תזכרו את השם: יול שנהר.

$(function(){setImageBanner('309d82d7-fc18-4e0d-8c19-8cfcb8c970ce','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

כבר סומנה ככוכבת הבאה: אי אפשר להתעלם מהנוכחות, הבגרות, הכריזמטיות המדבקת והחיוך הכובש שיכול להפיל אלפי מסכים, של יול שנהר, רק בת 15, מהישוב להבים, שהתקבלה לסדרת הכי מבוקשת בערוץ הילדים "הבנים והבנות", אחרי שנבחרה מתוך אלפי מתמודדים שחלמו להיות בתוכנית הנערצת, שיכולה לתת להם פול הכרה ולהעיף אותם קדימה לעבר המחר. והמחר הוא של יול. תזכרו את הריאיון הראשון שלה, שיוביל אותה, לבטח, לעוד הרבה ראיונות מתבקשים בעתיד שמחכה לה בזרועות פתוחות מתמיד. אגב, אם השם שלה מצלצל לכם מוכר, זה בגלל שאבא שלה הוא אוהד שנהר ואמא שלה היא טל שנהר, שאין אחד שלא מכיר. יותר נכון, הוותיקים מביננו, שמכירים את סצנת הלילה בעשרים שנה האחרונות. תתכוננו להתאהב.

צילום: ערן לוי

לתוכנית "הבנים והבנות" בערוץ הילדים, שחוזרת בעונה חמה מאי פעם, שבסופה יקבע מי יהיו חמשת שליטי הקיץ, נבחרה יול מתוך עשרת אלפי מתמודדים שגילו את הפוטנציאל של הרב כשרונית, שכבשה בחיש את השופטים כשגילו את כשוריה הרבים של יול כשסיפרה להם שהיא רקדנית, ציירת, שחקנית וגם דוגמנית. כל המכלול הזה של הילדה הכי יפה באזור, שאוטוטו הופכת להיות מטייטל אנונימית למפורסמת, ועדיין קצת חוששת מעולם הפיימוס, יול מדברת לראשונה ובאהבה של כל נערה חולמת. ובגדול.

בואו נכיר: יול, רק בת 15, אחות לסוי (כינוי צ'אקי) עולה לכיתה י' בתיכון 'אשל הנשיא' ולומדת, תתפלאו, בשתי מגמות: האחת בתחום ווטרינריה ביולוגיה, והשנייה פסיכולוגיה ומגדר "אני נהנית משני העולמות, כי מצד אחד אני חנונית שלומדת חמש יחידות מתמטיקה וחמש אנגלית" מספרת בהתרגשות על בחירת תחומים שרחוקים מעולם השואו "לימודים זה חלק חשוב בחיים שלי ומצד שני אני מאוד אוהבת את עולם התעשייה ומכירה אותה. הפרסום מאוד חדש לי. אני רוצה להצליח בתחום. נראה מה יהיה".

מה הכוונה מכירת את תעשייה?

"מקווה שהחשיפה בתוכנית תיתן לי מקפצה לעולם הדוגמנות והמשחק. אני מתחילה עכשיו קורס לימודי משחק ובעבר גם דגמנתי בקטנה לחברת 'אלוף הספורט' ולמעצבת שמלות. מגיל שלוש אני רוקדת. התחלתי לרקוד בלט, עברתי למודרני  ואז להיפ פופ. עכשיו אני רוקדת אצל בני אברהם בבאר שבע, תמיד הייתי בצופים, לימודים תמיד היו חשובים לי מגיל צעיר. גם ההורים דחפו תמיד וגם בעצמי היה חשוב לי ללמוד. ובנוסף אני גם מציירת ומפתחת את זה כיום"

את ממש רבת פעלים  מאיפה הזיקה לעשות הכל?

"אני  מאוד נהנית לעשות הכל, מאז שאני קטנה אני עושה הכל מהכל ואין לי זמן לשום דבר, יוצאת מהבית בשמונה בבוקר וחוזרת בתשע בערב. אני ממש עמוסה ואוהבת את זה, לא מסוגלת להישאר בבית הרבה זמן. לא הייתי ילדה קטנה שחוזרת הביתה לראות טלוויזיה, תמיד יוצאת לרקוד או לצופים ואז חזרה לישון".

ואיך זה לגדול בבית עם הורים שכולם הכרנו מהסצנה המקומית, את אבא אוהד שהכרנו אז כמנהל בכיר של מועדון הפורום, וכיום מנהל בכיר הברקה, ואת טל, מאמנת כושר ובעל סטודיו לכושר בלהבים, שהיו אייטם בולט בכל מדורי הרכילות.

"תמיד הייתי נכנסת למקומות והיו שואלים אותי 'את הבת של?' לאחרונה שעלתה התוכנית, כבר שואלים את אמא שלי, את אמא של יול? זה חדש לה, כי אני כבר לא רק הבת של אלא היא אמא של, אז זה מוזר. תמיד הייתה לי הכרה, במיוחד בבאר שבע. תמיד אמרו לי שמכירים את אבא שלי מכאן ואת אמא שלי משם, תמסרי ד"ש. תמיד היה נחמד, אבל במקביל תמיד היה בי את הצורך להוכיח את עצמי שאני גם משהו, לא רק שלהם. אני מתה עליהם וזכיתי בהם, ומתגאה שהם ההורים שלי, אבל אני גם מישהי. בזכותם השגתי הרבה עולמות ועושה הרבה דברים".

 נתנו לך דרור לבחור מה את אוהבת לעשות

 "כל מה שבא לי, אם זה לרכב על סוסים, חוגים כמו רובוטיקה, שחמט, ציור  - תמיד היו לי אפשרויות ונתנו לי לעשות מה שבא לי. תמיד זה היה שם".

 אז כמו הרבה ילדות שחולמות להיות בזרקורי ערוץ הילדים ולהשתכשך עם עודד פז או אנה זק, גם יול הייתה צופה הדוקה בתוכנית "הפיג'מות" ומתלהבת מעודד פז ("מאוד מתרגשת שעכשיו אנחנו יחד בתוכנית") ועד שהכירה את "הבנים והבנות", ובזמן הצפייה הייתה מתבוננת בשקיקה של נערה חולמנית שאומרת לעצמה "כמה הייתי רוצה להיות שם", וזה בדיוק מה שהיא אמרה, אבל לה זה היה נראה רחוק מידי מהמציאות "לא חשבתי שאני אגיע לזה, רק הייתי אומרת שהיה נחמד להיות בתוכנית הזאת" סיפרה בחיוך "בזכות עצמה החלטתי לגשת לאודישנים בלי לערב את ההורים שלי. נרשמתי בקישור לעונה החמישית, ניגשתי לאודישנים וכל הזמן חשבתי שבטח לא יקבלו אותי, כי נרשמו המון. לא חשבתי שאתקבל מבין כל כך הרבה ונרשמת בספק. שהתקבלתי זה היה הזוי ומטורף"

למה את חושבת בחרו בך?

"אני חושבת שבאתי בגישה מאוד טובה, מחויכת, יודעת מי ומה אני, באתי לחוות חוויה. אמרתי לעצמי שאם לא אתקבל הכל בסדר. לא חיקיתי אף אחד ולא ניסיתי להיות אף אחד אחר, דיברתי והייתי מי שאני ואני שמחה שהם אהבו. כל פעם שעברתי עוד אודישן אמרתי או מיי גאד עברתי!. נעשו בינינו שיחות כדי להבין מי אני ואת האישיות שלי. שאלו שאלות על עצמי, על ההורים ועל החיים".

 צילום: ערן לוי ויוליה טייץ

כמו למה קוראים לך יול?

 "כו, כמו תמיד מסבירה שזה ראשי שמות של אדוני ואני לצידך".

 "התוכנית הקיץ האהובה והפופולארית חוזרת בעונה חמה מאי פעם, שבסופה יקבע מי יהיו חמשת שליטי הקיץ. במסגרת התוכנית, אותם מנחים כמו עודד פז, קווין רובין וריף נאמן, יתחרו קבוצות הבנים והבנות במשימת קיץ מטורפת שיצריכו מהמשתתפים להפגין ידע בתחומים שונים  כמו מהירות, זריזות, שיתוף פעולה יצירתיות ותעוזה. "שיתוף פעולה אני אביא מהניסיון מהצופים" מסבירה איך תצלח את כל המישורים "כי שם לימדו אותנו לעבוד בצוות ועם אנשים זרים, מבחינת כושר אמא שלי מאמנת כושר אז  אני בכושר וכל הזמן עושה ספורט. זה חלק מהבית. גם ריקוד זה כושר".

יש משהו שהוא פחות מושלם אצלך?

"אני קצת קלמזי, לכן קצת פחדתי בהתחלה מהאודישנים, כי אני אחת כזו שיכולה ללכת ברחוב ולהיתקע בעמוד, יכולה אפילו ליפול ולכן אני פחדתי כל הזמן שאעשה פדיחות. גם חששתי כל הזמן מזה שאני כבר לא אהיה אנונימית. קצת מלחיץ שלא יודעים עליך, מי ומה אתה, ועכשיו אפשר לזהות אותי ברחוב".

כמו מי היית רוצה להיות?

 "החלום זה אנה זק, כי היא עושה הכל מהכל, אבל נראה מה יהיה. אני מקווה להיות יול".

 אז איך תתמודדי עם החשיפה?

"קצת מפחיד אותי, אני לא אשקר, אבל אני אתמודד ואהנה מכל רגע, זה כיף, מלא אהבת חינם וגם אם יהיו תגובות פחות חיוביות מתמודדים ולומדים לרסן את זה, להתעלם ממה שרע וליהנות ממה שטוב. גם המשפחה איתי בכל דבר"

מה השלב הבא?

"להיכנס לעולם הדוגמנות ומחכות עוד הרבה הפתעות שלא יכולה לספר אותן. לא יהיה משעמם".

 תעדכני אותנו.

הבנים והבנות 2021 –בלעדית לצופי ערוץ הילדים בbigi   - פתוחה לצפייה לכולם ללא עלות.

ימים א', ג' וה' בשעה 15:30

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f3f465b7-30db-4c32-80af-55846312afda','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה