סיוון דה לוקס, כוכבת הלייבים, בביקור בבאר שבע: "אני רוצה להיות דודו טופז של המעשים הטובים"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f7e9f8a9-fa40-4823-a6e4-1b9a46a577b5','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('f7e9f8a9-fa40-4823-a6e4-1b9a46a577b5','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

מי לא התאהב בה: סיוון דה לוקס (46) הפכה ביום לאחת הנשים שהכי קל להתאהב בה ולעקוב בה שעה אחר שעה, יום אחר יום, כשהיא פותחת לייבים מהמטבח הנאה שלה בלוס אנג'לס, סוחפת אחריה בשניות מיליוני צפיות מכל העולם, בייחוד נשים, שנהנים לצפות בה הכי טבעית, ללא פילטרים, בלי תוכנית כתובה מראש, רק כמו היא, בלבוש יומיומי לא מתאמץ, מבשלת במטבח, רוקדת לצלילי מוזיקה ישראלית, לא מתביישת מכלום, נהנית שכולם נהנים, צוחקת את צחוקה המתגלג ומדביקה אלפי נשים למסך הבית, בסיפורים, בחוויות, בהתנהלות היומיומית עם הבעל ניסים, הבנים בן ואדם וכל האורחים. האישה שנולדה בירוחם, מסתובבת היום בכל העולם, מוקפת מכל עבר באנשים סלאש מעריצים שרק רוצים להתקרב אליה, להצטלם, לדבר ולהיות שמחים כמו שהיא, רוצה להיות דודו טופז 2020, כזו שרק רוצה לעשות טוב לאחרים ומחכה לקבל תוכנית מעשים טובים. תפסנו אותה בביקור אצל ההורים בבאר שבע.
.

צילום: פרטי

סיוון דה לוקס (הכינוי שקיבלה בגלל התבשילים שהיא מכינה) מסמלת את כל מה שאנחנו היינו רוצים להיות: עם שמחת חיים, רוח נעורים, קסם אישי, לצחוק על הכל, להכין אוכל טעים, להראות משפחה נורמטיבית שכיף לחיות בה, עם בעל אוהב, שני בנים, שכל אמא רוצה לחתן עם הבת שלה, מאכלים שהבא לך לטרוף מהמסך, והפכה ללא עוררין, בזכות הקורונה טיים, לגורו לענייני הלב, שנשם רבות שמיישמות על עצמן ומרגישות שאיתה כבר לא עצוב להן.

תפסנו אותה רגע לפני שהיא טסה לאיסטנבול אחרי חודש וחצי של תיור בכל הארץ, נפגשה עם מעריצים, נקראת לדגל לכל מי שכותבת לה שהיא רוצה לפגוש אותה, נעטפת באלפי נשים שרוצות בקרבתה. "אנשים מדהימים בכל הארץ" היא אומרת בחיוכה הלא נגמר "בשדה תעופה אנשים מלונדון ולא יודעת מאיפה מכירים אותי, רוצים להצטלם, אנשים מדהימים, כמה מחמאות, אהבה". היא אומרת ועיניה מתמלאות ברגש אמיתי.

את יכולה להסביר למה הצלחת לסחוף אחריך אנשים ובעיקר נשים מכל העולם?

"שמה אותך בספיקר, כי פה אמא שלי וחברה יענו לך" (צוחקת)

חברה: "הלוואי והייתה יודעת מה יש בה, היא לא יודעת להעריך את עצמה וכמה היא עושה טוב לסביבה. עם כל הפידבקים שהיא מקבלת, עדיין נשארת עם הצניעות שלה ועוזרת לכולם. היא נתקלת בהרבה טוב ולא מודעת לכמות העצומה של האהבה סביבה. יש בה צניעות ופשטות, אהבת חינם אצלה מספר אחד, אמיתית, אם היא שמחה היא שמחה, לא מוכרת כלום, קמה בבוקר כמו שהיא, כנות, שמחת חיים".

את ממש בעלת התואר אהובת העם, מה זה שינה בך?

"לא חושבת שהשתנתי. זו אני. האמת שהסביבה מראה כמה היא צמאה לטוב הזה. זה יכול להיות מהבית, יש לנו את "הליבה" במשפחה, ברור שזה בה מהבית".

איזו ילדה היית בירוחם?

"הנה אמא שלי תגיד לך (נותנת את הטלפון)".

אימא אסתר: "מהפך של החיים, הייתה ילדה מופנמת, שקטה, לא של ויכוחים, פתאום התהפכו היוצרות, זה מדהים. היא מבורכת תודה לאל, המעריצים שלה מדווחים לה ואומרים לה תודה שהיא מוציאה אותם משגרת היום יום של חרדות, של מרתון החיים, מכניסה בהם שמחת חיים, והם עוקבים אחרה כל הזמן, הולכים לישון איתה ומתעוררים איתה".

סיוון: "אין על אימא שלי".

 צילום: פרטי

עם חברות בבאר שבעהיא נולדה בירוחם למשפחה גדולה וחמה, כזו שמסתובבת כל הזמן עם הבנות דודות, מגובשות, כל שבת אוכלות חמין אצל הסבתות, לבושות בכותנות של הסבתות. בנות של בית". היא מתארת את עברה. תשאלו אותה על מה היא חלמה כשהייתה ילדה מחייכת והיא תגיד שלא היו חלומות למגירה, אבל היום היא כן חולמת להיות דודו טופז, בזמן ההצלחה שלו כמובן "מהמובן של להיות כזו שמפתיעה אנשים בבתים, בייחוד מבוגרים" היא משתפת "אני פשוט אוהבת את זה. עד היום שאני באה לארץ אני קונה זרי פרחים ועושה סיבוב צופות קבועות. הילדים שלהן שולחים לי הודעות שאפתיע את אימא שלהם ואני באה. זה מרגש כל כך, לראות אותן מופתעות עם דמעות בעיניים כשהן רואות אותי".

את ניסים אלאלוף, להלן בעלה היקר, שכולם מכירים מהלייבים והדיאטות שהוא מנסה על עצמו, היא הכירה כשהייתה בת 15, כשהיה תושב העיר באר שבע - אהבה ראשונה שהובילה למעבר משותף בלוס אנג'לס, שם הם בעלי חברת שירות נסיעות נחשבת בלימוזינות אקסלוסיביות בשם "galaxy sedan@ limo"בלוס אנג'לס, ומסיעים אנשים מכל העולם, ממפורסמים ישראלים (תגידו שלום לדודו אהרון ונועה קירל) וכמובן חברים מבאר שבע ("אלון דה לוקו חבר טוב) שלא מוותרים על הדה לוקס. הם מתגוררים שם כבר 26 שנים, זוג אוהב עד היום, שמדגמן בלייב זוגיות אוהבת, מכבדת ומגניבה שכל אחד היה רוצה להצמיד לעצמו. ניסים, אגב, השתתף בתוכנית "לה לה לנד" ביחד עם אלון דה לוקו, כנהג לימוזינה, ומגדלים שני בחורים עם הלוק הנכון: בן (22) ואדם שיחגוג שבוע הבא גיל 20".

ההורים שלה, אסתר ושמעון, עברו מירוחם לבאר שבע לפני 17 שנה ולכן בכל ביקור שלה בבירת הנגב, היא באה קודם כל להורים. בביקור האחרון שלה, שעוד היה צריך להיכנס לבידוד כשאתה יורד מהמטוס, היא החליטה לא לספר לאף אחד שהיא באה, כדי לא להפר בידוד. זה לא עזר לה כשהיא החליטה לצאת להתאווור ולצחוק מחוץ לבית "פחדתי שימצאו אותי כי כולם יודעים מי אני" נזכרת בצחוקה המתגלגל "יצאתי ליד הבית כדי לשמוע תפילת בית הכנסת, ואחד המתפללים בבית הכנסת שמע אותי, זיהה והביא את אשתו והילדים כדי שיראו אותי".

 עם הבעל ניסים והבנים אדם ובן

האמת שיום אחד אנשים יזהו את הצחוק שלך בכל מקום?

"לא להאמין, מזהים אותי מקירות, מכל מקום. בזמן הבידוד אגב, הצטלמתי ליד עץ בשכונה והעליתי סטורי, מישהי כתבה לי שהיא מזהה את העץ ובאה לראות אותי".

הפכת לכוכבת

"פשוט ככה, בלי להתכוון. זה התחיל כשהעליתי בתקופת הסגרים בקורונה לייב כי לא היה לי מה לעשות. שנה לא עבדנו בלוס אנג'לס וזה הפך ללייב מבוקש"

איזו אימא את, חוץ מזה שאת מפנקת?

"אימא דואגת. הם ממש כמו חברם שלי. אוהבים שאני יוצאת איתם לבלות, אימא בואי איתנו מבקשים. מתים על זה שהחברים שלהם והחברים של החברים עוקבים אחריי, מתים עליי. אני אימא זורמת, לא מהאימהות הקרציות"

בטח כל אחת רוצה שהבת שלה תתחתן עם אחד הבנים שלך

"אוהו, כמה, לא מבינה כמה."

מה לא יודעים עליך?

"הכל יודעים, אני לא מסתירה כלום. הצופים הקבועים שעולים איתי בלייב באופן הדוק, בערך 1500 קבועים שהולכים איתי כל הזמן, ישנים איתי, קמים איתי, רואים את הסטורי שלי, באינסטגרם, כל הזמן שם. הולכת ברחוב ואני שקופה."

יש פרנסה מכל הפרסום שלך? תמלוגים, הצעות פרסום?

"זהו שלא, כל הזמן אומרים לי איך את לא עושה כלום עם זה? לא עושה. אני פשוט לא".

 צילום: פרטי

הציעו לך להשתתף בתוכניות ראליטי? הרי את בול לקאסט

"ברור, ממשחקי השף ועד האח הגדול, אבל זה לא אני. אני לא בשביל כל הלחץ והשטויות האלה. מעדיפה לקל תוכנית כזו שבה אפתיע את המבוגרים בבית. לא בשבילי תוכנית שמתעסקת בתבשילים. בלייבים שלי זה לא רק הבישול במבטח שהרבה נשים למדו ממני לבשל, זה כל נושא המשפחה, מה שקורה מסביב, הצחוקים, האהבה. שואלים אותי איך לא לקחו אותך עד היום לסדרה, אבל אני עושה מה שטוב לי. אני גם מוציאה אנשים לטיולים וכולם אחריי. נשים רושמות לי שאיזה כיף שאני מראה להן את חו"ל ואת הארץ, עושה להן כיף".

אז לאיזו תוכנית כן תסכימי להשתתף?

"לא אכפת לי לקבל כל תוכנית, אבל להישאר אני, שלא ישנה בי כלום. זה לא יקרה."

יש לך פחד שיום אחד לא יעקבו אחריך?

"לא חשבתי על זה באמת.  אני עושה היום פחות לייבים כמו בקורונה שהיה מלא זמן פנוי, אבל חזרנו לעבודה והקצב ירד, אבל אני מעלה כל הזמן ואנשים מחכים לי כמו שהם מחכים לראות סדרה בטלוויזיה. שבתות נכנסת למטבח ולא אכפת לי להדליק לייב, הכל ספונטני, אם אתכנן לייב לא ייצא כלום. אני אפילו לא מוציאה את הירקות כדי לראות מה יש לי במקרר, מה שבאותו רגע, זה האותנטיות של הדבר".

מי המציא את השם סיוון דה לוקס?

"כל דבר שהייתי מכינה הייתי אומרת שזו מנה דה לוקס, ואז זה נדבק - סיוון דה לוקס".

אם כל אחת תיקח משהו חיובי ממך ותיישם על עצמך, זו הזכות

"מלא, תודה לאל ישתבח שמו, אמרו לי שלקחו ממני הרבה דברים. רואים אותי - חיים אחרת. לא שאין לי בעיות של עצמי, אבל תלוי איך את מתמודדת איתם. שאלו יישארו הבעיות".

יש סיכוי שתחזרו לחיות בארץ, בבאר שבע?

 "אני אף פעם לא אומרת לא, כי אני מאוד אוהבת את הארץ. אין כמוה, מאוד ציונית".

  גם  דודו אהרון לא מוותר על הלימוזינה שלה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ff998dbc-8db4-4caf-80fc-dd13ae15eb67','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה