תאיר לכם את המסך!

$(function(){setImageBanner('23e9fda4-9b24-4d1e-a4b8-3958fb7c0672','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

אתם ממש חייבים להכיר אותה לעומק: תאירה אלון (32) מבאר שבע, רווקה פלוס ילד בן חמש וחצי בשם סטיב, מעצבת אופנה לשמלות כלה וערב מוכרת עם שם המיתוג "תאירה" כבר 13 שנה, שהחלה להתמקצע בתחום כשפתחה בית ספר לתפירה דאז בשם "אלון פאשן", ששם החלה את היסטורית חייה כמעצבת, נותנת שירותי תפירה ומלמדת אופנה - מהיום גם עם טייטל חדש ונדבק של כוכבת ראליטי שלא תרצו להזיז את העיניים מהמסך בגללה, רק כדי לראות אותה בשיא צבעוניותה בבלונד בוהק בתוכנית "בואו לאכול איתי" בכאן 11 (היום מתחיל הפרק של הדרומיים), על תקן זו שלא יודעת לבשל, לא מכירה מטבח ולא מעניין אותך אפייה או בישול, אבל כן אחת שיודעת לפתוח את הפה על כל מה שמפריע לה, כי היא לא אחת שמנועה מפחד להגיד כל מה שהיא חושבת. זו שעושה את הרעש. תשאלו את אביבית בר זוהר וליטל סמדג'ה, שגם להן כבר תפרה בגדים בעבר. תתחילו להנות.

צילום: פיליפ צ'אמפס

תאירה נולדה בשכונה נווה נוי, ילדת סנדוויץ' בין ארבעה אחרים ואחיות, להורים קרייריסטים (אבא עורך דין)  "ילדות מפונקת היתה לי" צוחקת בקול רם "ילדה של אבא תקנה לי, אבא  תביא לי, אבא קח אותי, אבא ישים לה כסף לאוכל". היא התחנכה ב"אשל הנשיא" וחלמה תמיד להיות מעצבת אופנה "ילדה שתמיד רוצה להלביש אחרים, ליצור, לדמיין את השמלה הבאה" נזכרת "אחרי הצבא התחלתי ללמוד קורסים בתחום, הייתי קורעת בגדים, הורסת בגדים ומעצבת אותם מחדש. המשפחה ידעה שאני שם עמוק למרות שלא היו בטוחים שזה בשבילי,  כי באתי מבית של אבא עורך דין ואמא קרייריסטית, אז תפירה היה נראה להם נמוך, ואם לא להיות רופאה ולחתוך בני אדם, אז אחתוך בדים. אבל לאט עם הזמן הם הבינו שזה תחום יוקרתי ואמרתי לאבא שאנחנו פותחים ויהי מה, פתחתי בית ספר לתפירה בשם "מכללת לון".

ואת היום נחשבת בתחום העיצוב?

"אני מעצבת שמלות כלה וערב עם הזמנה אישית, יש דגמים שהם רק שלי. יש לי אתר את יכולה לראות. אני מלמדת במקביל תפירה מהבסיס, מגיעים אליי מהדרום וגם מהמרכז. השם שלי מאוד מוכר בדרום. תפתרי כמה בגדי ים מדהימים לאביבית בר זוהר בלי הרבה בד (צוחקת), עשיתי סטיילינג להפקות ובגדים של אסתריקה נגיד, בתוכנית היפה והחנון, גם לליטל סמדג'ה תפרתי. יש לי היסטוריה בתעשייה".

ומה לך ולמטבח?

"אני ומטבח לא חברים, אין לי מערכת יחסים עם אוכל ובישול, אני ילדה מפונקת מבית עם הורים קרייריסטים, אוכלת הרבה בחוץ ובמסעדות. אבא משאיר לנו כסף ואומר תאכלו איפה שתרצו. היוםר מתחיל הפרק שלנו וזה יהיה לכם פיפי. יחד איתי גם אביגיל אוקנין, איב אבנעים וקציעה אלדר.

איך הגיעו אליך לתוכנית?

"לא יודעת, הגיעו אליי כי חיפשו טאלנט שונה ואת זה שאין לי כיוון במטבח. אמרתי לעצמי בואי תנסי את מזלך שם. נזכרתי שפעם ראיתי את אמא שלי מכינה מוח  והייתי בטוחה שאזכור להכין כמוה. ומה אגיד לך, מה שהלך שם עם המוח שלי לא יישכח לצופים (צוחקת) איזה בלגאן השארתי שם ולכלוך. זה היה מצחיק. תראו מה זה פאשלות מטבח. זה גם מגניב".

צילום: פרטי

אז מה סטיב אוכל?

"פינוק בפני עצמו ,שואל אמא מתי נאפיס (צוחקת). אני אמא נורמטיבית לחלוטין גם כאמא חד הורית, אבל סטיב חי בתנאים של רמת אביב ג', מטייל  כל היום, המון בסוני, אוכל בחוץ ומזמין לעצמו בורגר ראנץ. ילד שמנת וילד מדהים".

היתה לי הרגשה שאת תעברי הרבה קטילות

"הביאו אליי אדם שמבין באוכל והרבה תותחים בתחום הבישול גם אם זה לא העיסוק שלהם. אני התחברתי לפורמט גם אם לא הייתי מהמבשלות. כן התחברתי לקו הפמיניזם שכן פחות מטבח וכן להתעסק בקריירה כאישה,. נהנו ממני כבן אדם, כי אני לא כזו לא מטבח ולא בניקיונות".

 אמרו לי שאת תהי זו שפותחת את הפה ולא סוגרת, לא מפחדת מכלום

" (צוחקת) זה מה שאמרו עליי? האמת שהיה תקל בשולחן בבית של אביגיל אוקנין עם קציעה אלדר שמתעסקת במיניות, מאוד חמודה, אבל א זרמנו אחת עם השנייה. היה ריב בבית ואני בטוחה שישדרו את זה. תהיו מוכנים לפרק 3"

אז איזו תאירה אנחנו הכרנו בעצם?

"דמות דומיננטית, אוהבת לחיות, אכפת לה איך היא נראית ואיך מתלבשת, אם מילה לא במקום אני נכנסת באמצע,  מקבלת ביקורת, אבל תגיד מה יש לך להגיד ותן גם לי. קשה לי עם זה שבן אדם מעלה את האף ונותן לי ביקורת"

היו תגובות טובות והיו קצת פחות - לקחת ללב?

"התגובות ברשת היו חלקן מאוד מטישות ורובן היו טובות מאוד שעשיתי את העונה והוספתי רייטינג לערוץ, ושסך הכל עניינתי את הצופים וזה מה שחשוב. חשוב להגיד שלא משנה איך אנחנו נראים ואם אנחנו יודעים לבשל, מה שחשוב שזה האישיות שלנו ולצערי קצת הוציאו אותי ההפך ממה שאני באמת, מי שמכיר אותי יעיד"

יש לי הרגשה שנראה אותך באח הגדול בעונה הבאה, את הטייפקאסט האולטימטיבי.

"(צוחקת) כבר פנו אליי, היה דיבור, אבל נחיה ונראה. צריך לחשוב על סטיבי".

צילום: פרטי

תשאלו את תאירה אם היא נהנתה מהתוכנית, ללא ספק היא תגיד בקולה הייחודי "בענק". אם היא התאכזבה? תשאלו, היא לא תתבייש לענות בריש גלי שבמידה מסוימת כן, כי ציירו אותה כמישהי ביקרותית, לדבריה "כבעצם הביקורות היו מופנות אליי" אמרה "מתחילת המפגשים בארוחות בינינו ובעיקר ביני לבין קציעה אלדר".

אולי היה קל לשפוט אותך?

"נכון, בגלל המראה החיצוני שלי וגם בגלל המעמד הכלכלי, ובכך שאני מגדלת ילד בתנאים עמידים וגבוהים מאוד, אז הי קשה להם אולי לקבל את זה. וזה בסדר".

למי הכי התחברת?

"לאיב. הוא נסיך, משהו מבפנים קצת שונה ורגוע. אדם שאוהב את הסבבה שלו ואין לו בעיה עם סגנון אחר של אנשים ובעיקר נשים, למרות שאמר שהוא לא מתחבר לסילקוניות מטופחות אובר. זה עבד לנו יופי החיבור, מקסים".

איגור?

"תראי, ביני לבין איגור היתה קצת קרירות מוגזמת, אבל כפי ששמת לב, נשברו החומות בינינו ונהיינו חברים ממש טובים עד היום, מדברים ועושים צחוקים ברשתות".

אביגיל אוקנין?

"אין בינינו קשר חברי הדוק, כי היא שיגרה סוג של ריחוק. פעם אומרת שלום ופעם לא. גם בבית של איב, כן הפריעה לי העובדה שאת נכנסת למקום שיש בו אורחים ותפקידך לעבור סבב ולהגיד שלום לכל מי שנמצא שם. פחות התחברנו"

וקציעה? יהיה סולחה?

"או קציעה! היא הצטיירה בפני כאישה קצת מניפולטיבית, שהופכת את היוצרות במה שהיא לא מסמנת כמטרה, וכך יצא שציירו אותי כביקורתית. בפרק 3 פרץ קונפליקט בבית של אביגיל כי ביקשתי להחליף כוס. אני רואה הרבה אנשים במסעדות שמבקשים להחליף כוס או מזלג או מה שנראה להם. קציעה החליטה לרדת עליי ולהוציא אותי כביקורתית. נכון, אני לא נוטה לשתוק, כי קשה לי שאנשים מנסים להתעלות עליי. לגביי סולחה? כן, למה לא. אני מאמינה שמעבר למסכים הכל יכול להשתנות ולכל בן אדם מגיעה הזדמנות שנייה".

צילום: יח"צ

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('81b92408-7881-44c8-b4c8-a0cfad98b5b4','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה