האושפיזין החלומי: קבלו את המשפחות שלא מוותרות על בניית סוכה וקישוטים כמו פעם

$(function(){setImageBanner('a7082cb5-2340-480e-8202-3449d8afce0e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

קבלו את המשפחות שבשבילן חג סוכות זה לקום ולבנות סוכה כשרה ונאה, לקשט כמו פעם עם לולאות שרשרת מנייר קרפ, לתלות ציורים של הילדים, להריח אתרוג ולולב ובעיקר לתת לילדים הרגשה של אחדות, משפחתיות ושמחה. אור בבית.

שומרים על המסורת: בימים שבהם אנחנו חושקים להיכנס לתוך הסוכה ולאכול בה יום יום כמיטב המסורת, להביט בענפים שמקשטים את הגג, בלולב וגם בהדס, להתגאות בילדים שקיפלו מנייר קרפ או דפים צבעוניים ויצרו שרשראות ארוכות, להחמיא על הציורים מהגן או בית הספר ולתלות אותם ברחבי הסוכה המוארת בפנס בודד פלוס לקשט גם בציורים של הילדים בכחול לבן - יש מי שלא מוותר ובונה סוכה כשרה (או קונה, לא משנה  - העיקר הכוונה) ומקשט בדיוק כמו פעם. העיקר שתהיה אווירה של חג סוכות עם אור ושמחה כשהרוח הסתוית מעיפה קצת את הבד המקושט. מצאנו ארבע משפחות שלא מוותרות על סוכה כשרה ומכבדת.

 ניר ולימור שמואלי. צילום: פרטי

ההורים: ניר שמואלי, סגן מנהל מחוז דרום במשרד החינוך, ולימור שמואלי, אדריכלית ועיצוב פנים.

הילדים: שליו, רז  ואיתי.

מהו חג הסוכות בשבילכם: "חג הסוכות הוא חג האחרון בחגי תשרי ורגע לפני שמחת תורה, הרגע המכונן של סיום קריאת התורה ותחילת קריאתה מחדש. החג מסמל קדושה לאחר יום הדין בכיפורים ובקשתינו לפרנסה, בריאות טובה ובקשת מחילה וסליחה אם חלילה פגענו במישהו. המסורת לבניית סוכה הגיעה מילדותינו, ולכן אנחנו רואים בכל סוג של צוואה ובעיקר גם להנחיל לילדינו שגם הם ימשיכו את המסורת".

למה חשוב לכם לבנות סוכה ולקשט כמו פעם?

"בנית הסוכה מתבצעת מי׳ז באב צום יום הכיפורים כחלק מההלכה, ואנו רואים בכך קדושה רבה לביתנו".

מי יבוא לבקר?

"אנו משקיעים רבות בבניית הסוכה ובעיקר בקישוטים שלה. השנה נזכה גם לארח משפחה קרובה, חברים ומכרים שיהיו ביחד איתנו בסוכה עם מטעמים שלימור תכין כהרגלה בחגי ישראל".

רינת נגיד והילדים בסוכה

ההורים: רינת נגיד, מאפרת ואייל בלנק

הילדים: רני, רז ועומר (והכלב איצ'ו)

מהו חג סוכות בשבילכם?

"חג סוכות בשבילנו הוא החג הכי אהוב ומחבר. זה חג שאנחנו מזמינים את כולם אלינו לסוכה מהצד שלי ומהצד של בעלי, ומכינים מלא מטעמים מכל העדות".

למה חשוב לכם לבנות סוכה ולקשט כמו פעם?

"לילדים זה הכי כיף, כי כל הבני דודים מגיעים לסוכה ומקשטים אותה כמו שסבתא שלי חנה ז״ל הייתה מקשטת ומלכדת את כולם. לרוב אנחנו קונים מלא קישוטים מיוחדים (כמו שאמא שלי אוהבת) ומקשטים את הסוכה".

מי יבוא לבקר?

"כל המשפחה משני הצדדים".

 

דידי דמיוני ואדיר. צילום: פרטי

ההורים: דידי ביטון, מפעיל הילדים 'דידי דמיוני' ואדיר בוטבול

הילדים: ליאו (הבן) ולני (הבת)

מהו חג הסוכות בשבילכם?

"סוכות זהו חג מרגש שבו כולנו מתכנסים לחגוג את החג יחד ועם כל המשפחה. חג הסוכות הזה מיוחד במינו עבורנו, מאחר וזהו חג הסוכות הראשון שלנו בתור משפחה עם שני קטנטנים".

מי יבוא לבקר?

"אנחנו משפחה מסורתית וחוגגים את החגים יחד כהלכתם, ולחגוג יחד הופך אותם לחגיגיים במיוחד".

 דן לייבל והילדים. צילום: פרטי

 ההורים: דן לייבל, מנהל שיווק תוכן מועדון 'הפורום' ומורן לייבל, מנכ"לית גרנד קניון

מהו חג סוכות בשבילכם?

"חג שמח ומשפחתי, ובמיוחד בונים סוכה בשביל הילדים"

למה חשוב לכם לבנות סוכה ולקשט כמו פעם?

"כי זה נפלא לילדים. מעדיפים לקשט עם הציורים שציירו בגן או כל קישוט שלהם".

מי יבוא לבקר?

"משפחה בעיקר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('890d504a-7273-435c-961e-6fd0efdd11d7','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה