יום האישה 2024: סיפורן מעורר ההשראה של נשים המצליחות בזכות הכישרון

$(function(){setImageBanner('98b1afc5-5228-4a59-a9b8-5f903a759cda','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

המציאות בשטח כבר מוכיחה יותר ויותר שנשים לא מפחדות להעז ולעשות את מה שהן אוהבות, גם אם מדובר בשילוב של קריירה עם הורות או עם לו"ז צפוף מבוקר ועד ערב - העיקר שהן נהנות וכיף להן לקום כל בוקר מחדש. אלו נשים שהצליחו לתעל את הכישרון הטמוע בהן ולפתח קריירה שכיף לעבוד בה, להצליח ולהיות מתוגמלת כלכלית ורוחנית. מבחינתן האישית - אין משמח מלעשות טוב לאחר, בזכות עצמן. לכבוד יום האישה הבינלאומי 2024, מצאנו נשים מוכשרות ומלאו תשוקה לכישרון שלהן שידעו להקים עסק משל עצמן כדי להצליח. והן מצליות ביג טיים

נשים עם כישרון

בעולם הנשלט ברובו על ידי גברים כבר שנים על גביי שנים, נשים כיום בגרסת 2024 יודעות כבר איך להשתלב במקצועות גבריים ממוסך ועד תחום הספורט. אין ספק שזו בשורה מעודדת, מרגשת ומספקת לראות נשים בעמדות ניהוליות ובעסקים עצמאיים. הן חולמות, מעזות, מגשימות ובעיקר לוקחות את הכישרון צעד ענק קדימה ועושות ממנו קריירה, בעיקר כי יש להן את זה בגדול. מה שאומר: להתחיל בקטן, ליהנות מהדרך ולקטוף את הפירות.

קבלו אותן פלוס הדרן:

תמיד אישה: אלה שמחון

גיל: 33

סטטוס: נשואה + 3

מגורים: קיבוץ כרמים

הכשרון שהפך למקצוע: בעלת עגלת קפה בוטיק 'קפהאלה' בקיבוץ כרמים

ספרי לי על עצמך: "אני מאוד אוהבת לייצור דברים ממגוון חומרי גלם, ממוצרי מזון ועד בדים, חוטים ועוד. אוהבת לארח ולפנק. אוהבת אוכל, וכל מה שקשור אליו .כל זה וסיבות נוספות הובילו אותי לפתוח את עגלת הקפה שלנו".

מה זה מבחינתך להיות אישה עצמאית שעושה מה שהיא אוהבת?

"להיות אישה עצמאית שעושה מה שהיא אוהבת זה סיפוק ואושר גדול. ועם זאת, זה דורש מלא השקעה, סבלנות, אנרגיה וזמן - בעיקר כדי לעשות את מה שאני אוהבת בצורה הכי טובה ומושלמת שאפשר. אני מקפידה לגוון, לחדש ולקדם את העסק בכל ההיבטים. להתעסק במה שאני אוהבת זה נותן סיפוק עצום ואני מתעוררת כל בוקר (גם כשזה בשלוש לפני השמש להכין אוכל) שמחה ומודה על מה שאני עושה. תמיד להמשיך לאתגר את עצמי בהרחבת הגבולות שיפור השירות והעסק.

מה מיוחד בך?

"מה שייחודי בי זה השילוב של הדברים, זה ממש לא רק 'עגלת קפה' או 'סלי פיקניק' ו'מגשי אירוח', זה היחס האישי שיש ללקוח, הירידה לפרטים והמחשבה על כל הדברים הכי קטנים שישלימו את החוויה. זה לא להתפשר על איכות ורמה (למרות האתגר הגדול של עסק קטן, מעט שעות, שממוקם בדרום).

וכמובן האבקת קסמים שלנו שמוסיפים לכל דבר".

 העגלת קפה של אלה שמחון. צילום: אליאב מייסון:

 העגלת קפה של אלה שמחון. צילום: אליאב מייסון:

תמיד אישה: יובל ששון

גיל: 28

סטטוס: בזוגיות  כבר שש שנים עם לירון.

מגורים: במקור מנתניה, אבל מתגוררת בבאר שבע כבר שבע שנים.

הכשרון שהפך למקצוע: מנהלת את סטודיו 'קאנגו' באר שבע.

סטודנטית לרפואה בשנה השישית

למה בחרת בתחום?

"לא יודעת להגיד האם בחרתי בתחום. נראה לי שהתחום בחר אותי. מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי להיות בתנועה - פיזית ומחשבתית. תמיד לזוז, תמיד להיות דינאמית. גדלתי בארצות הברית והייתי בנבחרות של כדורגל ולקרוס. הייתי מאמנת כושר בצבא בסיירת גבעתי וגם אחראית מדור גופני. כשהשתחררתי התחלתי לאמן קאנגו בנתניה. לפני שלוש שנים הייתי הראשונה שהביאה את אימוני הקאנגו ג׳אמפס לבאר שבע. יש משהו בקאנגו שהוא לא בדיוק כושר. זה ספורט שלוקח נשים למקום משוחרר, הן באות לאימון שמרגיש כמו מסיבה! זו זכות בשבילי להוביל את התחום הזה בבאר שבע. לסטודיו החדש שלי הבאתי את אימוני הטרמפולינה המטורפים שמתאימים בדיוק לאווירה של הסטודיו".

"אצלנו כל אחת יוצאת מהאימונים עם אנרגיות מטורפות ותחושת סיפוק שקשה לתאר. היא מרגישה שהיא עבדה קשה, אבל נהנתה מכל רגע!"

מה זה מבחינתך להיות אישה עצמאית שעושה מה שהיא אוהבת?

"להיות אישה עצמאית שעושה מה שהיא אוהבת זו דרך חיים. אי אפשר לעשות ״בערך״ את מה שאת אוהבת- ״בערך״ להיות עצמאית. זו מנטליות".

מה מיוחד בך?

"קשה לי להצביע מה ייחודי בי ,אבל אני חושבת שבמקרה שלי מי שמכירה אותי יודעת שהסטודיו מתאים לאופי שלי כמו כפפה ליד. אני באמת עושה מה שאני אוהבת ואת מה שאני מאמינה בו והערכים שעליהם גדלתי של עבודה קשה, עשייה ומרדף אחרי החלומות שלי, שמנחים אותי בכל דבר וזה ניכר בדברים הקטנים. אני מוכיחה לבנות שאפשר לרדוף אחרי החלומות שלהן, ולעשות אותם בכיף ותשוקה ענקית. אני מראה להן שאפשר לשלב הכל בחיים. במקרה שלי לימודי רפואה, עסק וחיים אישיים".

ששון: "את אימוני הקאנגו הבאתי לבאר שבע לפני שלוש שנים בדיוק ביום האישה, ואת הסטודיו החדש שלי פתחתי לפני חודשיים ב1.1.24".

 

הקאנגו של יובל ששון. צילום: פרטי

הקאנגו של יובל ששון. צילום: פרטי

תמיד אישה: אלינה חליוה

גיל: 38

סטטוס: נשואה לתומר ואימא לארבעה ילדים

מגורים: באר שבע, במקור מצרפת. עלתה לארץ בשנת 2008

כשרון שהפך למקצוע: אלינה עיסוי פנים: קוסמטיקאית קלינית(advanced skin care)- facialistמומחית בעיסוי פנים

ספרי לי על עצמך

"אוהבת את תחום היופי מאז ומתמיד. אני מאוד מחוברת לפן הטיפולי ואפילו הרפואי. לא פוסלת רפואה משלימה בעתיד. מאמינה באנרגיות, בחיבור בין אנשים ולעשות טוב לאחרים זו התרפיה גם שלי".

מה זה מבחינתך להיות אישה עצמאית שעושה מה שהיא אוהבת?

 "אוהבת את המגע ורואה בעיסוי ממש סוג של אומנות. זו הדרך שלי להביא את עצמי ואת היצירתיות שבי. להיות אישה עצמאית שעושה מה שהיא אוהבת זה להרגיש שלמה, זה לחיות את החיבור הנכון (win win) וזו זכות".

מה מיוחד בך?

"המגע, המקצוענות. תחושת סיפוק ענק, לחוות את עצמך אחרת אבל עד הסוף. הגשמה אישית שמביאה כל כך הרבה איזון, ואור לחיי".

אלינה חלויה - עיסוי פנים חלומי. צילום: פרטי

אלינה חלויה - עיסוי פנים חלומי. צילום: פרטי

תמיד אישה: איתי ליבשיץ

גיל:23

סטטוס: רווקה

מגורים: באר שבע

כשרון שהפך למקצוע: מעצבת עוגות 'Itay’s cupcakes'

למה בחרת בתחום?

"תמיד הייתה לי תשוקה לעולם הקינוחים. מאז ומתמיד אני זוכרת את עצמי במטבח, האפייה זו התרפיה שלי כבר שנים".

מה זה מבחינתך להיות אישה עצמאית שעושה מה שהיא אוהבת?

"לקום בבוקר ולהגשים את עצמי כל יום מחדש, זה הסיפוק הכי גדול. אין כיף גדול יותר מלעשות את מה שאני הכי אוהבת ולהתפרנס מזה. אני חיה את העולם הזה כבר שנים, מגיל 13 אני זוכרת את עצמי במטבח, וסוף סוף להגשים חלום ולהתמקד אך ורק בעסק שלי, זה מטורף בעיני. אני חושבת שמהות חיינו היא להמשיך להתפתח ולגדול, ובעיקר להגשים את עצמנו ואת החלומות שלנו".

מה מיוחד בך?

"יש סטיגמה ידועה בתחום העוגות המעוצבות, שעוגות מעוצבות ״רק נראות טוב והן לא טעימות בכלל.הצלחתי לנפץ את הסטיגמה הזאת -  המון לקוחות מחמיאים לי על העוגות המעוצבות שלי ושמעתי לא פעם ולא פעמיים שזו פעם ראשונה שהם טעמו עוגה מעוצבת שבאמת טעימה. אני עובדת עם קצפת חלבית, שאר השוק לרוב עובד עם קצפות צמחיות/ קרם חמאה. למדתי מה הטעם האהוב על הלקוחות שלי והעיטוף בקצפת חלבית דורש ממני יותר זמן והתמקדות בפרטים הקטנים, אבל זה שווה את זה כי אני לא מתפשרת על הטעם".

איתי: "עוגות מעוצבות זה לא עסק זול, כשלקוח מזמין עוגה בכמה מאות שקלים, חשוב לי לספק לו את הטוב ביותר. ובעיני עוגה מעוצבת צריכה להיות גם יפה וגם טעימה".

איתי ליבשיץ - עוגות מעוצבות. צילום: הדר ליבשיץ

 איתי ליבשיץ - עוגות מעוצבות. צילום: הדר ליבשיץ

תמיד אישה: שירי אסרף

גיל: 44

סטטוס: נשואה ואימא לשניים.

מגורים: באר שבע.

כשרון שהפך למקצוע: מאפרת ומעצבת שיער לאירועים.

למה בחרת בתחום?

"כילדה  תמיד גנבתי לאימא שלי איפור, מאוד אהבתי את הצבעים, הטקסטורה של החומרים ואת הגנדרנות. כבוגרת למדתי באקדמיה לאמנות בתל אביב, אני בין היתר גם מציירת ומעצבת גרפית במקצועי. הקורונה גרמה לי לשנות כיוון ולאחר 20 שנה של עבודה בידיעות אחרונות יצאתי לעצמאות כדי להגשים את הכישרון שבי"

מה זה מבחינתך להיות אישה עצמאית שעושה מה שהיא אוהבת?

"אני מאוד אוהבת להוציא את הלקוחות שלי יפות ומחויכות וזה הכי מתגמל בעיניי. העצמאות עבורי כאישה בתחום שלי העניקה לי את האפשרות להיות קרובה יותר לילדיי, למשפחה ולבית  - בוחרת לעצמי את החופש שלי".

מה מיוחד בך?

"קשה לי להגיד על עצמי, אבל הלקוחות שלי בטח ישמחו לספר על היחס האישי שלי, החם, האוהב, המקצועי, המתפשר ובעיקר התוצאה שגורמת להן לצאת עם חיוך יפה".

 שירי אסרף - איפור ושיער. צילום: פרטי

שירי אסרף - מאפרת ותסרוקות. צילום: אינסטגרם

תמיד אישה: שחר רוסו אסולין

גיל: 33

סטטוס: נשואה ואימא לשני בנים

מגורים: באר שבע

כשרון שהפך למקצוע: יועצת שינה והתפתחות

למה בחרת בתחום?

"אחרי לידת הבן הגדול שלי נועם,  החלטתי שאני רוצה לעשות הסבת מקצוע. בחרתי במקצוע שיאפשר לי להיות מוגשמת יחד עם הגשמה של אימהות ומשפחות אחרות -  לעזור להם והכי חשוב להיות חלק מתהליכים שמשנים חיים עבורם."

מה זה מבחינתך להיות אישה עצמאית שעושה מה שהיא אוהבת?

"אישה עצמאית שעושה מה שהיא אוהבת זאת בחירה, הבחירה הטובה ביותר שעשיתי עבורי ועבור המשפחה שלי".

מה מיוחד בך?

"קשה לי להגיד מה מיוחד בי, אבל אני חושבת שבעיקר השפה המשותפת שאני יוצרת עם ההורים שאני מלווה, הפתיחות שיש במפגשים שלנו והמקום הבטוח בלי ביקורת (מהסביבה) שיש, בעיקר בהורות ראשונית".

שחר רוסו אסולין -יועצת שינה לילדים. צילום: פרטי

 שחר רוסו אסולין -יועצת שינה לילדים. צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('3fe3287c-ed28-4145-88ab-96f793a48eff','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה