"היו רגעים שהורדתי את הראש ואמרתי ליטל, הגזמת טוטאל!"

$(function(){setImageBanner('09515f0e-29aa-4b31-855f-d5ac48b60356','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

ליטל סמדג'ה (33) היא סוג של קונצנזוס. יש שיאהבו אותה ואת זה שהיא לא דופקת חשבון לאף אחד ואומרת את מה שעל ליבה גם אם זה כולל קללה עסיסית, יש שיגידו שהיא מצחיקה ואף שנונה, ויש שיעקמו פה ויאמרו שהיא לא בדיוק הכוס תה שלהם עם הפה הכי מקלל ביקום, אבל ליטל יודעת שפליטות הפה שלה עלולות לעלות לה בטוקבקים מהזן הכי פוגע, בייחוד אחרי שאת מופיעה בתוכנית עטורת רייטינג כמו 'הישרדות וי.איי.פי' בפיליפינים וכולם זוכרים לה שאמרה לשורד הכדורסלן עידו קוז'יקרו, שהיא שמה עליו ז***.

צילום פרטי

תאמינו או לא, ליטל קצת מצטערת ואפילו ביקשה ממנו סליחה שתורגמה לחברות טובה. מאז היא פחות בלטה בגלל הקורונה טיים, אבל עוד מעט תראו אותה בעונה החדשה של הגולדסטאריות מחוברת לתקווה גדעון, פליטת האח הגדול, שגם לה היו כמה פליטות פה שהקהל לא ישכח, והשתיים הפכו לשותפות לחדר עם הרבה פרצי צחוק ותובנות נשיות חכמות "זו היתה מראה להתנהגות הרעה שלי" מספרת על  מה שעברה בהישרדות "אולי לא בדיוק רעה, אלא על ההתפרצויות שלי. צריך להבין שאני כמו כל האנשים, אני לא עשויה מחומרים אחרים כמו לשאר המפורסמים וברמה האישית אני ככל בני האדם שיודעת  גם להתעצבן ולכעוס וגם מקללת לפעמים. כל מה שקרה שם יצא מכל פרופורציות. בתוך הישרדות יש איזה שלב שאת חיה את הבפנים ולא את החוץ, ואת מתחילה להתנהל רגשית - משם באו ההתפרצויות שלי ואין להם הצדקה, למרות שזה בעצם כולה משחק, לא נמות מזה. אבל בהסתכלות על עצמי, היו רגעים שהורדתי את הראש ואמרתי ליטל, הגזמת טוטאל."

 

מה הרגשת?

 "אני בן אדם כזה שאין לי בעיה עם עצמי ואני תמיד עומדת על שלי גם אם יש למולי אלף איש נגדי, כל עוד אני שלמה עם עצמי. היו לי רגעים שם שהיה קשה להילחם בשביל עצמי, כי איבדתי פרופורציה, ראיתי תמונה קצת שונה. יכולה להגיד שזה הדבר היחיד שאני מצטערת עליו בהישרדות, ואני לא מצטערת בדרך כלל על כלום וככה אני מגיבה במצבים קשים. גם מי ששואל אותי על הישרדות אני עונה ישר: מי שלא מגיב טוב לתרחישים קיצוניים, שלא ילך לתוכנית כזו,  כי זה מה שמוציא ממך. אתה נבחן בהתנהגות חברתיות".

על מה את מצטערת?

"כשאמרתי לעדי קיזקארו, שאני שמה עליו ז.... ילד כאפות. חרגתי, זו התנהגות טעונה שיפור ולקחתי לתשומת ליבי, אבל הגישה של באיך אמרתי לו עם תנועת הידיים עשתה לי רע מאוד. אני גם יודעת שזה לא יחזור בחיים. אני ממש מצטערת שחרגתי והוא באמת בן אדם מקסים ומדהים".

את סוג של קונצנזוס, יש שיגידו שהם מתים עליך ועל החשיבה שלך והאנרגיות, ויש שיגידו יש לך פה נורא.

"נכון, אבל למדתי עם הזמן שאי אפשר לרצות את כולם וגם אם את רוצה שיאהבו אותך חייב לקבל את הצד הפחות אוהב, כי אין דבר כזה שכולם יאהבו אותך ויתחברו לאותו אדם. אלה שלא באים לי בזווית של הבסדר הם אלה שגולשים לחיים האישיים, להורים שלי, איבדו פרופורציות. קיבלתי טוקבקים של שיח תרבותי ששואלים למה התנהגתי ככה ואני  מסבירה להם יפה, ויש כאלה שיכתבו דברים שיגרמו לי לשבת ולהרגיש דקירה מבפנים. לקלל את הילדים שלי ולאחל לי ולהם למות, על מה, על זה שקיללתי בריאליטי? איפה הפרופורציות? אתם מקללים אותנו קללות אליאסטר, ואתם חושבים שאתם הופכים להיות טובים? עצוב לראות גם מבוגרים מתנהגים ככה".

 מתוך האינסטגרם של ליטל

מאז הזכייה 'ביפה והחנון' ב2010, ליטל היא שם דבר בעשיית הבידור. סלב במונחי פיימוס. החנון נשאר חנון, ליטל נשארה יפה ובאר שבעית בדמה, רק הוסיפה טייטל של אמא עם קרביים חייתים, שיודעת להבחין מה טוב לה ומה רע, פייטרית ונועזת ומובילה את עצמה במסלול חייה לעבר החלומות שרקמה לעצמה, עם חידודי הלשון וההומור ששיייכים רק לה, פלוס כל התובנות שלמדה באוניברסיטת החיים. אי אפשר שלא לאהוב אותה בדקה, גם אם לא תמיד התנהגה כתלמידה הכי טובה בכיתה.יש בה שמחה מופגנת וקלילות מדבקת, שישר בא לך לצאת איתה לסיבוב ברים ולקלוט שהיא בתוך תוכה עוד ילדה שרק רוצה להגשים את עצמה.

ליטל היא אמא לשניים. יהלי שיהיה בן שבע בקרוב, שנולד לה ולבנזוגה לשעבר, שחקן הכדורגל ראובן עובד, שלא בקשר איתם בשנים האחרונות מסיבותיו, והשני, אמרי בן שלוש וחמישה חודשים, שאותו הביאה לעולם עם בעלה או יותר נכון, אקס בעל יונתן סמואלוב. כבר דובר על נושא הגרושין במדיה הארצית, אבל ליטל לא רוצה לדבר על זה כרגע. זה רגיש  מידי ובייחוד לא בא לה לספר כלום "אני לא מדברת על זה כרגע, זה נושא רגיש ואני אמא לילדים. שיהיה מה לדבר אני אדבר" אמרה וקיבלה את מילתי.

 

יש דיכאון אחרי שחוזרים מראליטי לשגרת חיים עמוסה?

"את חוזרת למציאות ומקבלת כאפה. בשבוע הראשון שיצאתי נזכרתי שג'ובאני רוסו אמר שכשהוא חזר מהישרדות הוא ישן על הרצפה בבית, כי הוא התרגל, ואמרתי לעצמי מה הוא מבלבל את במוח, וזה בדיוק מה שקרה . את רוצה לישון ברצפה מההרגל ולא קל לישון במיטה, כי  את מתעוררת המון. הייתי בהתקפת רעב, אוכלת לילדים מה שנשאר בצלחת. בלילה מלא מאנץ' ועליתי שבעה קילו בבום. לא עניין אותי כלום, רק אוכל, אבל חזרתי לשגרה ואני רבע עוף".

 

ואז יש ציפייה לקבל יותר הצעות, קמפיינים, פרסומות, זה קורה בכלל?

 "בואו נדבר תאכלס, נכון שיש אנשים שנוסעים לחוויה, אבל אחוז המרובה שבדרך כלל הולכים לריאליטי זה אחד, לחזור לתודעה, שתיים, כסף ושלוש זה חוויה. אי אפשר להתעלם מכך שמדובר בתוכנית  פריים טיים, היא מותג, יש שמכורים לפורמט. את יודעת שתוכנית כזו אמורה להחזיר לתודעה ואת רוב האנשים מחזירה לתודעה, אבל זה לא האח הגדול.  אם אתה מגיב רע בסיטואציות זה לא מתאים לך לפרסום, אבל אם לא תהיה בפרסום אתה תשרוף את עצמך".

 

וחזרת לתודעה?

"אני חזרתי לתודעה אחרי שנים של היפה והחנון.  אם זה החותם שרציתי להשאיר? לא בהכרח. אני רחוקה להיות  מזו  שכל היום מקללת, אני חושבת שיש בי הרבה דברים  פחות חיובים, אבל זה חלק! אני כל כך מלאה בהרבה דברים חיוביים שפשוט לא ראו אותם .כל אחד חי מתחת לדמות מסוימת ואתה בא עם זה לעבודה, נקרא לזה עבודה, בשביל  זה רצו אותי לעבודה הזו ואני כנראה ישבתי בול על הנקודה הכעסנית בהישרדות והעצבן".

והפה שלך מנע קמפיין?

 "זה לא מנע ממני, חזרנו לתקופת קורונה ולא נהנו מהפליסטי. היינו מלאי רייטינג,  אנשים לא עבדו, היה פה קטע ריאליטי חי וקיים, בועט ומתחלש. אני מתפרנסת ברוך השם יפה מאוד, מצטלמת לסרטונים לעסקים, אינסטגרם זו עבודה ופה ושם יש לי פרויקטים. יש ממה להתפרנס"

 

אם חשבתם שקיבלתם מספיק נתח מליטל, תשכחו מזה. היא תהיה עוד הרב זמן במסך  המרצד שלכם. לאחרונה היא התקבלה לעונה החדשה של הגולדסטאריות, אחרי , שככה כתבו, ליהי גרינר סירבה בגלל אי הסכמה על סוגייה כספית. ליטל מסבירה "אני בהתחלה שרק פתחו את העונה ולא היינו סגורים על המחיר, וגם ידעתי שהקורונה מעכבת הרבה דברים וכדאי לקחת עבודה טובה. אני לא ידעתי שמדובר בהחלפת ליהי, כי התקשרו אליי והסבירו שיש איזה בלת"ם, אבל זה לא עניין אותי כי זו הייתה תקופת קורונה. גולדסטאריות זה אחרת, את יכולה לדבר בטלפון, המשפחות מבקרות, זה קצת אחר. הייתי זקוקה לכסף, ולא משחקת אותה, אף אחד לא קוטף כסף מהעצים ואם יש אופציה להתפרנס יפה, אני אשמח לעזור לילדיי"

היית ליטל אחרת?

"חוויה קייטנה לעומת הישרדות. בלי ספוילרים, בגולדסטאריות תנאי בית מלון,  גם הפעם תקבלו עונה פצצה. באו נשים עם נוכחות כמו תקווה גדעון מהאח הגדול, שהיא אישה עוצמתית ובן אדם כובש ומדהים, רוסלנה רודינה, אורטל של בנאל, היו בנות איכותיות ובלי פוזה. הייתה חוויה חיובית. אני נוכחתי לדעת שלא מה שאני חוויתי זה מה שמראים. פה בלטתי. פה ראו את הצדדים האחרים שלי. אני כל כך מפחדת, רוצה להגיד שהחוויה היתה נחמדה וסבבה, אבל אולי משהו ייצא פחות טוב שם? אבל למה לחשוב ככה בעצם, פה בלטתי, פה הייתה דינאמיקה".

תוכניות לעתיד?

"האמת? הציעו לי דברים, מלהקים מתקשרים, אבל לעת עתה אני קצת בהולד, אולי עונה הבאה של האח הגדול, אבל אל תתפסי אותי במילה. אבל עכשיו לא".

 צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('26813ce3-f313-44fb-93ef-efb9bead6aab','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה