חיה מצבע לצבע: הסיפור של הקוסמטיקאית זיוה וקנין שהפכה לציירת מבוקשת בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('e6f9620f-a09c-44e6-b97f-9e9b26302bfb','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

אין ספק שבבאר שבע והסביבה כולם מכירים את השם זיוה וקנין (61), הקוסמטיקאית הותיקה והתוססת שהביאה והשרישה את תחום היופי, האסתטיקה והטיפוח לנשות העיר מלפני יותר מ30 שנה, ועד עצם היום הזה גורמת לנשים להיראות מטופחות, אסתטיות, יפות ואפילו צעירות יותר, מרפאה נערות עם בעיות אקנה וחיה עם ביטחון מלא בעצמה למרות השוק הפרוץ כיום שלטענתה ולחרדת כולנו, גם אין לו פיקוח ("לכן כמעט כל אחת יכולה להתחיל לקבל לקוחות מבלי שתהיה לה ההכשרה המתאימה או הניסיון הנדרש") הפכה לציירת הכי מבוקשת מדרום. ראיון קילוף בצבע

צילום: פרטי

ולא, מעולם לא נמאס לזיוה וקנין המקצוע שזורם לה בדם, והיא תמיד תקבל את הלקוחות בביתה היפה והמטופח בוילות רסקו, תחשוב תמיד היכן להתמקצע ואיפה לשדרג את הטוב בשבילכן. אבל לא רק, קבלו את זיוה החדשה שהיא גם בעלת התואר המכובד: ציירת מחוננת, שמצאה לה את הפינה בביתה כדי לצייר ציורים שלא היו מביישים את סבלדור דאלי וכבשה את בני העיר שרק מבקשים לרכוש ממנה את יצירות הפאר. היא אפילו קיבלה הצעה לפתוח תערוכה שתגוון את חייה בין טיפולי פנים לתואר ציירת מקצועית, אבל עד שזה יקרה וכל תמונה שלה תעלה כבר אלפי שקלים (טאץ' ווד), תפסנו אותה לראיון על החיים בין צבע לצבע.

זיוה נשואה לעמי וקנין ולהם ארבעה בנים, נמרוד תומר גלעד ודור, שהפכו בשנים לסבא וסבא לשישה נכדים, שלא מוותרים על האירוח בביתם המפנק עם האוכל הטעים שמכינה הסבתא המוכשרת זיוה. כן, היא גם מבשלת, מגדלת ומטפחת גינה לתפארת עולם הפרחים ואפילו חובבת הפקות קטנות ומעצבת שולחנות בסטייל שלה. רב גונית כבר אמרנו?

איך להיות בתחום בותק של מעל שלושים שנה?

"קודם כל לעסוק במקצוע שאני אוהבת וטובה בו זו ברכה גדולה, אבל יותר מזה הדבר שהכי מרגש אותי זה העובדה שיוצא לי לגעת בכל כך הרבה אנשים מדהימים ולהשפיע על החיים שלהם לטוב, בין אם זו נערה שהחיים שלה יותר קלים כי טיפלנו באקנה שהפריע לה או בין אם זו אישה צעירה לפני החתונה שרוצה להיראות במיטבה כדי ליהנות מהיום שלה. במהלך כל שנות הקריירה שלי יצא לי לפגוש הרבה נשים מדהימות ומעוררות השראה וזו זכות וברכה להיות כל יום מוקפת בנשים חזקות ועצמאיות".

מה ההבדל בתחום הקוסמטיקה של לפני 30 שנה וכיום?

"לפני 30 שנה היו מעט קוסמטיקאיות, מי שזכתה בתואר הזה עברה לימודים והכשרה מקיפה. אני זוכרת שבתחילת דרכי למדתי, השתלמתי והתאמנתי המון מתוך המחויבות שלי לתת את השירות והטיפול הכי טובים ללקוחות שלי ומעצם ההבנה של גודל האחריות, הרי בכל זאת מגיעות אליי נשים שמפקידות את הפנים והגוף שלהן אצלי. היום השוק יותר פרוץ ואין עליו פיקוח ולכן כמעט כל אחת יכולה להתחיל לקבל לקוחות מבלי שתהיה לה ההכשרה המתאימה או הניסיון הנדרש. כמובן שזה לא מייצג את הכלל ויש לי עוד המון קולגות מקצועיות ומוערכות".

איך התנהלת למול תחרות עם מכונים שנפתחו כמו פטריות?

"האמת שאני משתדלת להתעסק בעשייה ובמה שיש לי. אני פחות נכנסת להשוואות ותחרויות מתוך ההבנה שלכל אחת יש הייחודיות שלה. אני מעדיפה להשקיע אנרגיות בלקוחות שלי, בשיפור המכון, בהשתלמויות והכשרות שלי ושל הצוות כדי לתת את הטוב ביותר. מי שמגיעה אליי מגיעה בגלל מכלול שלם של שיקולים ביניהם מקצועיות ושרותיות ולא בגלל טרנד כזה או אחר שיחלוף עוד דקה".

 צילום: פרטי

צילום: פרטי

מתי התחלת לצייר ואיך הגיעה המוזה?

"תמיד נמשכתי לאומנות וליצירה ואחרי שסרגתי, תפרתי, התעסקתי בקרמיקה ופסיפס  - החלטתי להתחיל לצייר. בשיעור הראשון בו התיישבתי אל מול הקנבס התאהבתי. המוזה יכולה להגיע מכל מקום, מבני אדם,  נופים, סיפורים, תמונות ואפילו חלומות"

היכן את מציירת, מה את אוהבת לצייר ומה נותן לך השראה?

"אני אוהבת לצייר הכל, אבל בעיקר נשים. אני חושבת שבנשים ונשיות יש עוצמה גדולה ובציורים אני מצליחה להביא את העוצמות, הרוך והיופי לידי ביטוי. את הציורים שאני הכי אוהבת ציירתי במקום הכי אהוב עליי בבית , בגינה אל מול נופי העצים והפרחים".

מתי הבנת שזה גם ערך שיווקי והתחלת למכור?

"אני ידעתי את זה תמיד, אבל עוד לא התחלתי למכור ציורים. כרגע זה עדיין בגדר תחביב ובינתיים בני המשפחה שלי אלו שנהנים מהתוצרים של התחביב. אני רואה שכל הציורים שזוכים להרבה במה הם דיוקנאות ואנשים. אוהבים אנשים וזה מחמם את הלב".

מה לגביי הקמת תערוכה?

"מקווה מאד שאוכל לקיים תערוכה בעתיד הקרוב, בינתיים כל ציור שאני מסיימת נחטף במהרה, אבל אין ספק שזה יעד שהצבתי לעצמי".

 

.צילום: פרטי

צילום: פרטי

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('1482b906-a195-4a85-9340-6f5ebb3c4115','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה