נשבר להם הלב: החברים כותבים לגיא בלילה ז"ל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c78259fd-e3ac-44b1-a176-15a17b0b1cad','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('c78259fd-e3ac-44b1-a176-15a17b0b1cad','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

עיר כואבת: גיא בלילה, בן 39, מבאר שבע, יוצר הסדרה "בני אור", שנמצא בבוקר יום ראשון האחרון ללא רוח חיים בביתו השאיר משפחה, חברים וקולגות שבורים וכואבים. אף אחד לא מאמין שהאיש הכי צבעונית, תוסס, מוכשר, אהוב, מצחיק ומצליח, פשוט לא התעורר יותר והשאיר אותם המומים ומתגעגעים מידי. עכשיו הם כותבים לו ובעיקר בוכים על לכתו המוקדם מידי.

תומר בוחבוט וגיא בלילה. צילום: פרטיגיא בלילה, גאוות העיר באר שבע, נולד וגדל בשכונה ד' ועד לאחרונה חי בבית אמו. יחד עם החברו והשותף, אלעד ביטון, שיצרו וכתבו את סדרת הדרמה "בני אור", ששודרה ב-yes וביימו אותה יחד עם שי כנות, שכרו השנה סטודיו בעיר העתיקה בבאר שבע והחלו לכתוב את העונה השניה. עונה חדשה שתהיה בלעדיו.

גיא למד במכללת ספיר קולנוע וטלוויזיה. לאורך השנים כתב, הפיק וביים את סרט הקולנוע הקצר "לפגוש את אגם" עם אגם רודברג, משה איבגי, אורי גבריאל וזאב רווח. ובנוסף, יצר סרטונים ויראליים ופרסומות ובעיקר אהב את החיים, רצה שיעריכו ויאהבו את כל מה שרצה להראות כחיים עצמם בסדרה ותמיד להשאיר חותמת טובה. והוא השאיר לנצח.

החבר תומר בוחבוט:

 "היי אתה כן אתה? קבענו להיפגש בצהריים, לא?! הרי הבטחתי לך לא? מה אתה דופק לי ברז כזה לא הבנתי? אני בדיוק באתי לצאת לכיוון שלך, לאן אתה הולך? רגע מה אתה רוצה להגיד לי שבנוסף לזה שהברזת גם לא אראה אותך יותר ? אתה מתכוון להגיד לי שזהו? לא אשמע יותר את השטויות והבדיחות שלך? ומה לגבי איזה בירה בפרלה? נו תהיה רציני לרגע גיא? אתה לא יכול ללכת ככה סתם להעלם בלי איזה מפגשון בפארק! חכה רגע אני קורא לאלעד .. אולי נשב אצל מיכל נשתה משהו? חכה רגע! נו קדימה למי אתה מחכה? כולם מחכים כבר לעונה השנייה נראה לך שאתה יכול להעלם? טוב לפחות תגיד איפה אתה? דואגים פה אתה יודע? אמא שלך לא מפסיקה לבכות היא לא עומדת בזה, אחים שלך מיוסרים מכאב ואלעד פה לבד מרוסק מחכה לך. אולי בכל זאת תחזור? טוב נו די עם הבדיחה זה כבר לא מצחיק תחזור. דורון פה, נאור שרית, אורלי שמעון רפול כל חברי הילדות שלך, כולם פה מתגעגעים אליך שבורים לרסיסים תחזור נו! ומה לגבי התכנית רדיו שכל כך רצית? אם אני אגיד לך שאורן אומר שממש אהבו את הפיילוט והכיוון הוא חיובי אתה חוזר? אתה מסוגל להגיד לילדים מהסדרה שאתה לא חוזר? הם אוהבים אותך אתה לא מבין כמה קשה להם בלעדיך תחזור! רק לפני שבועיים הגעת בבוקר להגיד לי מזל טוב בקפה השכונתי, הנחת בקבוק של עראק צונן על השולחן נתת לי חיבוק והתחלת רשמית את חגיגות היום הולדת שחילקת צ׳סרים לכולם בשולחן.  נזכור אותך לעד איש טוב ואהוב. נזכור את הסרטונים המצחיקים שלך עם הילי, את המשפטים השנונים שלך שמעלים חיוך וצחוק, את השגעונות שלך והפאדיחות שרק אתה מסוגל לעשות. פשוט נזכור אותך כגיא, זה שהופך כל מפגש פשוט לחוויה שעליה נספר ונצחק כולם ביום שלמחרת. זה שהפך את אמא שלו שרה לאישה שכל כך התגאתה בבן שלה. אתה כישרון ענק השארת חותם בדיוק כמו שרצית תמיד, הרווחת את זה בזכות וביושר! תנוח גיא, מגיע לך לנוח…

 ״יש שם איזה שיא שאתה לא שברת,

ויש איזה כאב שאתה כבר הכרת,

יש איזה כפתור שרק אתה יכול לסגור,

אבל יש בחוץ חיים שאתה לא הספקת"

ויש עוד אהבה שאתה לא אהבת"

יש איזה כפתור שאף אחד אף פעם לא יסגור״ (יהודה פוליקר - הילד שבך).

החבר אלעד לוי:

אחחחח אני מרוסק.…האיש הכי מצחיק בעולם, הקומיקאי הגדול של החבר'ה ומספר אחד בעולם לדעתי, שממלא לנו את החיים בהומור… איך אפשר להיפרד איך?  זכיתי להיות חבר שלך ולהנות ממך, תודה על הכל. במיוחד על ההופעות המצחיקות בסלון על ״איך סוס נולד״, ״ספורט הדמים״. קשה לי לכתוב, אני לא מאמין, זה חלום רע, הזיה, סיוט.

אלעד לוי וגיא בלילה. צילום: פרטי

החבר ראודור חדד:

לא משנה לי למה הלכת. כן משנה לי שהלכת. דג ששחה נגד הזרם. פנטזיונר חסר תקנה. כולם התחתנו והקימו משפחות וגיא היה חדור מטרה, היה מוכן לאכול גם פת לחם. אמן בנשמה. אין אנשים בעולמנו היום שמתמסרים כל כולם לאומנות. עם כזו תמימות ועם כזו יצירתיות. גרמת להמון אנשים להאמין שמי שמתמיד בסוף יצליח. אין פעם שנפגשנו ולא גרמת לי לצחוק. לקחת הכל בקלות. אני תמיד אזכור אותך כדמות שונה, עגולה ומרעננת בתוך כל האפור הזה.

ראודור חדד וגיא בלילה. צילום: פרטיהחבר דן דניאל:

טרגדיה אמיתית פקדה עלינו וכן עצוב ממש, לא נתפס לי עדיין שהוא לא כאן. מרגיש לי שבכל רגע הוא יוצא מאיפשהו וצוחק איתנו והכל היה הלצה ולא אמיתי. כזה היה גיא, בנאדם שעשוי מכל צבעי הקשת, תמיד אנרגיות תמיד שמח אוהב את כולם ואם היה רוצה משהו היה רץ עליו בכל הכוח עד שמשיג אותו. גיא היה בפיק שלו וכמובן היה יכול רק לעלות למעלה ולהתקדם, אבל לצערנו הוא עלה למעלה בדרך אחרת. למעשה במוות שלו לצערי הוא כתב את פרק הסיום שלו בחיים. אף תסריטאי בעולם לא יכול היה לכתוב סיום כזה. תנחומיי למשפחה שלא תדעו צער לעולם.

דן דניאל וגיא בלילה. צילום: פרטי

השחקן אורן כהן ששיחק בסדרה "בני אור":

 עדיין מחכה שמישהו יגיד שזו הייתה סתם שמועה דפוקה שמישהו החליט להנפיץ. לא דיברנו כשבועיים והנה דווקא היום בשעה 12 וחצי דיברתי עליך עם לילך נגיד והרעפנו מחמאות על הכשרון והנשמה הגדולה שאתה. זה היה ב12 וחצי - בדיעבד מסתבר שדיברנו עליך בזמן שאתה כבר לא איתנו  וכבר החזרת נשמתך לבורא. הלם.

אוהב אותך גיא, מקווה שהרגשת את זה.

ברוך דיין האמת.

השחקן שחר זכאי ששיחק בסדרה "בני אור":

את גיאגו הכרתי כשהיינו סטודנטים, הוא לקולנוע בספיר ואני למשחק בגודמן. מיד מבינים איזה ילד מוכשר גיאגו . מצא חן בעיניו הלוק שלי וכך יצא שעשינו כמה פרויקטים שלו. תמיד היה מצחיק ופרוע להיות במחיצתו.

על הסדרה בני אור הוא  דיבר עוד כשהיינו סטודנטים וכבר אז אמר לי שהם חייבים לראות אותי. וכך היה. באוגוסט 2019 שלח לי כבר את הטקסטים של בני אור.

החבר מיקי מידיטק ביבס מרדיו דרום:

אין לי מילים, כל כך מצער וכואב לראות מודעת אבל שלך, שאתה לא איתנו פה יותר. הזכרונות לי ממך הם כמה היית אוהב מוזיקת טראנס והיינו מדברים וחופרים על זה. כמה מסיבות שיצא לנו להיות ביחד. וואלה אחי היקר, אני פשוט לא מצליח לעכל שאתה כבר לא פה. הלוואי שזו היתה סתם מתיחה שלך ופתאום תצוץ לנו ותגיד עבדתע עליכם!

אוהב אותך אחי.

ת.נ.צ.ב.ה

תהיה חסר לנו מאוד.

המלהק  מורן מרציאנו:

אחי,

כתבת כמו רוק סטאר

ביימת כמו רוק סטאר

וליהקת כמו רוק סטאר

ובסוף הלכת מאיתנו צעיר מידי כמו רוק סטאר.

רק בשבוע שעבר נפגשנו לדבר על העונה השנייה וחיכיתי כל כך להמשך המסע הזה. אני המום, כואב ובעיקר לא מאמין שהמסע שלך נגמר כל כך מהר.

תנחומי לחברים ולמשפחה

גיא בלילה, יהי זכרך ברוך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('77017f5c-ab3b-4dcb-aee4-d55e2493f5bc','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה