מותג הקוסמטיקה הישראלי הראשון שמשווק בדובאי

$(function(){setImageBanner('608dbf9d-5997-4af4-add3-e8ff06bc604b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

אשת העסקים ומלכת היופי שלנו מור ממן, בראיון מלכותי: על העסקים "אני מניחה שהשם שלי פותח לי דלתות, אבל כשאת כבר נכנסת בדלת, את צריכה להבין את התחום בו את רוצה להצליח" על האימהות "האימהות שינתה את הלב שלי" על הזוגיות "חווינו משבר כמו זוגות רבים" והשאיפות לעתיד

מור ממן (25) מלכת היופי לשנת 2014, במקור מבאר שבע, היא כיום בעלים של חברת הקוסמטיקה "מור ממן קוסמטיקס" שהפכה לגאווה ישראלית פעם נוספת, כשהפעם קטפה תואר נוצץ נוסף: מותג הקוסמטיקה הישראלי הראשון שמשווק בדובאי. לאחרונה השיקה אתר בינלאומי ועכשיו אפשר להזמין ממנו גם לדובאי, פריז וארצות הברית

מור ממן | צילום: איילת רבינוביץ

מתי ידעת שזה הכיוון בחייך ויהיה לך מותג קוסמטיקה משלך? "תמיד ידעתי שיהיה לי מותג קוסמטיקה משלי. במהלך חופשת הלידה שלי החלטתי לפתח את המוצר הראשון שלי: טינט בשם mer rose במשך תשעה חודשים התרוצצתי בין מפעלים עד אשר פיתחתי את הפורמולה שרציתי. השקתי את המותג בחצות, בדיוק ביום הולדת 24 שלי. באותו לילה האתר קרס מרוב הזמנות והיה ברור שזה סיפור הצלחה. מאז, החברה שלי "מור ממן קוסמטיקס", השיקה עוד חמישה מוצרים שכולם הפכו לסולד אאוט ובנובמבר נשיק עוד סדרת מוצרים חדשה".

ומה הפיתוח הבא? "אני כל הזמן בשלבי פיתוח של המוצרים הבאים. כולם טרנדים, כולם פורצי דרך, וכולם זוכים לחיקויים מרגע שאני משיקה אותם".

התואר מלכת יופי פותח עוזר בקידום ושיווק? "אני מניחה שהשם שלי פותח לי דלתות, אבל כשאת כבר נכנסת בדלת, את צריכה להבין את התחום בו את רוצה להצליח. להיות סופר מקצועית, להכיר כל תהליך לעומק. פיתוח מוצרי קוסמטיקה זה תחום מרתק ומורכב, כך גם עולם השיווק".

האם  בגלל הקורונה יש האטה במכירות? "עם תחילת הקורונה החלה כידוע עלייה חדה במכירות באון ליין בארץ ובעולם. אני פועלת רק בזירה המקוונת ולשמחתי הרבה חווה הצלחה גדולה. לפני שבוע השקתי אתר בינלאומי וההתרגשות אדירה".

ואיך הגיע הרעיון להשתלב בדובאי, פריז וארצות הברית. כבר החלה התעניינות מצידם? "המוצרים שלי משווקים בארצות הברית, בצרפת וגם באמירויות, למיטב ידיעתי זה מותג הקוסמטיקה הישראלי הראשון שמשווק באמירויות. קשה להסביר את תחושת הגאווה במילים. מרגע שהאתר עלה לאוויר אנחנו מוצפים בהזמנות ואני ואנשי הצוות שלי לא מפסיקים להתרגש".

תטוסי לדובאי בקרוב? "אנחנו נערכים לקראת נסיעה לדובאי ועובדים על פרויקט מאוד מרגש שייחשף שם בקרובמהרגע שהקמתי את החברה היה לי ברור שאני רוצה להגיע עם המוצרים שלי לכל העולם, אני חולמת בגדול ומגשימה בגדול ומבחינתי זאת רק ההתחלה. אני רוצה שכל אישה בעולם תשתמש במוצרי האיפור שלי". 

מור ממן | צילום: איילת רבינוביץ

האימהות שינתה אותך? "האימהות שינתה את הלב שלי. יצרה חדרים חדשים אצלי בלב, וגרמה לי להבין מהו אושר אמיתי שאינו תלוי בדבר".

תחזרי לגור בדרום? "באר שבע היא בליבי תמיד. שם גדלתי ושם הוריי גרים. את ביתי בניתי עם בעלי בנתניה. יש הרבה קווי דמיון בין שתי הערים, החום של האנשים, הדאגה, והערכים".

סופר לאחרונה שאת ובעלך פרנק נפרדתם. האם זה נכון שחזרתם לחיות יחד ויש רצון להגדיל את המשפחה? "אני ופרנק עובדים על הזוגיות שלנו, אנחנו אוהבים מאוד ואנחנו מאמינים בביחד שלנו. חווינו משבר כמו זוגות רבים, רק שבמקרה שלנו הוא דלף לתקשורת והפך לנחלת הכלל".

מה החלומות והחזון לעתיד? "הקמתי את החברה שלי בדיוק לפני שנה. התחלתי כעוסק זעיר ובתוך שבוע הפכתי להיות חברה בע"מ. אני בת 25, יש לי עוד הרבה מאוד חלומות להגשים ואני שואפת להתפתח להרבה מאוד כיוונים. אני משתפת את העוקבות שלי באינסטגרם בחיי האישיים והמקצועיים, גם בהצלחות וגם במשברים שאני חווה, זאת הדרך בה אני מאמינה, ואני מקבלת מהן הרבה מאוד תמיכה, השראה וחיזוקים".

מה המסר שחשוב לך להעביר? "המסר העיקרי שאני מנסה להעביר לכל אחת הוא להאמין בעצמה, בחוזקות שלה, ביכולות שלה. לדעת לצלוח קשיים ומהמורות ולשאוף להגיע לעצמאות כלכלית".

יש סיכוי שאמא אילנה ואחיך ידגמנו מוצר שלך? "אמא שלי יפיפה ואביב אחי פשוט הורס, ברור שהם יככבו בקמפיינים שלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6937679b-e1a7-4fde-9981-0d5f310ed7fc','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה