתלוננים על בניה פיראטית מצד קבלנים לא רשומים", הוסיף צביקה ליבנה וקרא לכל הגורמים לאכוף את החוק בנושא.

באירוע רב המשתתפים נכחו רשם הקבלנים, אילן אליהו, מנכ"ל התאחדות בוני הארץ, עו"ד אליאב בן- שמעון, גזבר ההתאחדות, אילן גורדו, דר' שלומי קודש מנהל בית החולים סורוקה , חברי הנהלת הארגון ובהם, יוסי דלויה, אמיר יעקבי ואברהם שאמי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7883b02c-e25f-43f1-8d05-0760366cea34','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33757,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה