נדב אבקסיס בראיון לבאר שבע נט על החזרה לבמה

$(function(){setImageBanner('7f06a202-49f6-4445-9f9d-b00251031900','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

ביום חמישי הקרוב (4.3) נדב אבקסיס יגיע להופעה בבאר שבע (תחת מגבלות הקורונה אלא מה) אז החלטנו לבדוק איתו איך עברה השנה האחרונה וכמובן שזכינו למופע סטנדאפ פרטי כי אי אפשר לדבר עם נדב בלי לצחוק

את נדב אבקסיס, אין צורך להציג, כל משפט שיוצא ממנו בנונשלנטיות, רציני עד כמה שניתן, יהיה מתובל בהומור שפוער בך פרצי צחוק בלתי נשלטים למול האנרגיות המטורפות של סטנדאפיסט. אז השבוע יגיע נדב להופעה ראשונה במרכז הצעירים בבאר שבע (4.3) והחלטנו לבדוק איך זה מרגיש לחזור לבמה? אחרי שההופעה האחרונה שלו מול קהל נערכה בבית הלוחם בבאר שבע לפני כשנה, הפעם ההופעה תהיה מול מאות אנשים עם מסכות על הפנים. 

כבר בתחילה הוא מספר "הקורונה באה  לי בזמן כי גם לפני לא הייתי יוצא לבלות. אני כבר זקן" צוחק על עצמו "אצל ההומואים חמישים זה אולד. כבר בחרתי לעצמי קבר. מזל שאני בן של קברן אז הקבר מגיע לפני. בכלל, כל הקורונה מבלבלת מאוד. מדברים על מה שעושים החרדים, ועכשיו מסיבת פורים אצל החילונים, אבל אמרתם להתחסן והתחסנו - מה אתם רוצים באמת?". 

שלא תעלה התחלואה... 

"אתמול הופעתי בזום מול חברת ביטוח גדולה והיה בה המנכ"ל והסמנכ"ל, שבה המאפרת לא התחסנה. לפני שאני עולה לבמה היא אומרת לי אתה לא פוחד לעלות לבמה בלי מסכה? אמרתי לה אני צריך לפחד? את שלא התחסנת תפחדי את. אני לא חושב שאפשר לכפות על אנשים להתחסן אבל אי אפשר לכפות עליי, מצד שני אני הולך לפי החוקים. אמרו להתחסן אז אני אתחסן". 

אולי כן צריך כפייה?

"אני קטונתי להיות פרופסור גמזו, אבל המחלה נלמדת כל רגע. תחשבי שהתחלנו את הקורונה לפני שנה. ההופעה האחרונה הייתה בבית הלוחם בבאר שבע ולקהל אמרתי שאי אפשר להצטלם אחרי ההופעה כמו שאני נוהג תמיד לעשות וזה היה נראה להם מוזר, כאילו איזה תפסן אני. אבל אז  היו ארבעה אנשים שנדבקו בקורונה וסגרו בגללם מדינה והיום יש חמישה ולא סוגרים. את יודעת איזה כמות של נייר טואלט קניתי לפני שנה? כל האוכל שאכלתי שבקורונה לא הגיע לחצי כמות של הנייר טואלט והאלכוג'ל, היום אתה מבין שהכל חרטבונה. אז אמרו לא צריך לשים מסכות כי הן חונקות והיום אומרים ללכת עם שתיים, כבר לא יודע מי צודק".

נפגעת כלכלית כמו כולם?

"יש מי שלא נפגע כלכלית בקורונה? מה יש לי להתלונן? בחיי, הבריאות הכי חשובה, לא מעניין כל הדברים האחרים. דבר אחד למדתי בקורונה ומאמין שגם את, מותר לעשות פעם בחיים סטופ מכל המרוץ של החיים ולא קרה שום דבר. לא  מדבר על כל אלו שנפגעו כלכלית ובריאותית, אבל רוב האנשים להגיד להם לעצור שניה, הכל בסדר, מבורך". 

נדב אבקסיס | צילום: מאיר כהן

אושיה כמו נדב שמופיע כמעט כל ערב בכל נקודת מיקום וויז בארץ, החל לתת הופעות בזומים מול אנשים בריבועים קטנים, כי ההצגה חייבת להימשך, אבל מה שהיה חסר לו במיוחד זה הפידבק מהקהל, כדי לדעת אם הבדיחה היתה מוצלחת והאם הוא הצליח להצחיק "אין לך את הקהל, את האישה הזאת שצוחקת למולך והאיש שמתפקע מצחוק ואתה רואה את הפנים שלו צוחקות, זה קשה".

"מצד שני, יש את רגעי הקסם של הקורונה בהופעות בזום, כי אתה מדבר לאנשים אחד אחד. גם בצבא יש מלא חולי קורונה, הבנתי שהמלחמה הבאה תהיה בזום. שנה פסיכית, כל מי שעוקב אחריי באינסטגרם, ואין כאלה הרבה, רואה שיש הרבה בישולים, כי בישולים  מביאים הרבה לייקים, אז מה אני עושה? יש לי חבר שנמצא באתר של מאמות מבשלות ואני תמיד לוקח ממנו תמונה שאני מעלה אצלי ורושם 'הרגע סיימתי לבשל'". 

איך היה לחזור להופיע?

"היו לי שתי הופעות בעפולה, אבל החשש היה יותר לזכור את ההופעה מלפני שנה, לזכור את כל הקטעים החדשים שכתבתי שכל אחד צריך להיכנס במקום הנכון שלו. למזלי היו לי שתי הופעות. אחת הסתיימה בשמונה וחצי ולכן היה לי זמן לשחזר מה אמרתי ולדעת מה עבד או לא וההופעה השנייה התקיימה בשעה תשע, היה יותר מוצלח. ואז הופעתי מול גורם ביטחוני גדול וזה כבר זרם והיה כיף ענק".

מה אתה רואה בעיניים של אנשים שהכמיהה לבידור בוערת בעצמות?

"מכירה את הסרטים המצוירים שפתאום נהיה חשוך ורואים רק עיניים? ככה בדיוק, כולם עם מסכות אז זה הרגיש לי שאני עדיין בזום וכולם בריבועים ריבועים. הופעתי מול קומיקס". ברצינות?" "הרגשתי כאילו עצרו את העולם לפני שנה ואמרו לי להמשיך, כאילו לא הייתה קורונה, למרות שהם היו עם מסכות. ועדיין אנחנו חיים בעידן קורונה". 

אז בזכות הקורונה יש לך חומר חדש ואקטואלי 

"יש חומר, אבל הוא חוקי. אי אפשר שלא לכתוב כי אתה חי את זה כל יום. אני משתתף בניסוי של קופות חולים, לבדוק מי בשנה האחרונה נכנס לקניון ועבר בבדיקת חום מעל 36.4 מעלות. זה חשוב כי רוצים לזרוק את המכשירים המטומטמים שהביאו מסין ועכשיו גילו שבכל המדחומים מוטבעים 36.4 מעלות, זה המכשיר. השם ישמור מזה הבדיקות חום המטומטמת הזאת? לא היה דבר כזה שאין אדם בלי 36.4 בקניון. מה חשבתם? מה אתם בודקים חום, בן אדם בבית משתעל עומד למות ואומר לאשתו תוך כדי שיעול נוראי 'חייב חולצה של זארה יש עכשיו סייל'. אני צריך לכתוב חומרים? החומרים באים אליי". 

נדב אבקסיס | צילום: מאיר כהן

בוא נדבר פוליטיקה. אמרת שלא תבחר ביבי בעבר וזה גם בהווה?  

"די אל תכניסי אותי, לא רוצה. דברי איתי יום לפני הבחירות".

אבל אנחנו לפני הבחירות, זה מאסט לשאול... 

"מתי אנחנו לא לפני הבחירות?". 

ובכל זאת, מה מסבירים לילדים שכל חודשיים יש פה בחירות ומה לבחור ורק ביבי, אתה מתחרפן 

"אני שם להם נטפליקס והם לא שואלים על הבחירות. פשוט קל. אני באמת לא יודע מה לבחור, אני רק יודע מה אני לא. אני מאוד מבולבל, לא מעניין אותי. שאני בא הביתה, טוב אני כל הזמן בבית, כשיש לי זמן? אני פשוט רואה סדרה שאני אוהב, רואה עכשיו את "הגשר" סדרה נורווגית דנית כי זה מזכיר לי את סבתא שלי. מה הכי מזכיר לי את סבתא שלי בסדרה? את השבתות יחד שאני עושה לה תמיד סביצ'ה. הייתה אומרת לי כפרה עליך תן לי עוד מה זה סביצ'ה. שנים הייתה אומרת לי נדב, מה עם שושי? להכין לך שושי או שושה? נו, הייתה אומרת לי, שוש עם הסויה, זה, סושי! לא שושה. אני גם קורא ספרים ועכשיו קורא את הספר של נפתלי בנט "איך לנצח מגיפה". 

אז הוא מגיע ביום חמישי הקרוב למרכז הצעירים ("כנראה שצעירים לא יהיו כי הם לא התחסנו, אז נכון להגיד במרכז המבוגרים") ומקווה שמאותו יום ההופעות יחזרו לסדרן "מקווה שזו ההתחלה של סוף תקופה משוגעת ושנעבור את זה כבר" אמר ברצינות לא אופיינית שמיד מתחלפת לו "רוצה ששנה הבאה יהיה אפשר לצאת החוצה עם כל הבגדים האחרונים שקניתי בזארה ואני אוכל סוף סוף ללבוש אותם. קונה וקונה ובסוף לובש פיג'מות וטרנינג". 

גם חו"ל לא ראית לאחרונה ואתה אוהב לטוס

"הייתה תקופה שהייתי טס לתאילנד לקברי צדיקים והייתי הולך להדליק נרות, לא פשוט".

לאן תטוס כשהשמיים ייפתחו?

"רק שהקורונה תיגמר אני אטוס, כי לא שווה להיתקע באיזה שדה תעופה. אם זה ייגמר בקיץ מתאים לי או יוון או מדינות אירופאיות אחרות, אם זה יהיה חורף הבא זה יהיה תאילנד, כי שם קיץ כשאצלנו חורף".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('19497fe5-81ed-46a4-b766-3d203a122b2e','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה