"אצלנו בעומר היריות בשמחות של החברים מתל שבע מורידות שמחה במיטות"

$(function(){setImageBanner('691c608b-a124-4d83-9cb8-2ea4c4b45fe7','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

"יש עלייה של כשלושים אחוז בפניות של מטופלים לרופא מין, סקסולוג במרפאה בסורוקה" אמר לי ד"ר צחי בן ציון, שכולנו מכירים כרופא, פסיכיאטר וסקסולוג רפואי, שמשמש גם כפסיכיאטר הראשי של מחוז דרום של שירותי בריאות כללית וכמנהל המרפאה לבריאות מינית במרכז הרפואי האוניברסיטאי "סורוקה", שבנוסף לכל התארים הנכבדים, הוא גם אחד הסטנדאפיסטים המצחיקים והמבוקשים עם המופע הרץ שלו ברחבי הארץ "אוכל שתייה גבר אישה", ולא מפסיק לנוע מעיר לעיר ולסגור אולמות של אנשים שנהנים מהומור על סקס, בעיות מיניות, מיטות וגם תרופות. על פי משנתו של בן ציון, שמתגורר בעומר, עם לו"ז יומן עסוק תודה לאל, החלמה מקורונה והרבה מטופלים שזקוקים ליעוץ שלו מגיע הד"ר השמח להופיע שוב בבאר שבע, וזו הסיבה שתפסנו אותו לשיחה כדי לברר מה סוד הקסם שבו שמצליח להצחיק אלפי אנשים שבאים לצחוק ממנו וגם על עצמם (במיוחד על מה שקורה בחדרי חדרים) וקונים כרטיסים למופע שלו "אני לא יודע בדיוק למה" הוא אומר בחיוך אופייני "אולי השילוב של היותי רופא, איש מקצוע רציני, שמדבר על נושא קשה ורגיש בקלילות"

צילום: קוקו

אחרי שנת קורונה שסגרה את אולמות התרבות, פיתח  ועדכן  ד"ר צחי בן ציון את תוכן החומרים שאים הוא רץ במופע האישי שלו, ובין לזה שהוא ממשיך לצחוק על זוגיות, יחסים בינו לבינה ועד חדרי מיטות, הוא גם הוסיף פאנצ'ים מצחיקים על מסכות, על הצורך להיות ביחד, העבודה מהבית וכל מה שקרה לנו בקורונה טיים המסחררת ששיגעה אות כולנו. אבל הוא ממשיך להצחיק, זה כנראה מה גורם לנו לרצות לשמוע אותו ולצחוק קצת על עצמנו.

מה למשל עדכנת במופע?

"זה אותו מופע, רק יותר מעודכן. יותר בבדיחות, בהומור בבעיות. בעיקר שיניתי והוספתי בדיחות. הסקס נשאר כשהיה. הבעיות גדלו בשכיחותן, כי התקופה מטורללת ומבלבל"

זרוק איזו דוגמא

"אני מספר על אנשים שצריכים למצוא איך לקיים יחסים כשהילדים בסביבה"

יש בעיה מינית נפוצה?

"הבעיה השכיחה בעקבות הקורונה היא בעיית חשק המיני. אני מדבר איך אפשר לנסות ולהתגבר על זה"

  למה אנשים נהנים לצחוק מבדיחות על מין ועל בעיות מיניות? (מה מצחיק אותם בעיקר)

"אנו צוחקים על מה שמדאיג ומלחיץ אותנו. מצחיק אותנו שלכולנו יש אותן צרות ובעיות"

מי יותר מובך בהופעות, גברים או נשים?

"אותו דבר, אבל נשים יותר מכניסות מרפק לבעל ואומרות:"תקשיב" 

מה קרה לך מאז הסגרים ונון הופעות בזמן הקורונה, איך זה השפיע עליך באופן אישי ועל האנשים עצמם לדעתך בכל הקשור לאינטימיות?

"היה קשה, גם כי העבודה הייתה קשה. אני עבדתי כרגיל ויותר, גם בסגרים הגדולים, וגם כי התגעגעתי לנורמליות ולקהל."  

יש יותר בעיות מיניות אצל אנשים מאז הקורונה ולמה? מה דרכי הטיפול

"יש יותר בעיות בגלל הלחצים השונים. יש בעיות אצל מי שלקו בקורונה, מה שנקרא אצלנו פוסט-קוביד. הטיפול תלוי בבעיה. לרוב הדברים יש פתרון. רק צריך להודות שיש בעיה. פרויד אמר שפצע הוא תחילתו של ריפוי. אם לא מבינים שיש פצע, נתקשה לרפא".

מה הנתונים לגביי באר שבע, יש יותר ביקוש למטפל לרופא מין/סקסולוג במרפאה שלך בסורוקה ולמה?

"יש עלייה של כשלושים אחוז בפניות. אני לא חושב שיש משהו שהוא יותר של באר שבע, אולי יש יותר לחץ מהשתוללות האלימות והורים מתקשים ללכת למיטה עד שהילדים כולל הילדים הגדולים, חוזרים בביטחון הביתה. אצלנו בעומר היריות בשמחות של החברים מתל שבע מורידות שמחה במיטות של עומר"

האם באמת דיכאון יכול להיעלם עם צוחקים יותר?

"דיכאון לא נעלם, אבל מאוד משתפר. וגם מי שצוחק יותר יחלה פחות בדיכאון." 

עד מתי אתה רואה את עצמך עולה לבמות עם הסטנד אפ?

"כל עוד יהיה קהל וירצו להקשיב לי אני אמשיך. כמי שכבר ביקר בצד השני (הייתי חולה מאוד ולשמחתי החלמתי  אני יודע שאין עוד סיבוב בקרוסלת החיים ואם אני יכול לגרום לאנשים לצחוק בכיף ולעשות יותר אהבה, בשביל זה נהייתי רופא". 

ד"ר צחי בן ציון יופיע ב18.11 במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע 

מוזמנים להיכנס ללינק : https://did.li/Yxgaa

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('39e9b3f1-db94-4c47-917f-2309c1faa8ac','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה