הקהילה הווירטואלית לדירבון הדדי

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a99e4d37-34fb-48c1-8b74-3b30181a8d43','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('a99e4d37-34fb-48c1-8b74-3b30181a8d43','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

גם לכם קורה שאתם נוטים לדחות את המטלות שלכם באופן קבוע ביום יום? הכירו את אפליקציית Goaly לדירבון הדדי בין חברים להשלמת משימות, שפיתח שגיא קריספין

כולנו לפעמים נוטים לדחות את שיעורי הבית שלנו, את העבודה על התזה, אומרים שמחר נעשה את אימון הכושר ונתקשר לבנק יותר מאוחר, הדחיינות נמצאת אצל כולנו בפעולות והמטלות היומיומיות וגם במטרות לעתיד. לכן לפעמים מילה טובה של חבר קרוב יכולה לתת לנו את הדחיפה לעשייה ועמידה ביעדים, כי כולנו מכירים את המשפט "אל תדחה למחר מה שתוכל לעשות היום". כדי להתמודד עם המצב, שגיא קריספין פיתח את אפליקציית Goaly.

את Goaly פיתח שגיא קריספין, בן 25, סטודנט למדעי המחשב ומדעי המוח. הוא חיפש דרך לגרום לעצמנו לעמוד במשימות והמטלות שהצבנו לעצמנו, באמצעות רשת חברתית תומכת. "Goaly היא רשת חברתית למטרות הנועדה להוות פלטפורמה וירטואלית לאנשים כך שיוכלו לדרבן אחד את השני כדי לצלוח את המטרות שלהם.  רבים האנשים, ואני ביניהם, שנוטים לדחות את המטלות שלהם יום-יום כשאנחנו אומרים לעצמנו: "אין לי כוח ללכת היום לבנק, נלך מחר"... הבעיה שמשפטים כאלו חוזרים על עצמם ו"מחר" רק הולך ומתרחק ולפעמים אף פעם לא בא", מספר שגיא ל'באר שבע נט'.

"המקרה היותר כואב מבחינתי נוגע לאנשים שנוטים לדחות את המטרות שלהם, את החלומות שלהם: לפתוח עסק, לעשות תואר, להרצות בפני קהל ואפילו להיגמל ממשהו, והרשימה כמובן עוד ארוכה", מסביר שגיא. בהרבה פעמים יש תחושה שאם היה מישהו שילווה אותנו בתהליך זה יעלה את המוטיבציה כך שהסיכוי לעמוד במטרות יגדל. "Goaly נוצרה בדיוק בשביל זה. לאפשר את התקשורת הבינאישית הזו לדרבן ולעזור לאנשים לעמוד ביעדים שלהם, בשונה מאפליקציות רבות בשוק שדואגות לשלוח הודעה אוטומטית שקל מידי "לנפנף"".

Goaly מאפשרת כיום לנהל את מטרותיכם, קטנות או גדולות, לבקש מחבר או חברה שיעקבו אחריכם, לשתף אותם בעדכונים שוטפים על התקדמותכם במטרה ולהנות מפידבק מיידי מהם ודירבון להמשך! אם לא עמדתם במטרה שלכם במועד שהצבתם לעצמכם, העוקבים שלכם ידעו על כך ויוכלו בקלות להזכיר לכם, לדרבן אתכם או להבין מה עצר אתכם מלעמוד בה. מעבר לכך Goaly מאפשרת עוד שלל אפשריות נוספות ביניהן: המרקט: מקום בו כל אדם יכול לפרסם "תוכניות עבודה" לביצוע מטרה כלשהי, לדוגמא איך לרוץ 10 ק"מ בחודשיים. ומצד שני המרקט נותן פלטפורמה לחיפוש תוכניות שכאלה, בהתאם למטרותיכם, או להיחשפות למטרות חדשות שיכולות לעניין אתכם. קבוצות: קבוצות מאפשרות ליצור "קהילות" סביב עניין משותף, וכך לחבר בין אנשים עם מטרות דומות ולאפשר להם לתת ולקבל מוטיבציה מאנשים בעלי אותו עניין, לשאול שאלות בתחום ואולי אפילו למצוא שותף לדרך. האתגר היומי: נועד לנסות לגרום לאנשים לצאת מאיזור הנוחות שלהם. אתגר יכול להיות למשל לאכול משהו חדש, לדבר עם אנשים בסביבתך שלא יצא לך לדבר איתם עד כה וכדומה.

שגיא קריספין


מאיפה נולד הרעיון? מה גרם לך לחשוב על הצורך באפליקצייה כזו?

"האפליקציה נולדה ממספר אירועים אישיים שקרו לי וגרמו לי להבין את הצורך. אחד מהאירועים היה סביב הרצון שלי לרוץ 10 ק"מ. הרבה זמן שרציתי לעשות זאת אבל כל תזכורת ששמתי בטלפון דאגתי להעיף באלגנטיות בטענה ש"אעשה את זה אחר כך..". עד שיום אחד תפסתי שיחה עם חבר שרץ כבר שנים רבות וביקשתי את עזרתו. הוא הכין לי תוכנית עבודה ואמר שיבדוק איך אני מתקדם מדי שבוע. וכך אכן היה. התחלתי את האימונים הראשונים בהתלהבות יתרה אבל לאט לאט המוטיבציה ירדה, למרות שרציתי את זה. אני זוכר יום שהייתי צריך לרוץ בו, לפי התוכנית, אבל החלטתי לוותר על זה. כמה דקות אחר כך קיבלתי מהחבר טלפון לבדוק איך אני מתקדם. זה מיד מילא אותי במוטיבציה, קפצתי על נעלי ספורט ועשיתי את הריצה שלי באותו יום. אז חשבתי לעצמי, איזה מדהים זה ליצור קהילה של אנשים שמדרבנים האחד את השני על בסיס יומי, קהילה שיכולה לעבוד ביחד, מאפשרת למצוא שותפים למאמץ, ובכך לאפשר לעוד אנשים להנות מהחוויה שאני חוויתי ולהצליח".

יש ביקוש עד כה לאפליקציה?

"קיבלתי הרבה פידבקים חיוביים והבעת עניין לאורך הדרך על הרעיון מעשרות רבות של אנשים. הרבה אמרו לי שזה רעיון מעולה, שזה נוצר בדיוק בשבילם או שהם תמיד חיפשו משהו כזה.
בשלב זה אני מתרכז בלדבר עם אנשים כל הזמן כדי לנסות להבין את דעתם על הביצוע, מה חסר להם, מה לא עובד מספיק טוב, ופועל לשפר ולשדרג את Goaly בהתאם כל הזמן. לאחרונה לדוגמה התווספה מערכת קבוצות לGoaly, בדיוק בשביל להגביר את תחושת החברתיות, להרגיש שאני חלק ממשהו, שיש עוד אנשים איתי באותה הסירה. זו לדוגמא בקשה שעלתה מהמשתמשים".

אתה חושב שהיום, במציאות הקורונה, האפליקציה חשובה אפילו יותר? אולי כי קל לנו לשבת בבית ולא לעשות הרבה ולדחות את המשימות היומיומיות?

"אני חושב שאנחנו כיום במציאות מורכבת. בצל הקורונה אנשים רבים לא יוצאים מהבית ורשתות חברתיות מספקות מענה מסוים לצורך שלנו להרגיש שאנחנו לא לבד. בגלל שאנשים רבים בבית וכולנו נמצאים בסיטואציה החדשה לנו, זהו אולי זמן שמורידים בו קצת הילוך. קל לנו יותר לוותר על המטלות היום-יומית שלנו או על המטרות העתידיות שלנו בטענה שנגיע לזה בסוף המשבר. קודם כל, Goaly במציאות הקורונה יכולה לעזור לנו לשמור על סדר יום נורמלי ושפוי שכולנו זקוקים לו. יש לכם מטלות להיום שניתן לבצע במסגרת ההגבלות? הכניסו אותם לGoaly ואתם כבר לא לבד. חבריכם יוכלו לעזור לכם ולדאוג שאתם מצליחים לשמור על סדר יום שפוי ככל הניתן. מעבר לכך, זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לעשות דברים שתמיד רציתם ופשוט לא היה לכם זמן לכך. כמו ללמוד לצייר, להתחיל לנגן, לכתוב את התסריט לסדרה שתמיד רציתם. הדברים האלו, לדעתי, יכולים להוות מפלט מצוין ודרך נפלאה להתמודד עם רמות התסכול והמתח המלוות אותנו בצל הקורונה".

 אפליקציית Goaly

שגיא מספר כי במיוחד בשביל זה התווסף למרקט של Goaly סט מטרות שניתן לעשות מהבית. בנוסף התווספה קבוצה שנועדה לעסוק במטרות בצל הקורונה, בה ניתן לשאול שאלות, לעזור ולשתף האחד את השני במכשולים ובהצלחות כדי שנוכל לעבור גם את הרעה הזו בצורה קצת יותר טובה. "אם יש לכם מטרות שניתן לעמוד בהם בהגבלות של היום, תעשו אותם! תרתמו את העולם הוירטואלי, שאולי קרוב אלינו היום יותר מאי פעם, כדי לעזור לכם להתקדם ולהתפתח. שתפו את ההצלחה שלכם עם חברים, בקשו מחברים שיעזרו לכם לעמוד במטרותיכם, זו הזדמנות מעולה לכך", אומר שגיא. כך למשל הוא מספר על אימא שלו לה עסק לסריגת בובות. היא שמה לה למטרה לשווק את העסק ולהגיע לאנשים רבים. "היא הכניסה את המטרה לאפליקציה, וקיבלה תגובה מבחורה שמעוניינת לעזור.
יום למחרת, אמא שלי כבר קיבלה מייל עם הצעה ליצור לה קטלוג דיגיטלי לעסק שלה. אני לא יודע אם זה היה קורה לולא Goaly", משתף שגיא.

הרבה פעמים אנשים לא מציבים לעצמם מטרות בחיים, או כן מציבים אבל אומרים שיגיע "הזמן המתאים" לזה מתישהו ופשוט זורמים עם החיים. לפעמים הזרם יכול לקחת אותם למקומות טובים שלא חשבו עליהם בכלל, אבל לפעמים הם פשוט עלולים להיתקע במקום. "אתם מרגישים תקועים? תנסו לחשוב איפה אתם רוצים להיות עוד חמש שנים ופשוט תתחילו לתכנן את הדרך שלכם לשם. תבקשו מחבר שיתלווה אליכם כדי שיהיה לכם שותף לדרך ופשוט תתחילו", מסכם שגיא.

אפליקציית Goaly


האפליקציה חינמית לחלוטין וזמינה כרגע בPlaystore להורדה, פשוט חפשו Goaly או היכנסו לקישור הבא: https://bit.ly/37Jhqcf . מוזמנים גם להצטרף לדף הפייסבוק ולעקוב אחרי העדכונים האחרונים כל הזמן: http://www.facebook.com/goaly6

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5defaa1f-3653-44ec-bff6-2e0a58f785ca','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33922,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('5defaa1f-3653-44ec-bff6-2e0a58f785ca','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33922,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה