איתי לוי בראיון מיוחד לבאר שבע נט: "שימחצו אותי, יחנקו אותי, סבבה לי - נהנה מזה" -

$(function(){setImageBanner('3f371e5c-c29c-42aa-a9d9-3aa9bc5fb36f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

הזמר איתי לוי הגיע להשקה הכי נוצצת של פתיחת סניף 'לי קופר' בקניון עזריאלי הנגב, ורגע אחרי שכל העולם ואחותו רצה להצטלם איתו ולהשיג את הסטורי המושלם, אני קיבלתי אותו לראיון קצר בחדר ההנהלה, בשקט ונועם לצד הבחור הכי מבוקש באזור וזכיתי לנהל סמול טוק כזה שכל מעריצה הייתה חולמת לקבל. המסקנה: הבחור מת על הדרום.

צילום: מיכה בננו

את איתי לוי, להלן הזמר שרובנו אוהבים לאהוב, פגשתי בהשקה הנוצצת של השקת סניף 'לי קופר' בקניון עזריאלי הנגב,בהפקתו של איתן ביטון, הבעלים של "אור מדיה", בזמן שהגיע לייצג את חברת האופנה בשל היותו הפרזנטור האולטימיטיבי כבר כמעט ארבע שנים, וביחד עם הדוגמנית,שחקנית, ירדן ויזל, באו השניים לדגמן גלורי משווק ולהשתכשך מעט עם המוזמנים המוכבדים שבאו להתמזג באווירה המפתה  גם כדי להשיג תמונה עם איתי לוי או להעלות סטורי כיאה למעמד. מה אגיד לכם, עמדתי בצד והסתכלתי עליו נכנס בכובע של לי קופר, מוקף בגברים נחושים, שבשגרה שלהם זה ללוות את איתי לכל מקום ולדאוג שיקבל את ההגנה הכי טובה מפני המולה מחמיאה של כל מי שרוצה להצטלם עם האושיה דוך עמדת הצילום, כי המעמד מחייב: להיות נחמד, מחייך, מנומס, זורם ואפילו לדאוג לסלפי יחצני של עצמו, ותאמינו לי, היה קשה להגיע עד אליו.

בהיותי עומדת ומשקיפה מהצד, לרגע אמרתי לעצמי שהחיים האלה לא ממש קלים, להיות תמיד מוקף באהבה מצד אחד ולנסות לרצות את כולם מצד שני.  אין שקט דל לחיי הסלבס. צריך כוחות  על כדי להיות מוכר, מפורסם או נערץ , שחלק מהתהילה זה לעשות כל מה שמבקשים ממך.  איתי, עושה רושם, מבין את האחריות וזורם עם הזרם, כי צריך להגיד תודה שאוהבים אותך.

מאיפה הכוחות לכל זה?

 "אני חושב מהניסיון והשנים של כל העבודה. יש דרך לעשות דברים בצורה מכובדת, צנועה ונעימה. זה לא פשוט, אבל אוי ליום שזה ייגמר, את מבינה. מבחינתי אין בעיה, שימשיך ככה. שימחצו אותי, ייחנקו אותי, סבבה לי, נהנה מזה. לא צביעות, מאוד נהנה מזה"

 נהנה כבר שלוש שנים להיות פרזנטור של לי קופר?

 "עוד מעט ארבע שנים, כן ירבו. לי קופר הוא משהו מאוד סנטימנטלי בעיניי, כי כשהייתי ילד בן 14 או 15, לא הייתה יד משגת להשיג בגדים של לי קופר, זה היה הרבה כסף, שני ג'ינסים ב600 שקל, הרבה כסף. ועכשיו אני בסגירת מעגל של החיים שלי. מעריך את עניין הסנטימנטלי ולא הכספי, כי קיבלתי הרבה הצעות מחברות אחרות שנתנו מספרים קצת יותר גדולים, אבל זה לא המספרים אלא המשפחה שהם. מבחינתי זו הגשמת חלום, זה הבית שלי, המהות. הכסף לא עניין אותי, אלא סגירת מעגל עם עצמי שאני נכנס לחנות ורואה את אותו הילד שהייתי, לפי עשרים שנה, זה מצחיק, שאת עצמי על השלט שלי. רואה את שלל הג'ינסים והמותגים שמתאימים למידותיי וזו סגירת מעגל."

 כל נושא הכספי הוא ביחס שלך כילד למושג השגה, יש בך יותר ערכים לנתינה ולהשגה. אתה מעריך הגשמה מאשר הרווח ועל חשיבות הפרנסה. זה מקסים בעיניי.

 "אני חושב שכסף הוא לא דבר של מה בכך ואם הוא מגיע צריך לחבק אותו .שאמא קונה ג'ינס לילד זה לא ברור. אולי היום כן, כי זה דור אחר. אנחנו בשביל לבקש היינו צריכים לעשות הרבה דברים בשביל זה ואפילו לעבוד, ולי קופר היא חברה ראויה לכל דבר וברוך השם זכינו פעם שניה ברציפות כמותג הברנד העולמי וזה מהמם בעיניי שאני חלק מההליך והעניין".

 היית קונה שם לפני?

 "ברור. הייתה הפסקה של שנים חייב לומר. הכי חשוב זה שאני שמח ומקווה שזו לא פעם אחרונה שאגיע להשקה של סניף נוסף, כי כיף לראות את ההמולה של האנשים, העיניים של האנשים שקמים בבוקר בשביל הלחם והחמאה שלהם ועובדים קשה כדי להשיג את הכסף"

 צילום: מיכה בננו

מה אתה אוהב לקנות?

 "חולה על הג'ינסים של לי קופר כי הם במידה שלי והגזרה שלי. כל האופנה של לי קופר מאוד איכותית".

אתה חושב שקונים יותר כי אתה הפרזנטור?

 "לא יודע, מאוד מקווה שכן, אתה יודעת מה? שבזכותי כן. מקווה כי אני לא מקבל את הכסף, אלא הזכיינים שעובדים שעות על גביי שעות, שמפרנסים משפחות, ואם אני הצינור אז וואלה, איך אומרים – מתאים לי לגמרי".

 בטח הארון שלך מסודר בשורות של כחול, ירוק, צהוב ובסדר מופתי

 "אני איש מסודר ויש לי ארון מסודר לי ואני אולי איש גרוע במתמטיקה, אבל אני איש אנליטי, רואה את הכל בתבניות".

 אתה יודע שאתה תהיה אבא נהדר

 "אני מקווה שאהיה בעל טוב קודם".

 בוא נגיד שיש מקרים שזה הפוך

 "(צוחק) או זה או זה, מאוד מקווה".

 לאיתי יש רזומה נאה פלוס של הופעות ברחבי באר שבע עוד כשהיה בתחילת דרכו והופיע למול  עשרות, מאה או 300 איש. הוא כבר הופיע לא פעם במועדון הפורום, אמפי פארק, קונכייה, המשכן לאמנויות הבמה ואפילו חגג יום הולדת במסעדת האותנטית בעיר. והיד עוד נטויה "באר שבע זה החיים" הוא אומר בנעימות יתרה "הרבה אנשים לא יודעים, אבל אני בין אלו שטיפחו את הדרום, מזה שהייתי מופיע בכל המועדונים, התחלתי עם קהל של מאה ועד ל600 ותמיד אמרתי שאני חייב להופיע בבאר שבע כהתחלתי סיבוב הופעות חדש. אני אפילו מתרגש להופיע בירוחם, כל אזור הדרום  לא באנשים מלאי חום. אני זוכר שבאתי לאחת ההופעות באמפי פארק בדיוק כשהיה משחק כדורגל גדול שלבאר שבע, ולמרות הכל הם הגיעו אחרי המשחק. זה היה מרגש ולא מובן מאליו" הדרום זה החיים."

 מרוב שאתה אוהב את באר שבע, אולי תמצא פה זוגיות.

 "מסמיק"

חייבת להגיד לך שהפוסט האחרון שלך על אמא שלך, כבש בסערה כל לב של אמא. הרגע בו סיפרת שאמא צריכה להיות בכיסא גלגלים ואתה מוכן לתת לה את הרגליים שלך – נמסתי עד דמעות על האהבה שלך ללא תנאים.

 "זה אמת לאמיתה, מילים אפשר לכתוב ולכבס הכל, אבל אני איש אותנטי ואני אומר את המילים. יש מילים שאתה אומר אותם קבל עם ועדה, אתה לא יכול לחזור אחורה ומה שאמרתי התכוונתי לזה. אפשר לשבת בישיבה ואפשר לעמדו בישיבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('2f603a13-7c50-4233-9c98-89e25198a9e0','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה