יש לה את האקס פקטור

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('fbbdf8f6-c010-45db-acfb-5750380d5b1e','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('fbbdf8f6-c010-45db-acfb-5750380d5b1e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

דיווה נשארת דיווה, אין מה לערער בתואר המכובד ובייחוד שמדובר בזמרת עדי כהן (41), תמיד גאווה דרומית, שלא משנה מתי - כשהיא פותחת את הפה, גווני קולה מתערבבים עם מיתרי קולה והאולם יכול לרעוד מהתרגשות קולקטיבית. מנעד ווקאליות מרשים כמו שלה אף אחד לא יכול לשכוח. לאחרונה ראינו אותה שרה דואט באודישנים בתוכנית "אקס פקטור", יחד עם הזמר לירון לב, כשהיא בחודשי הריון מתקדמים, שרים ומתראיינים כחברים הכי טובים שהכירו עוד בכוכב נולד 2, כשכל אחד פתח בקריירה משל עצמו, עד שנפגשו בתקופת הקורונה והחלו במיזוג גלויות של הופעות משותפות בכל בית מארח ברחבי הארץ, עד שהגיעו לאודישנים של אקס פקטור וגרמו לשופטים כמו אביב גפן, מרגלית צנעני ומירי מסיקה, לתת להם וואחד איקס עובר.
לכן, זה היה טיימינג מצוין לתזמן ראיון עם הדיווה עדי, כדי לבדוק מה קרה איתה בשנים האחרונות (הידעתם שהיא כובשת לבבות בארצות הברית ומקסיקו?) לדבר על שיתוף הפעולה המוזיקלי אחרי 17 שנה יחד עם לירון לב שהוליד מופע בשם "לרוץ לבד", על ההשקה שנערכה ביום חמישי שעבר במועדון "הגריי" ביהוד, וגם לתהות איך זה לחזור להיות מועמדת בתחרות ריאליטי. וכן, גם לגלות מה היא ילדה מאז.

 צילום: רונן אקרמן

 צלצלתי לעדי יום אחרי מופע ההשקה שלה ושל לירון במועדון הגריי, ועדי, עם כל האנרגיות שיא ורוח הנעורים הדבוק בה, מודה שהיא עייפה. הופעות, השקות, נסיעות, אקס פארטי וגידול שלוש בנות, כשרק הקטנה שלה רק בת שלושה וחצי חודשים, מוריד לה את הקלאץ', ווונדר וומן כמוה לא מפחדת להודות שעייפות היא גם עניין של גיל. ולא, זה לא ימנע ממנה להיות נציגה שלנו באירוויזיון, אינשאללה.

מה את רואה כשאת מסתכלת על עדי היום במראה אחרי החשיפה בכוכב נולד ועד היום

 "אני מאוד שמחה ששום דבר לא בא על חשבון השני. יש לי משפחה והרחבתי ואת  הפינה שלי, את הקריירה שלי ואזור הנוחות, בסך הכל טוב לי. כשבאה הקורונה היא טרפה הרבה קלפים, הכל נעצר, גם המקצוע שנראה לא שגרתי בסופו של דבר נהיה אזור נוחות  ברוטינה מסוימת, עבודה ככל עבודה, היא כייפית ואני מקבלת מחיאות כפיים, אבל הקורונה בעצם גרמה לי להמציא את עצמי מחדש באיזה מקום, גם נוצר חיבור עם לירון".

זה נחמד לראות שנוצרה חברות מאז כוכב נולד 2

"אנחנו חברים טובים שנים, נפגשים תמיד  בבמות ומאחורי הקלעים ובזמן הסגר בקורונה, שבנו על כוס קפה במרפסת שלי, מבואסים מהסגרים והמצב שבו מבטלים הופעות ולא רואים מה קורה קדימה, ואז החלטנו ספונטני לעשות ביצוע לשיר שצבר הרבה צפיות ומלא תגובות ברשת, ומשם הכל התגלגל וקיבלנו מלא בקשות להופיע ברחבי הארץ. זה נהיה היסטריה, רצנו מקום למקום והייתה חוויה מדהימה."

 בזכות אותו סרטון

"העלנו את הסרטון  והתחילו להגיע פניות, הופענו בסלונים, מרתפים, גגות (צוחקת) נכנסנו לבתים של אנשים, שזה היה הכי חם, הכי בלתי אמצעי,  פגשנו אנשים מדהימים ואוכל מדהים, סיפורים מדהימים".

ומה הייתם שרים?

"אתמול היה מופע השקה בגריי, באמת היה מאוד מרגש לראות אותו  מלא באנשים שאספנו אותם בדרך, שפגשנו בסלונים, שבאו לשמוע מופע שירים שגם אוהבים, בעברית, אנגלית, שמלווים אותנו בקריירה, שירים שלי ממחזות זמר, שירים של לירון ששיתף פעולה עם רבקה זוהר, שירים שאנחנו אוהבים לשיר או לשמוע, לא מחויבים ללהיטים, וזה נהיה עם הזמן בחלקו גם מופע סטנד אפ מוזיקלי  בכלל, הכימה שלנו שהיא מאוד מצחיקה. נראה לי אפשר קצת לראות מזה באודישן  באקס פארטי, שהכימיה בינינו מאוד קלילה וקומית יש את הביצועים שלנו והקולות שלנו שהם מאוד נוכחים, יצרנו משהו שהוא לא קיים".

 ומאיפה באה ההצעה להשתתף באקס פקטור?

"לירון מגיע מידי כמה ימים מתקשר עם הצעה כזאת או אחרת שנשמעת לי דבילית והפעם זו הייתה הצעה מופרכת במיוחד. אמרתי אין סיכוי ולבסוף..."

הרעיון של עוד ריאליטי לא קסם לך בהתחלה?

"לא ראיתי את עצמי, אבל בסוף  נסחפתי והלכנו יחד. לא יכולה לתת ספוילרים, אולי אחר כך, בינתיים רק יכולה לשתף במה שראו. הפרסום טוב לנו לשיווק, להיחשף לקהל צעיר שלא מכיר אונו, אנחנו באים מאוד מפוקחים, מודעים, אין חלום, אלא מבוססים מנטלית, אבל זה לא מפחית מהתרגשות של זה והרצון להצליח בתחרות".

 עדי ולירון. צילום: רועי ויינברג

אם להסתכל אחורה להתרגשות של תחרות כמו כוכב נולד שהפכה למצרך מבוקש בכל בית בישראל, עדי מרגישה שההתרגשות קיימת מחדש, אבל אחרת. עדי מגיעה למקום שבו היא לא חוששת אם יגידו אם היא זמרת טובה או לא, היא באה עם רזומה עשיר, ותק, ניסיון ובשלות עם מטרה אחת ברורה: להגיע לבמת האירוויזיון. טאץ' ווד "הייתה התרגשות ויש חשיפה" מתארת את סף ההתרגשות בריאליטי החדש בחייה "אתה בפריים טיים וזה מאוד מרגש וממכר. ברמת החוויה לא יכולה לספר מעבר".

 השופטים אמרו שיכולתם להגיע כל אחד בנפרד, כי כל אחד מכם מביא צבע אחר

 "זו הייתה התלבטות וזה היה על השולחן כל הזמן. אני כל החיים שלי סוליסטית ולירון גם בפני עצמו, למרות שהוא יותר מורגל לזוגיות על הבמה כמו שעשה אלבומים לרבקה זוהר והופיע איתה הרבה שנים , אני פחות אוהבת לחלוק את הבמה, אמרתי אוקי, להביא לפריים טיים זה כאילו הצהרה מסוימת. מאוד שמחה שהלכתי איתו,  כי הוא פרטנר מדהים, פנומנלי, גיטריסט מדהים, ווקוליסט נהדר וגם כיף לחלוק איתו, נותן הרבה מקום. למדתי הרבה על הזוגיות כשלא כל האחריות עליי. זה ניכר בהופעה שלנו. תראי, אני באה עם הלשון בחוץ בגלל הג'ונגל בין העבודה לבית, וצריך  גם קריירה. רוב הפעמים אני צולחת ואתמול בגריי זה היה ניכר  כל העייפות שלי ומאוד התבאסתי, כי הגריי היה מפוצץ באנשים שבאו לראות אותנו וליהנות מאתנו, אבל היה כיף להניח את הראש עליו ולתת לו להוביל".

 את רואה את עצמך באירוויזיון?

 "אם לא הייתי רוצה לא הייתי הולכת, כמובן שלירון הוא זה שסחף אותי אחריו. זה חלום ישן ואף פעם לא מאוחר להגשים חלומות ישנים ואם יש לך את הדחיפה הזאת, כי הוא נתן את הטריגר והצית את הלהבה, אני חושבת שהחיים קצרים וצריך להתנסות ולהרטיב את הרגליים".

 אם תשאלו אותה מה היה בשנים האחרונות, תגלו שהיא תמיד נוכחת בהופעות בארץ ובחו"ל, ממופעים ועד מחזות זמר ואפילו מבוקשת במקסיקו "המקום בפריים טיים מאוד מצומצם" היא מסבירה "אנשים שוכחים לפעמים שרוב העבודה של זמר היא לחרוש את השטח והבמות, עכשיו רואים אותי בפריים טיים וזה נחמד ויש חיבור מאוד גדול, אבל רוב הזמן  אני מופיעה בלי הפסקה, בארץ ובחו"ל, מחזות זמר, מופעים, כשיו היא לפני טיסה למקסיקו (טסה לשם כל שנה להופעות) , ערב מחזות זמר בארצות הברית, מופיעה עם כוכבי ברודווי, ובקרוב תופיע בקריסמס עם 15 אלף אנשים בארנה במקסיקו, "מעריכים ואוהבים זמרים גדולים" מסבירה את האהבה של חו"ל לקולה הענק "אהיה שם בינואר, מרס ובמאי, ונכון שעכשיו מורכב כי יש תינוקת קטנה וקורונה, אבל אנחנו נוסעים הרבה כולנו יחד כמשפחה, חווים חוויות וזה מקצוע הכי מדהים שיכול להיות, שכולו חוויות נפלאות עם המשפחה שלך".

 עם קריירה בחו"ל, צריך בעל תומך כמו אלי

 "אלי הוא שחקן וגם אדם סופר עסוק, יש לו בית ספר מצליח למשחק, ומעבר לזה שהוא פרטנר שמבין במה זה כרוך, הוא מאפשר את זה. כשאני  טסה לבד אני עוזבת, לצערי, תינוקת בת שלושה חודשים. עדיין לא יודעת אם ייסעו איתי או לא, תלוי במצב במקסיקו, אבל צריך להבין שאימא מאושרת  שווה לילדים מאושרים. אולי אני לוקחת על עצמי יותר מידי, אבל זו בחירה שלי ואני עומדת מאחוריה"

צילום: יח"צ

 יהיו כאלו שיגידו שאמא תפקידה לטפל בילדיה מאשר בקריירה, מסכימה?

"אישה שיולדת לא צריכה לוותר על הקריירה שלה ובייחוד שהיא מקבלת תמיכה והילדים שלה מקבלים את מה שהם רוצים וצריכים. אצל אישה פשוט זה יותר דרמטי כי היא צריכה ללדת וזה מה שמצופה ממנה מבחינת גידול ילדים, ואם היא עצמאית צריכה להתחיל מאפס. אני מאוד שמחה, כן יש לזה מחיר, גם  בלהיות אמא ובהריון ולבוא לתוכנית ריאליטי ולא במקסימום שלך, זה קשה כשכל המערכות בגוף משתנות, לא פשוט, אבל זו בחירה מודעת, וכן התעסקו עם זה בתוכנית. אבל זה מעורר התפלאות ואישיו".

 ומאז החשיפה בתוכנית שוב זכית לקבל המון פרגון ותגובות מכל עבר?

 "פריים טיים מזה דבר מאוד מפנק , גורם לאנשים  לחייך אליך יותר, ופתאום מזכיר  להם מי אתה,  ואני  באה לתוכנית מאוד מפוכחת. גם זה לא כמו שהיה פעם תוכנית כוכב נולד שכל העולם ראה, זה אחר וזו חוויה אחרת "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('22ed211b-4a0c-43fa-bdd9-df5ffc01f21f','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה