פרויקט לשבוע האישה - נשים מספרות קריירה

$(function(){setImageBanner('19538a57-cee2-4ec4-b98e-27f5ebb545e9','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

יום האישה הבינלאומי כבר שודרג לשבוע האישה, וכמה שיותר מדברים על נשים כעולם ומלואו עם הפנה מסמיקה שאי אפשר בלעדינו ביקום כולו (תנו בכפיים בנות), אין מנוס מלהודות שאנחנו יותר אוהבות את התשומת לב הזו, ולאו דווקא כדי שיציינו את היום הזה כשייך רק לנו, הרי אנחנו בעד שוויון, אחדות ופרגון לנשים וגברים כאחד, וכבר הבנו מזמן שמה שיפה בחיים זה שגברים ונשים לא יכולים דומים, אפילו לא בקיפול כביסה, אז הכי חשוב לנו באמת זה איך אנחנו רוצות שהחיים שלנו יראו, מה יעשה לנו טוב, איך נשנה אם לא, כמה חשוב לקום בבוקר עם סיבה והשראה לבחור מה שייתן לנו דרייב לחיים, וגם אם לא - נשנה. להשתדל להיות שלמות עם עצמנו - בעיקר להיות אישה שיודעת שיודעת להתנהל ולאזן בין קריירה לחיים משפחתים, לחוויות, להעצמה, לתחביבים, לאהבה, לנפש ובעיקר: תמיד להיות את ואל תנסו לשנות אותי, תודה.

צילום: הילה (שירלי גליק) מיכל (גיל נמט)

פרויקט נשי מלב אל לב, על נשים קרייריסטיות שיודעות שהחיים יפים יותר שאת עושה את מה שאת אוהבת, גם אם לפעמים הקושי הוא רק תרגיל עם תוצאה חיובית - חלק ב'.

צילום: גיל נמט

מיכל אפריאט (45) מנהלת משאבי אנוש של חברת כיוונים, בעלת תואר BA בניהול מדיניות ותקשורת וMA במנהל מדיניות ציבורית, אימא של רואי בן 17 ואיתי בן 14

מגורים: באר שבע

מדוע בחרת בקריירה הזו?

"תמיד ידעתי שהעיסוק שלי יהיה עם אנשים. עולם משאבי האנוש הינו תחום אשר בא לגשר בין המרכיב האנושי לבין התנהגות הארגון וצרכיו. בסופו של דבר ארגון גדול ומסועף ככל שיהיה, מורכב מאוסף של אינטראקציות חברתיות אשר משפיעות על התנהגות הארגון. מאתגר אותי להיות במקום קבלת החלטות אשר משפיעות על האדם הפרטי ועל הארגון בכלל, הסיפוק שמגיע שנגעת במישהו."

למה את אוהבת את מה שאת עושה?

"עצם העובדה שיש לי יכולת השפעה ישירה על ההון האנושי, שאני באינטראקציה יומיומית עם המון אנשים, שאני משלבת בין תקשורת לבין יכולת הקשבה, שכל יום מביא איתו ניסיונות חדשים ואיתם התפתחות תמידית, תמיד לחשוב יצירתי ולנסות לייצר פתרונות. והכי חשוב, אני קמה עם רצון גדול ואהבה לעשייה".

מהי מבחינתך זו אישה קרייריסטית?

"כל אישה שבוחרת עשייה משמעותית עבורה בלבד וכלל לא משנה התפקיד, איפה וכמה משתכרת. כל עוד היא אוהבת את מה שעושה ומסופקת מעשייתה. היא לא חייבת לנהל את העולם ולפרוץ גבולות. היא עושה עבור ביתה שלה, וזה עולם ומלואו".

איך את מתנהלת בחיי היום יום והמשפחה כשאת עובדת מבוקר ולפעמים עד הערב?

"החיים הם ג׳אגלינג מתמשך. הקסם הוא לדעת לשלב הכל יחד :משפחה , עבודה , לימודים, תחביבים, התנדבות ועוד. הטיפ - לוותר קצת לעצמך. אישה נולדת עם שק של ייסורי מצפון ותחושת אשמה. אם שם נצליח קצת להקל על עצמינו, יהיה מעולה."

על מה לא תוותרי בקריירה שלך מבחינה אישית?

"לא אוותר על סיפוק, לגעת באנשים, עניין ואתגר, על לומר את דעתי תמיד גם במידה ואיננה דעת הרוב, על סביבת עבודה מאפשרת ועל חברים מהעבודה שמזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי. כאשר לא אצליח לשלב תפקיד סופר מאתגר לחיי משפחה ועשיה פרטית כנראה שאחפש את היעד הבא".

צילום: פרטי

טלי רוזנבך (56) עובדת סוציאלית, מתמחה באבחון וטיפול בילד ומשפחתו, מנחה קבוצות, נשואה ואימא לשלושה פרחים

מגורים: מיתר

למה בחרת בקריירה הזו?

"יותר משבחרתי בעבודה סוציאלית, לימודי העבודה סוציאלית בחרו בי בעקבות התנדבות במועדון רוטרקאט (צעירי רוטרי דאז) והתהליכים שהובלתי בקהילה לחיבוקים וגיוס תרומות. שם הכל התחיל".

למה את אוהבת את מה שאת עושה?

"אוהבת את מה שאני עושה, מעצבת עולמות חיים שלמים מדי יום, יכולה לסייע לאנשים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם".

מהי מבחינתך אישה קרייריסטית?

"אישה שמשלבת את המינון של העבודה כמו שהיא מצאה לנכון. בכל שלב של התפתחות ילדיי עשיתי בחירות עשיתי בחירות שונות, תמיד למדתי ומצאתי זמן לשלב גם מחקר בקרב 400 אימהות תושבות הנגב מכל המגזרים".

איך את מתנהלת בחיי היום יום והמשפחה כשאת עובדת?

"התנהלות בית עבודה? חלוקת זמן נכונה מוצאת זמן לכל דבר. העיקרון הוא תכנון מקדים".

 על מה לא תוותרי בקריירה שלך מבחינה אישית? 

על הזמן הפרטי עם כל אחד מהילדים בנפרד, זמן איכות שאין תחליף לו".

  צילום: שירלי גליק

ד"ר הילה טהר (50) מרצה לכלכלה ושיווק, בזוגיות, אימא ללוטם בת 20

מגורים: עומר

מדוע בחרת בקריירה הזו ולמה את אוהבת את מה שאת עושה?

  "ללמוד תמיד הייתה אהבה גדולה שלי וכך מצאתי את עצמי מסיימת דוקטורט בכלכלה ושיווק. ללמד כנראה זה מהבית. אימא שלי מורה בגמלאות, אבל ללמד סטודנטים זה עולם אחר. ראשית, הם בחרו את תחום הלימוד ולכן לרוב זה מאוד מעניין אותם, ובנוסף תחושת השליחות והיכולת לשנות מסלול חיים לצעיר או צעירה ולעזור להם לסיים תואר - תחושה מופלאה".

מהי מבחינתך אישה קרייריסטית?

"אישה קרייריסטית היא אישה שבעיקר עובדת במקום עבודה שטוב לה בו, שהיא מתפתחת וממצה את היכולות שלה. מבחינתי, עצמאות כלכלית היא הכרחית לכל אישה".

איך את מתנהלת בחיי היום יום והמשפחה כשאת עובדת?

 "התחלתי לכתוב דוקטורט יחד עם עבודה במשרה מלאה וכאשר לוטם שלי הייתה בת שנתיים. זו הייתה משימה לא פשוטה, אך עם תכנון זמן נכון, עזרה הדדית עם אימהות אחרות וגב משפחתי שבזכותו הצלחתי לתמרן בין כל המשימות".

על מה לא תוותרי בקריירה שלך מבחינה אישית? 

 "אני לא אוותר בקריירה על העניין שלי, אם ארגיש שאין כבר עניין לא תהיה את התשוקה והאושר להיות במקום העבודה. למזלי, כל סמסטר כזה, כל כיתה זה עולם חדש ומעניין". 

  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('927b4916-2195-4429-8d93-ff40aa89afb5','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה