בונים בתי חלומות ומיישבים את הנגב

$(function(){setImageBanner('f10b1a40-eedd-456f-9876-5211f93879ca','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33754,'Image','');})

לבנות את הנגב, זה כבר מזמן מעבר לחלום. החלום ה״בן גוריוני״ כבר מתממש ואנו חיים אותו יום יום. תודות לעיריות למועצות, ליזמים וקבלנים אנו זוכים בכל יום לקבל לנגב תושבים חדשים. מקומות עבודה שנפתחים, הזדמנויות והכל ממש כאן, מתחת לאף שלנו. יצאנו לראין את מנכ״ל חברת "דקור הנגב כח בע“מ“, חברה קבלנית מורשית המבצעת עבודות בניה במגזר הפרטי באזור הדרום ובנגב, פגשנו לריאיון בנגב את מנכ"ל החברה עידן כהן שגדל והתחנך בבאר שבע, והוא מספר על החברה, על עתיד עולם הבניה בנגב ונותן כמה טיפים לכל מי שמתכנן לבנות בית.

יחצ דקור הנגב

חברת דקור הנגב היא חברה קבלנית שמבצעת עבודות בנייה על כלל סוגייה, ומתמחה בהגשמת חלומות- בניית בתים פרטיים עבור משפחות. "החברה הוקמה ב1989, ובמשך השנים היא התרחבה לתחום הבנייה הפרטית. עד לפני 7 שנים היינו מתעסקים בעיקר בעבודות במגזר הציבורי, במפעלים, בחברות גדולות ובמתקנים ביטחוניים, ובשנים האחרונות אני ואחי ספיר לקחנו את החברה למחוזות מורכבים יותר- הבנייה הפרטית" כך מספר עידן כהן, מנכ"ל החברה, בריאיון למערכת באר שבע נט. "אנחנו בחברה עושים עבודות בנייה מאזור באר שבע עד אזור אשקלון. בנוסף לבנייה פרטית אנחנו עובדים עם חברות כלכליות, מועצות, וקבלנים ראשיים בפרויקטים ציבורים".


למה דווקא כאן בנגב?
נולדנו וגדלנו בעיר באר שבע, אנחנו מרגישים שייכים אליה במאה אחוז. אנחנו רואים בעצמנו סוג של שליחים, אנחנו זוכים לבנות את הנגב, להפריח את הנגב. באר שבע זאת העיר שגדלנו והתחנכנו בה, אבל אנחנו עובדים גם בבאר שבע וגם בכל אזור הדרום.


איזה פרויקטים יש לכם כרגע בבאר שבע והסביבה? מה הפרויקט הכי מעניין שיצא לך לבנות?
כאן בעיר באר שבע אנחנו בונים כמה וכמה בתים פרטיים. במקביל אנחנו עובדים מול החברה הכלכלית של שדרות, החברה הכלכלית של מיתר ולאחרונה התחלנו לבנות חדר כושר ממוגן בגודל של 100 מ"ר. זה פרויקט מיוחד מכיוון שהבנייה שלו התרחשה תוך כדי המבצע האחרון (וממשיכה גם כעת), מה שהיה לא פשוט כלל. המבצע ומגפת הקורונה זימנו אתגרים, הייתה מורכבות משמעותית בעקבות המגבלות.
הפרויקט הכי מעניין שביצעתי עד היום, היה בניית בית הכנסת הגדול של נחל עשן בבאר שבע עם אלמנטים מיוחדים, ואני מחכה לאתגר הבא.


מה היית אומר על הבנייה היום לעומת פעם? ואילו טעויות נפוצות אנשים עושים?
היום הבנייה השתנתה, לאנשים אכפת מה"שואו" ומהגודל של הבית, אוהבים בתים גדולים עם תקרות גבוהות, המון בתים מוסיפים גם בריכות פרטיות. לאחרונה הרבה אנשים בוחרים את הקבלן שלהם לפי המלצות שהם מקבלים מאנשים שנותנים חוות דעת על שירות באמצע תהליך הבנייה, או מחוות דעת באינטרנט.
בין הטעויות הנפוצות שאני נתקל בהן, שפעמים רבות אנשים מגיעים לאדריכל ללא מחשבה וידע מה התקציב שלהם. הם מתחילים לתכנן בית עם קומות, מרתף ובריכת שחייה, ואז כשמגיעים לקבלן מבינים שהם לא יכולים לעמוד בזה. המחסור בתקציב גורם לאנשים לקחת קבלנים ללא רישום, ולרוב הם נעקצים באמצע הבנייה.
אני ממליץ לשבת עם האדריכל, להסביר לו מה התקציב ומה הדרישות, לא "לקפוץ מעל הפופיק". להגיע עם תכנון, עם מחשבה, לבנות תמיד מה שאתם צריכים. אם האדריכל שלכם לא יכול לעשות את זה, אתם מוזמנים לבוא אלי לפגישה.


מה מיוחד בחברת הבנייה שלכם?
המשפחתיות. אנחנו חברה משפחתית שמורכבת 4 שותפים שמנהלים את החברה, כל אחד בתחומו ובעיסוקו. העובדים שלנו הם עובדים שכירים, אנחנו לא מעבירים עבודות לקבלנות משנה להבדיל מקבלנים אחרים.


איפה עתיד עולם הבנייה בנגב?
אני חושב שהבנייה בנגב היא בנייה ללא גבולות. לשטחים בנגב אין סוף, יש שטח עצום, אפשר לראות את באר שבע כדוגמא.


טיפים נוספים למי שרוצה לבנות בית?
חשוב לקחת חברה קבלנית רשומה בסיווג הקבלנים, לקחת קבלן עם וותק במה שהוא עושה. המחיר אף פעם לא קובע , בנייה היא דבר מאוד חשוב, אנשים משקיעים את הכסף שחסכו במשך כל החיים שלהם בבית שהם בונים, ומסתכנים כשהם לא לוקחים קבלן רשום. תחשבו טוב טוב מה אתם עושים לפני שאתם יוצאים להרפתקה הזו.


לקוח בהפתעה:
מערכת באר שבע נט: מתקילה אותך, בוא נתקשר ללקוח נראה מה יש לו להגיד (עידן צוחק).
עידן: "בוקר טוב יריב, אני בריאיון פה לבאר שבע נט וצריך חוות דעת של לקוח"
יריב טולדנו, תושב שכונת כלניות: "סיימתי לבנות עם עידן ודקור הנגב לפני כמעט שנה, מאוד מרוצה מהשירות שלהם. בכל מהלך הבנייה תמיד קיבלתי מענה בכל שעה, כיוונו אותי גם מחוץ לבנייה, אם זה בדברים שעשיתי באופן עצמאי כמו מטבחים ואלומיניום, הכווינו אותי לספקים איכותיים. החברה מאוד מאוד מקצועית, גם מבחינת עמידה בזמנים, הם היו ממש צמודים לחוזה, חוויה שנהנינו ממנה ועד היום אנחנו בקשר. אני בטוח שאם תהיה פעם הבאה נפנה אליהם".

ליצירת קשר עם חברת דקור הנגב השאירו פרטים בקישור הבא >
https://www.dekorhanegev.co.il/land/

יחצ דקור הנגב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e7045955-312f-40a8-b398-51f232b0f3df','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33757,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה