צפה על המים

$(function(){setImageBanner('e8485609-1147-4437-9e5e-b7951d8a5fa5','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

היא שרה מגיל קטן, הופיעה בטקסי בית הספר וביצעה קאברים לשירים של אחרים, עד שלאחרונה החליטה הדר זכריה מבאר שבע להוציא לאור את שירה הראשון שכתבה והלחינה "מים", בדרך להגשמת החלום הגדול. בראיון ל'באר שבע נט' סיפרה הדר: "אני רוצה שהמוזיקה שלי תיגע ותרגש אנשים"

"אני מגיעה ממשפחה מאוד מוזיקלית, אבא שלי חזן ויש לי עוד שני אחים שתמיד היו שרים בבית... בגיל 12 לקראת בת המצווה החלטתי שאני רוצה לשיר באירוע שלי. הקלטנו שיר ומאז לא הפסקתי לשיר", כך סיפרה ל'באר שבע נט' הדר זכריה, מוזיקאית יוצרת בת 24 מבאר שבע, בוגרת בית הספר הגבוה למוזיקה 'מזמור' שהוציא לאחרונה את הסינגל הראשון שלה "מים" אותו כתבה והלחינה עם עיבוד והפקה של חיים וייס.

הדר זכריה. קרדיט צילום: מאי משה

לרגל יציאת סינגל הבכורה שלה סיפרה הדר בראיון ל'באר שבע נט' על תחילת הדרך, הפעם הראשונה בה עמדה על הבמה, ההשראה לשיר החדש והרצון לשחררו דווקא בימי הקורונה, לצד החלומות הגדולים להצליח בעולם המוזיקה.

"בתור ילדה ונערה שרתי גם בטקסים באולפנה בה למדתי, במסגרת הדתית היה פחות פרגון לשירה והמוזיקה אבל בכיתה י"ב השתתפתי בפרויקט 'מקורוק' בבאר שבע וזה נתן לי מקפצה לביטחון העצמי שלי בתחום. עבדנו עם ירמי קפלן והתבגרתי בתור יוצרת ומוזיקאית", סיפרה הדר, "בהמשך גם העלתי קאברים לרשת של שירים של זמרים אחרים שביצעתי ואז החלטתי ללכת על זה בצורה מקצועית והתחלתי ללמוד בבית הספר למוזיקה 'מזמור'. הביטחון שלי לאט לאט עלה עד שהחלטתי לאחרונה להוציא את השיר הראשון שלי".

ספרי על הסינגל הראשון שלך "מים", על מה הוא מדבר, מאיפה ההשראה?

"את "מים" כתבתי לפני שנה וחצי והוא נולד בעקבות משבר במערכת יחסים שלא הייתה הכי בריאה. בתקופת הקורונה פתאום התפנה לי המון זמן, עבדתי כמפיקת אירועי שירת המונים והמפיקה המוזיקלית של צעירי באר שבע ויצאתי לחל"ת בגלל המצב... אז בזמן שהיה לי החלטתי להיכנס לאולפן ולהקליט, גם כל המצב גרם לי להבין שהשיר מדבר על המון סיטואציות שקשורות למה שאנחנו חווים בחיים. הרבה פעמים המצב החמיר בגלל הקורונה, כל פעם קרו דברים משוגעים, אם זה ההפגנות, פרשות האונס, חדשות קשות ששמענו מידי יום... כל אחד יכול להתחבר לשיר, הוא מאוד מרגש אותי ואני מחוברת אליו. הרגיש לי נכון לשחרר את ׳מים׳ דווקא בתקופה הזו, שהכל מרגיש קיצוני וקצת משוגע מיום ליום.. שהמים מציפים מכל עבר, חודרים עד הנפש, עד שאי אפשר יותר, משהו חייב להשתנות. חייב להיות איזה מבול גדול, שינוי חדש, נקודת אל חזור".

איך התגובות מהחברים והמשפחה? מהקהל הבאר שבעי?

"יש תגובות ממש מרגשות, יש המון שיתופים ואנשים מתחברים לשיר, הגיעו אליי גם המון קאברים שאנשים כבר עושים לשיר וזה ממש מרגש. אני מקווה שהשיר יזכה לעוד השמעות וחשיפה בעוד מקומות ואני מתרגשת שהתחלתי להגשים את החלום. את השיר הזה כתבתי בתקופה שהרגשתי שהגלים נהיים לי חזקים וגבוהים, וצריך להתחיל לנוע לפני שהמים ינצחו. אני מקדישה אותו לכל מי שמוצא עצמו לפעמים בסיטואציה הזו, מים שמציפים את העיניים ואת הלב אבל מבשרים שינוי, והלוואי אפילו שפע וברכה".

מה החלום הגדול? איפה נראה אותך בעוד חמש שנים?

"תמצאו אותי שרה את השירים שלי, כבר עם כמה שירים שמתנגנים ברדיו, עם אלבום וסיבוב הופעות. אני רוצה שהשירים שלי ייגעו באנשים באמת, שהם יתחברו למילים והמנגינה תנעים להם את הזמן, אני רוצה שהמוזיקה שלי תיגע באנשים. אנחנו עובדים כבר על הסינגל הבא ויהיו הופעות בקרוב ואני מקווה שהקורונה לא תעצור אותנו".

הדר זכריה. קרדיט צילום: מאי משה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('abc6ee65-e308-4c1c-aa54-746618791dee','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה