מיקי אוזן: מחשב מסלול מחדש

$(function(){setImageBanner('9dfa40a3-6464-4579-a652-c60d1c93aa7d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

לא עוצר באדום: למיקי אוזן (30) מבאר שבע יש טייטל מרשים של זמר, יוצר, שחקן ובעל ניסיון רב בתעשיית הבידור, שהוציא בעבר חומרים שזכו לחיבוק מהתעשייה והתמודד בתוכנית של אייל גולן קורא לך ובכמה סדרות בטי.וי שלכם. יחד עם הקול המלטף והנעים שלו, החליט מיקי, בשנה האחרונה, ומרצונו, לעשות חישוב מסלול מחדש - הפסיק להוציא חומרים מקוריים ויצא למסע של הופעות בכל רחבי הארץ והעולם, הכניס חתנים וכלות ערב ערב לחופה, ושיחק ולאחרונה שיחרר סינגל חדש ומרגש בשם "עד הירח", שמתאים לחתנים וכלות או כל זוג אוהבים שבא להם להנות משיר רומנטי, כולל קליפ מושקע שמשולב בו הומור יוצא דופן של ליקוק צפרדע. מה שקראתם.

צילום: מורן גז

מיקי, הסבר, פרט ונמק, מה הקטע של הצפרדע?

"זה מהסרט "לשחרר את שולי", צריך לראות בשביל להבין. לא מזמן יצא הסרט, שם הם מלקקים צפרדע והוזים דברים -  קפץ לי הרעיון לצאת מהקופסא ולהכניס בקליפ קצת הומור והנה גם אני ליקקתי צפרדע. הלכתי על משהו קצת אחר כדי שהמאזין או הצופה יחווה חוויה מרגשת משמתובלת בהומור. ואם כל זה  לא מספיק, השחקנית המהממת בקליפ היא בת זוגתי אפרת"

מה שונה השיר "יעד הירח" משאר השירים שהוצאת?

"בסינגל החדש אני חושב שבעיקר שומעים את ההתבגרות שלי. הוא שיר מלא בקסם ותמיד רציתי שיהיה לי שיר חופות משלי. חיכיתי לשיר הזה למעשה. השיר הזה אצלי כבר שנתיים, רציתי לשחרר אותו ואז הגיעה הקורונה, הוא ישב עם המון סבלנות ויצא פשוט מושלם".

מיקי נחשף לעולם המוזיקה מהיום שבו יצא לאוויר העולם. אבא שלו היה תמיד מנגן על דרבוקה ומחרבש על כל דבר שזז. בגיל שש היה מופיע כמתופף "תמיד היתה בי את האהבה לשירה" שיתף "אבל הייתי ילד סופר בישן, ככה שמעולם לא שרתי ליד אנשים. תמיד הייתי שומע זמרים שרים והייתי אומר לעצמי "מה זה, גם אני יכול לעשות ככה" ,אבל לא האמנתי בכלל שגם אני יכול להיות זמר. רק בגיל  16 דוד שלי שמע אותי ובלי שאפילו אמר לי, הוא בא להורים שלי ושאל אותם אם הם יודעים שאני יודע לשיר ממש טוב".

ומאז הכל התחיל

"מאז למעשה התחלתי קצת להיפתח לשיר בבית ליד ההורים והמשפחה בלבד. לקראת סוף התיכון כבר שרתי קצת בטקסים ואפילו שרתי בטקס סיום. לפני הצבא החלטתי לעבוד כמו כל נער באילת וירדתי עם כמה חברים, חיפשתי לעבוד על במה והתחלתי לעבוד בצוות בידור במלון .עבדתי שם חצי שנה עד לפני הגיוס. בצבא דברים התחילו להיפתח התחלתי קצת להופיע. הייתי עולה לבמות עם דחיפה של אבא, כי הייתי מתבייש. לאט לאט צברתי ניסיון וביטחון "

עוד סיפר: "בזמן הצבא הופעתי המון עם הזמר (ואם השנים הפך לחבר קרוב ) אלון דה לוקו, באירועים פרטיים ואיפה שרק אפשר, ולאט לאט הביטחון התחזק. הבנתי שזה היעוד שלי בחיים. לקראת סוף סיום השירות הצבאי הוצאתי את הסינגל הראשון שלי שקיבל חיבוק חם מהתעשייה".

צילום יח"צ

מה הכוונה חיבוק.

"השמעות ברדיו ובטלוויזיה,  ואז המשכתי עם השיר השני, השלישי וכו''. בנוסף לתקופה הזו אבא שלי עבר פציעה קשה, היה מאושפז בבית חולים חצי שנה ויצא משם נכה על כיסא גלגלים. תקופה לא פשוטה שעברנו כמשפחה לטפל באבא שהיה העמוד של הבית ופתאום הוא על כיסא גלגלים. מתרגלים למציאות חדשה".

הכל למען אבא

 "חייב לציין שההורים שלי תמיד תמכו ותומכים בי מאוד. לצערם אינם יכולים להשקיע בי כלכלית, אבל תמיד עוזרים במה שיש ומודה על כך שיש לי הורים כאלה כל יום ".

הרגשת שאתה על הגל והיתה אכזבה שלא פרצת כמו שרצית?

"אחד הסינגלים שלי "מכושף" זכה באמת להצלחה. שיר השבוע אצל אליקו, היה מנוגן כל יום בכל בתחנת רדיו אפשרית והיה מוביל במדיה פורסט ערב ערב. האמת שפה הייתה הטעות הקטנה שלי בקריירה, כי נהניתי "מאוויר פסגות" הקצרצר הזה שהיה במקום להמשיך ליצור וליצור המשכיות, אבל אני מאמין שהכל מבורא עולם וכמובן ממשיך לצעוד לעבר המטרות שלי "

אמרת ששיחקת בסדרות: איזה סדרות ואיזה תפקידים?

"בשנה האחרונה הכל כך קשה, ושחווינו עם הקורונה נפתחה לי דלת לעולם שתמיד היה כבוי בי  - עולם המשחק. קיבלתי הצעה לאודישן לשחק בסדרה בשם" השוטרים". בהתחלה לא כל כך הבנתי מה הקשר לשחק ועוד עבריין, אני? אבל אמרתי יאללה נעשה אודישן, ואז חזרו אליי ואמרו שאהבו ורצו לבדוק עוד משהו .הבנתי שכנראה יש פה משהו שכדאי לא לפספס, דיברתי עם חברי הטוב והשחקן המדהים אקי אבני, והוא עזר לי בכמה שיעורי משחק. שלחתי להם שוב, הם אהבו ומשם באמת נפתחתי לכל העולם הזה ויש דברים בהמשך גם בעולם המשחק. ולא לשכוח יש גם עונה שניה".

מתוך הסדרה "השוטרים". צילום: פרטי

מה אתה יותר, שחקן או זמר?

"הרבה שואלים אותי את השאלה הזו אז קודם כל אני זמר, אבל חשוב לי לציין שהתאהבתי בעולם המשחק וזה משהו שאני לא ארצה להפסיק. האהבה הגדולה בחיי היא מוזיקה, שאגב לדעתי בכל זמר יש איזה שחקן קטן בגוף כשמבצעים שיר שלא בהכרח מדבר אליך, והצלחת לרגש זה כי נכנסת לדמות של אותו סיפור, אבל בשורה התחתונה מי אמר שצריך לבחור אם אפשר גם וגם. הרבה שאלו מה הפסקת לשיר, אז הכוונה על כך שבחיים לא אפסיק לשיר זה כמו שאפסיק לנשום מבחינתי ".

פחדת להיעלם?

"בשנה האחרונה בחרתי מרצוני להיעלם קצת לשנות חישוב מסלול מחדש. ירידה לצורך עליה נקרא לזה?. עשיתי עצירה קטנה ,לא הוצאתי חומרים, אבל המשכתי להופיע בכל רחבי הארץ והעלם והמשכתי ליצור. חיכיתי לרגע הנכון ואני מרגיש ומקווה שהוא הגיע"

ריאליטי לתוכנית עם אייל גולן: מה אתה זוכר מאותה תקופה ומה למדת מהחוויה?

"כשאני נזכר בתקופה הזו אני נזכר באחת החוויות הכיפיות, הכרתי חברים שלקחתי איתי לחיים ועד היום יש לנו אפילו קבוצה בוואצאפ ומבחינתי זה שווה הכל "

תלך לעוד ריאליטי?

"לגביי ריאליטי של שירה זו פצצת לחץ ולי אישית מאוד קשה עם זה, אבל באותה נשימה זו חוויה מדהימה . אגלה סוד קטן על עצמי גם, אני ואודישנים חברים לא הכי טובים. הלכתי אז כי באמת תמיד רצו שאלך ואמרתי יאללה ואני כמובן לא מצטער על כך. לעשות את זה שוב? לא יודע להגיד, הייתי אולי הולך לריאליטי שלא מחייב להיות קשור למוזיקה "

מתוך הקליפ. עם החברה אפרת

יותר מרוויחים כסף מליווי חתן וכלה בחופה כיום מאשר הופעות?

"אני פחות מסתכל על איפה אני יותר מרוויח, כי  אני מאוד אוהב לשמח ולרגש. הכסף זה משהו אינדיבידואלי מהופעה להופעה. להכניס לחופה לרגש חתן כלה זה ממלא אותך ומרגש  אותי כל פעם מחדש לא משנה כמה פעמים נעשה את זה . מצד שני לעלות לבמה ולהקפיץ אנשים זה הדבר הכי כיף ומבורך שיכלתי לקבל"

האם תוציא פעם אלבום?

"אני חושב שזה יקרה בזמן הנכון. אני כרגע ממוקד באמת בדרך שלי, אבל זה משהו שהוא כן מסומן כחלק מהדרך"

מה התוכניות הלאה?

"להמשיך להופיע להגשים את עצמי, לגעת בכמה שיותר אנשים והשמים הם הגבול מבחינתי, אבל העיקר הוא ליהנות מהדרך ולא רק לחפש את המטרה בתעשייה מלאה בלכלוך ועם הרבה קושי, צריך לזכור  שאתה בסך הכל אוהב מוזיקה ואתה עושה את זה כי אתה אוהב מוסיקה, ולהיות ממוקד בלהנות מהמוזיקה אחרת אתה מאבד את זה ונכנס למקומות לא טובים"

תמיד ישיר. צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('646d951d-9092-470c-8615-2a98c3bc16f2','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה