שר בסטייל: אייל חדד חושף כישרון חדש ישן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6ef5cebf-a261-4dd0-a99a-4a0a2c4f3faa','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('6ef5cebf-a261-4dd0-a99a-4a0a2c4f3faa','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

אייל חדד אומנם מוכר בשל היותו אושיית לייף סטייל שמסוגל להפוך כל בגד פשוט לכזה שראוי לעלות לתצוגות המובילות בעולם. אולם, לאחרונה הוא חושף גם את יכולת השירה הממגנטת שלו, שתגרום לכם לרצות להאזין בלופ. בראיון ל'באר שבע נט' הוא מספר על המעבר מהדרום למרכז, על ההתמודדויות בדרך והרגע שהגשים חלום בסינגל מרגש במיוחד

"לא מדברים על זה" הקליפ הראשון צולם עם חברתו נטלי דדון | צילום: רן יחזקאל

אייל חדד שהחל את צעדיו בצעירי באר שבע, עבד בתחום השיווק במועדון הפורום בעיר, התפתח לעולם הסטיילינג וההפקות והבין שהעיר הגדולה קוראת לו. אז הוא עבר לתל אביב שם הוא גר בחמש השנים האחרונות והשתלב בהצלחה בתעשייה "צריך לנוע ולתקוע את היתדות, רוב העשייה שלי כבר הייתה בתל אביב והייתי חייב לעשות את המעבר" הוא מסביר תוך שהוא נזכר בתחילת דרכו "זה לא היה טבעי וקל. עד שמוצאים את המקום שלך ומכירים את החברים הקרובים לוקח זמן. זו עיר שיכולה להיות מבלבלת, מאוד קשה לפלס דרך מהירה בתעשייה".

היו רגעים שהתגעגעת לימים שאתה וקיי לונג הייתם עושים ערבי סטייל ויופי? "קודם כל קיי לונג היא חברה הכי טובה שלי מאז ועד היום. את קיי הכרתי דרך הפורום כשהיא עיצבה תלבושות הפקת 'עליסה בארץ הפלאות' ויחד הקמנו את ההפקה. זו הייתה הפקת הסטיילינג הראשונה שלי ואז לא ידעתי בכלל שאני רוצה להיות סטייליסט. מאז אנחנו חברים טובים והכי קרובים. הרבה בזכותה הצלחתי לשמור על פוקוס, לא ללכת לאיבוד ולהבין מי נגד מי, כי מה שנראה מבחוץ בעולם התעשייה הוא לא מה שקורה באמת מבפנים".

לאחר זמן מה בתל אביב הוא מצא את המקום הנכון לו בפן האישי-חברתי וכן בפן המקצועי והחל להתפתח למקומות נוספים, בניהם השירה כמובן. הוא החל לפתח את יכולת השירה שלו ולהפגין כישרון רב, כאשר לאחרונה עבד על סינגל חדש תוך שיתוף פעולה עם הזמרת האגדית שגם היא מהדרום – דיקלה. לכבוד הסינגל הוא הרים הפקה מרשימה וצילם קליפ לצד הפובליציסטית, מגישת הטלוויזיה ואושיית הרשת, מעיין אדם. 

אייל חדד ומעיין אדם בצילומים לקליפ "גדול עליי" | צילום: עדי כצנלסון

מה גרם לך לחזור לשיר? "זה מעולם לא היה זר לי, מגיל צעיר הייתי בצעירי באר שבע, בהופעות בקהילות היהודיות, עשיתי פרויקטים רבים והופעתי במחזות זמר, אפילו השתתפתי בתוכנית "בראבו" עם מיכל ינאי, תמיד הייתי על במה. הסטיילינג אומנם תפס אותי כי התחלתי לקבל בקשות להגיע ולהלביש, אבל השירה תמיד הייתה שם וזה גם גרם לי לכתוב לזמרת דיקלה כשהייתי בצבא, כתבתי לה מייל וציינתי בו שאני מתחבר למוסיקה שלה ורוצה שניצור יחד, אין לי מושג מאיפה היה לי אומץ".

והיא ענתה כבר אז? "אחר שבוע! היא רשמה לי שאשלח לה משהו ואם היא תתחבר היא תקרא לי. שלחתי ואז היא קראה לי אליה. לא אשכח את זה, נסעתי אליה מבאר שבע לתל אביב בשני אוטובוסים, נפגשנו והתחלנו לכתבו את הסינגל הראשון שלי "לא מדברים על זה" שבקליפ שלו צולמה נטלי דדון. כתבתי אותו לפני שבע שנים בערך והוא נכנס לפלייליסט של גלגל"צ לפני חמישה חודשים, בגלל שהייתי שנים בתחום הסטיילינג לא היה לי זמן לנשום ולקדם את השיר עד שאמרתי שאני חייב לחזור לבמה ולשורשים". 

אז נשאר לך טעם של עוד מהמפגש עם דיקלה, כי לאחרונה חזרת לסינגל נוסף "בהחלט, חזרתי לדיקלה, לכתוב ולהלחין יחד ועבדנו על הסינגל השני "גדול עלי" שהיא הפיקה מוזיקלית וזה לגמרי עוד ימשיך" הוא מספר וכבר גורם לנו לצפות ולשמוע ממנו עוד סינגלים "דיקלה היא מכשפה במון החיובי, כל מי שנכנס אליה ומדבר איתה היא פשוט מכשפת אותו. אין מישהי במדינה עם יכולות כמו שלה, יש לה משהו שאלוהים נתן לה מתנה" האמון שהוא נותן בדיקלה בא לידי ביטוי החל מההתחלה ועד הסוף "בקלפי האחרון היא הייתה מעורבת בהכל! מאשרת לי סופית את הדברים, היא המילה האחרונה!". 

על החיבור עם מעיין אדם שמופיעה בקליפ החדש שלו (שאנחנו כבר סקרנים לראות) הוא מספר "אני אהבתי את הטורים של מעיין ושלחתי לה הודעה באינסטגרם שאני שרוף על הטור שלה, זה היה עוד לפניי שהשיר "מדברים על זה" יצא. אחרי שהשיר יצא עשיתי השקה אצל נטלי דדון בבית ורשמתי למעיין שאני לא יודע למה, אבל אני מרגיש שאני צריך שתבוא להשקה, שיש בינינו חיבור טוב למרות אנחנו לא מכירים. תבואי ביקשתי. מעיין שלא סובלת השקות וכמעט לא הולכת, פשוט באה. מאז אנחנו בקשר והפכנו לחברים טובים, התחברנו ברמה האישית ולפני ארבעה שבועות היא הייתה אצלי בבית ואמרתי לה שיש לי סקיצה של שיר שכתבתי עם דיקלה. היא האזינה לשיר ואמרה לי שהיא עומדת לבכות ומרגישה שזה שיר שאנחנו חייבים לעשות יחד, מאז עברו מספר שבועות ואכן צילמנו את הקליפ יחד ואני חייב לציין שמעיין הייתה מגויסת בכל דבר, הייתה מעורבת במה אלבש, איך אני נראה, פשוט בהכל!".

ותגלה לנו למה היא לובשת שמלת כלה? "השיר בגדול מדבר על מערכות יחסים שבשלב כלשהו הגבר אומר לאישה שהוא לא מסוגל להיות איתה, בטענה שהיא גדולה עליו. רגע לפני הדבר הזה שרוב הנשים חושקות בו להתחתן וללבוש שמלה לבנה מנופחות עם ממלמלות, היא מגלה שהכל יכול להתפרק ובכלל לא בטוח שזה יכול לקרות". 

"מאמין שאם בן אדם עושה את הכי טוב שהוא יכול היתר זה מלמעלה" | צילום: עדי כצנלסון

לצד ההתפתחות בתחום המוזיקלי לא נשכח לרגע שאייל הוא ה-סטייליסט שמלביש את כל המי ומי וכל זה בלי שום גינוני סלב, אלא תוך התעסקות והתמקדות בעיקר "אני לא מצפה לקסמים ושזה יקרה מיד" מתאר את הרצון לחשיפה גדולה שלו "אבל יודע שבכל תקופה יתקרבו עוד קבוצת אנשים. אני לא מצפה להיות כוכב ברגע, אני מבין שזה תהליך ואני מודה על מה שיש ועל הדרך שאני עושה".

אתה מרגיש את הפגיעה של הקורונה כמו שכולם מדברים על זה? "הקורונה השפיעה עליי כמו על כולם. היו לא מעט פרויקטים שהוקפאו ולא יצאו לפועל, אין ספק שזאת תקופה קשה לכולם, אבל למדתי שהכל מלמעלה והכל זה לטובה, קשה לפעמים, אבל מנסה לקחת שיעור מכל דבר ומקווה שהתקופה הזאת תהיה כבר מאחורינו ושנחזור לתנועה".

אז לאן אתה שואף להגיע? "אני רוצה בשנים הבאות לעלות על הבמה ולהופיע המון, רוצה טלוויזיה כי זה הבית שלי ובפן עסקי אני רוצה להמשיך להתפתח, לפתח מותג, להוציא מוצרים משלי ולהקים אתר משלי, אבל בגדול זה הבמה, השירה והטלוויזיה - לשם אני רוצה להגיע. אני מאמין שאם בן אדם עושה את הכי טוב שהוא יכול היתר זה מלמעלה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('fe88a0e0-adc1-4072-8999-3ba89a5d55a4','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה