ראיון עם שירה מורג גלזר, אשתו הטרייה של שוער הפועל באר שבע בכדורגל: "עומרי הוא כל מה שחלמתי בגבר"

$(function(){setImageBanner('c9ca79e6-0dee-4ba7-a63c-ec0e51c58161','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

ראיון עם שירה מורג גלזר, בלוגרית ומעצבת אופנה יפהפיה, שהתחתנה לפני שלושה שבועות עם עומרי גלזר, שוער קבוצת הפועל באר שבע בכדורגל, ומספרת על הצלחת המותג שבנתה ועל הסלבס שקונים אצלה, שהובילה למאה אלף עוקבים באינסטגרם, על הזוגיות עם עומרי והחיים לצידו מאז שהכירו לפני שמונה שנים, והמעבר לבאר שבע - בשבילו.

שירה מורג גלזר. צילום: פרטי

קול ששון וכל הסטייל: לפני שלושה שבועות שוער הפועל באר שבע, עומרי גלזר וזוגתו שירה מורג גלזר, בלוגרית ובעלת מותג אופנתי, באו בברית הנישואים אחרי שמונה שנים של חברות ואהבה פורחת ובועטת, באולמי ׳הטראסק׳ שבתל אביב, לשם הגיעו לכבד אושיות מפורסמות כמו נטע אלחימסטר ובעלה שחקן הכדורגל, רמי גרשון, אלונה ברקת, רוני לוי וגם נציגות מהדרום כמו אליניב ואדווה ברדה, כדי לחגוג לזוג היפה והמאוהב את הביג הוודינג, כששירה מחליפה שלוש שמלות שעיצבה יחד עם מעצבת שמלות הכלה, שירן מרגוט, ושלל תסרוקות עם שיק הולם, לרקוד עם ליאור נרקיס שעלה לשיר בשעות הקטנות של הלילה פלוס רגע שיכול לסגור אצטדיון שלם, כשבנוסף להנפת החתן באוויר - גם את גביע המדינה שזכתה בה הקבוצה הונף אחר כבוד.

שירה מורג גלזר (24) ועומרי (26), על תקן נשואים טריים, מתגוררים בבניין 'הגרנד אביסרור' בבאר שבע, בדירה שעיצבה שירה והייתה אחראית על המעבר בזמן שעומרי השתתף במחנה אימונים עם הפועל באר שבע, שלטובתה עזבו יחד את החיים הסואנים בתל אביב לחיים היותר שלווים בבאר שבע, בעיקר למען הקריירה של עומרי כשוער המוצלח של הפועל באר שבע, בזמן שהוא מפרגן גם לקריירה שלה כמעצבת אופנה ומחזקת את המותג האישי שלה ושל גל אוחיון בעל השם עם הניחוח הצרפתי "VAGUE ET CHANSON" (פירוש: גל ושירה) שפיתחו יחדיו.

 

מה הקשר שלך עם נטע אלחמיסטר?

"חברה שלי מאז שעומרי ורמי שיחקו יחד במכבי חיפה. עברנו שם הרבה זמנים ביחד ואנחנו חברות מאותה תקופה. כמה שהיא יפה מבחוץ ככה היא יפה מבפנים"

שירה מורג גלזר מחזיקה חשבון עם מאה אלף עוקבים באינסטגרם, מעצבת יחד עם גל אוחיון אופנה בסגנון קז'ואל, בייסיקים, מחויטים, קצת פרי סטייל וכל מה שנראה הוט קוטור על הגוף ואפילו עד מידה 42, שאותם ניתן לרכוש און ליין בכל מקום בעולם. רק תלחצו על הכפתור ותקבלו ניו פאשן. בין הלקוחות שלה אפשר למצוא את נטע אלחמיסטר, הדוגמנית יעל שלביה, בת זוגו של עומר אדם, שחקנית הטלוויזיה מגי אזרז וגם מעצבת התכשיטים, שגית רביבו ."הגעתי לתחום כשעלה בי הרצון לשתף באאוטפיט שלי" היא נזכרת בתחילת הדרך "כבר בכיתה י"א התחלתי להצטלם ולאט לאט קהל הלקוחות שלי ראה את החשיפה שלי לביגוד וזה הביא להרבה עוקבות מחו"ל. בעצם כך החל בסיס רחב של עוקבות והתחלתי לקדם את האופנה, כי תמיד ידעתי שאעשה משהו משל עצמי, לפתח מותג משלי. חשוב שאלו יהיו בגדים מאוד נצחיים".

מה הכוונה נצחיים?

"מבחינת הסטייל דרים, שתמיד ילכו איתך בסטייל קבוע ולא רק מהטרנדים שמתחלפים. את קונה ממני, למשל, בלייזר? גם בעוד חמש שנים הוא בסטייל. החלטנו גל ואני לקפוץ למים עם המותג. לי הייתה הפלטפורמה של העוקבות שחיכו שאוציא משהו חדש או משל עצמי. בהתחלה לא פרסמנו, כי לא היה צורך. העוקבות שלי היו הבסיס לעסק, אבל עכשיו שגדלנו כבר יש לנו עובדים ואנשים שמתעסקים בכל עניין השיווק. מהפייסבוק ועד האינסטגרם עם מאה אלף עוקבים".

הישג לא רע

"אני לא מסתכלת על מספר, אלא מי הן העוקבות שלי והקשר האישי שלי איתן".

ועצם העובדה שאת נשואה לשוער הפועל באר שבע מעניק יתרון לחשיפה?

 "כן, כי לפעמים זה מרתק אנשים לראות את העולם שלנו יותר מבפנים, אבל אני יכולה להגיד שלא הגעתי לאיפה שהגעתי בזכות הפרסום של עומרי. יכול להיות שזה עזר בדרך, אבל לגמרי לא הסיבה שהגעתי לאן שהגעתי".

את מעצבת או מלבישה את עומרי בעצמך?

"האמת שהיית בהתחלה עוזרת לעומרי בקטע של לקנות בגדים וכיום הוא מתייעץ איתי בעיקר על כל דבר, אבל יש לו סטייל משל עצמו. אני לא צריכה להגיד לו כלום. הסטייל שלו מגוון, מתלבש סטריט".

עומרי ושירה גלזר

שירה נולדה בתל אביב וחיה שם את רוב חייה כילדה יפה טום בוי ותתפלאו, מאוד בעייתית בכל הקשור לאופנה "לא הייתי מסכימה ללבוש שמלות" צוחקת "אמא שלי אפילו הייתה מנסה להכריח אותי ללבוש תחפושת של נסיכה בפורים ולא הסכמתי. תמיד הלכתי נגד הזרם, גם בתיכון, לא הלכתי בדרך הרגילה והמקובלת. גם שהצטלמתי בין הבלוגריות הראשונות בישראל. אנשים לא הבינו מה אני עושה שם ולמה אני סוחבת בגדים.  לא חלמתי  בצעירותי להיות בלוגרית, אבל כן להגשים חלום בתחום האופנה"

ממי קיבלת השראה לסטייל ואופנה?

"מקארי בראדשו מ'סקס והעיר הגדולה' – סדרה שראתה כבר עשר פעמים מתחילתה ועד סופה".

ואמילי בפריז בטח הפנטה אותך

 "כן, אבל היא לא מתקרבת לסטייל של קרי, לא אותה משבצת".

ואהבת כדורגל בנערותך?

"שום קשר. לא ידעתי אז מה זה שחקן כדורגל".

ספרי לנו איך הכרת עומרי?

"דרך חברים משותפים כשהייתי בת 16. בעיקרון הסתבר לאחר ההכרות שלנו שהוא מתגורר שתי דקות נסיעה מהבית שלי. הוא ראה אותי באינסטגרם ושאל עליי את החברים המשותפים. ביקש שיכירו בינינו. הוא היה באותה תקופה שוער בהפועל רעננה, וחברים פנו אליי וסיפרו לי עליו בלי להגיד בכלל שהוא שוער או שחקן כדורגל. הסתכלתי באינסטגרם, אהבתי את מה שראיתי והסכמתי".

 היכן נערכה הפגישה הראשונה?

"בבית קפה בתל אביב בשנת 2014. חזרתי מהדייט, התקשרתי לחברה שלי ואמרתי לה שעומרי הולך להיות החבר שלי. מאז והעד היום אנחנו יחד והכי כיף לנו יחד".

כיאה לבת זוג שיודעת ללכת אחרי הלב ובעיקר אחרי הקריירה של בעלה שהיה אז שחקן בן 18, שירה החלה להכיר את עולם הכדורגל מקרוב, ליוותה אותו לכל משחק שבו השתתף בכל שבת ובכלל, קמה איתו מוקדם בבוקר ונושמת איתו כל ניצחון או הפסד. תמיד איתו ובדרכו.

שירה מורג גלזר

זוכרת שהייתה תקופה לא נעימה בקריירה של עומר שהייתה סביבו ביקורת פחות מפרגנת כשוער במכבי חיפה, איך זה השפיע עליכם?

 "זו הייתה תקופה לא קלה, אבל עומרי הוא בן אדם חזק בצורה קיצונית מבחינה מנטלית, לא חושבת שיש הרבה אנשים שיש להם חוסן נפשי כמוהו, באמת לא הרגישו עליו לשנייה, כי תמיד חוזר הביתה עם חיוך מכל אימון. ממשיך להתאמן בטירוף גם באימונים אישיים נוספים על חשבון הזמן הפרטי שלו".

איך את מעודדת אותו כשהקבוצה מפסידה?

"לא צריכה לעשות הרבה מידי, בעיקר להיות איתו ולחזק. עומרי לא נכנס לדברים האלה של להיות עצוב מידי, כי הוא יודע שפעם מנצחים ופעם מפסידים ולא מסתנוור גם מכל ניצחון. תמיד ממשיך בשלו ולא מתבלבל".

ספרי לי על עומרי שלך

"עומרי הוא כל מה שחיפשתי מגבר, הכי תומך, הכי מרים לי, הכי אוהד, חם, רגיש, חכם"

איך אתם אוהבים לבלות ביחד?

"גם עומרי וגם אני מעדיפים לשכב במיטה ולראות סדרה בטלוויזיה".

מה צפיתם לאחרונה?

"עכשיו אנחנו רואים את "פיקיבליינדרס" ובדרך לסיום של "דברים מוזרים".

מי מבשל בבית?

 "אני. פסטה זו מנת הדגל שלי, אבל הוא הכי אוהב שאני מכינה לו לפני משחק חזה עוף, אורז וברוקולי".

אז מה התפקיד שלו בבית?

"הוא זורק את הזבל".

ומי מנקה?

 "יש מנקה".

ואת תלכי אחריו לכל מקום בעולם שבו יקבל הצעה לשחק בקבוצה בינלאומית?

"ברור, הוא העולם שלי."

ואיך היה המעבר לבירת הנגב אחרי חיים בחיפה שיש בה ים ותיירות?

"לבאר שבע יש יתרונות שאין בחיפה. אני כבר רגילה לעבור איתו בתים וערים וזה לא האישיו בחיינו, רק היכן שיהיה לו טוב בקריירה. בימים שהיינו צריכים לעבור לבאר שבע עומרי יצא למחנה אימונים ואני החלטתי לא לחכות לו ודאגתי למעבר לבדי. העיקר שיחזור הביתה ויהיה לו בית מסודר. כמובן שהמשפחה גם עזרה".

כמה ילדים מתכננים בעתיד?

"יש עוד זמן, אבל היינו רוצים כמה שיותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('1490c4a4-54a4-4e8e-8fb2-9f576ff90ae9','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה