"אני רוצה לפתח את סצינת ההיפ הופ בבאר שבע- ובגדול"

$(function(){setImageBanner('e964d0ab-20df-4b2b-9417-3fbb803a4701','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

בר רולוב (24) מבאר שבע רקדה מגיל צעיר וכבר בגיל 11 כשגילתה את סגנון ההיפ הופ, היא הבינה שמצאה את מה שהיא רוצה לעשות בחיים. מאז הספיקה בר להשתתף בקליפים של אלה לי, אנה זק, סטטיק ובן אל, נסרין ועוד ולאחרונה אף ייצגה את המדינה בתחרות היפ הופ בינלאומית עם להקת GENESIS. כעת היא עם הפנים קדימה לעבר החלומות הבאים: "התכנית זה להתמקד בפיתוח העיר באר שבע, להקים פה קבוצות היפ הופ שיהיו מהחזקות בארץ"

יש אנשים שיודעים כבר מגיל מאוד קטן מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים. אחת כזו היא בר רולוב, בת 24 שגדלה בעומר וכיום גרה בבאר שבע. בר החלה לרקוד כשהייתה רק בת 4 וכמה שנים לאחר מכן כבר ידעה בדיוק מה היא תעשה בהמשך חייה. בראיון ל'באר שבע נט' מספרת בר על החוויות כרקדנית היפ הופ מצליחה שהשתתפה בקליפים של הזמרים המובילים בארץ, לצד ההזדמנות לייצג את המדינה בתחרות ריקוד בינלאומית ועל החלום הבא שלה- להשקיע בתחום ההיפ הופ בבאר שבע.

"התחלתי לרקוד בגיל 4, ניסיתי כל מיני סגנונות בהתחלה רקדתי מודרני, ריקודים סלוניים, קצת התעמלות אומנותית והתעמלות קרקע, קצת ג'אז... בגיל 11 רקדתי בפעם הראשונה היפ הופ וברגע שהתחלתי הבנתי שזה מה שאני הולכת לעשות בחיים, ידעתי שלא אעשה שום דבר אחר", סיפרה בר.

"אני לא רוצה לעזוב את באר שבע אבל כדי להצליח בתעשייה את צריכה להיות ניידת וזמינה בכל שעה... אז יש אתגרים, בעיקר בגלל המרחק. לפעמים היו מסתכלים עליי בצורה שונה, כזאתי שבאה מבאר שבע"

בר רולוב. קרדיט צילום: עדן זמר

מה משך אותך דווקא בהיפ הופ?

"אני אוהבת שזה ריקוד חסר חוקים, זה ריקוד שגורם לך להרגיש חופשי, לפרוק הכל החוצה, זה מקום בטוח וקל להתאהב בהיפ הופ. אחרי שנתיים שרקדתי התחלתי להדריך וללמד ריקוד, כבר בתור נערה. בנוסף גם התחרתי באליפויות ותחרויות בארץ והופעתי הרבה".

יצא לך להשתתף כרקדנית גם בקליפים של זמרים מצליחים- ספרי על החוויה. את מרגישה שזה פתח לך עוד דלתות מבחינה מקצועית?

"בגיל 19 התחלתי גם להשתתף בקליפים של זמרים, הקליפ הגדול הראשון שעשיתי היה של אלה לי ל'זוט עני', בהמשך גם סטטיק ובן אל, אנה זק, נסרין, אגם בוחבוט, פלד, שירי מימון... זה לא היה פשוט, קשה למישהי מבאר שבע להיכנס לתחום הזה, כי יש ברנז'ה מאוד ברורה ולרוב סגורה של מי שעובד עם האמנים... לרוב גם יותר קל לרקדנים מהמרכז כי הם קרובים וזה נגיש... אבל דחפתי לשם, הייתי יושבת כל יום ושולחת מיילים לכל הכוריאוגרפים הגדולים, הייתי מספרת על עצמי, מצרפת תמונות וסרטונים ומציעה את הניסיון שלי. אחרי שזה עבד בפעם הראשונה זה כבר נהיה יותר קל להשתלב".

איך את מסכמת את החוויה כרקדנית בקליפים?

"זה לא הופעה על במה אבל זו חוויה מדהימה. סט צילום הוא 12 שעות של לעמוד על הרגליים ולרקוד מיליון פעם אותו דבר... אבל זה כיף וחוויתי, מאפרים אותך ומלבישים אותך ובסוף את רוקדת ועושה מה שאת אוהבת".

"התכנית הבאה מבחינתי זה להתמקד בפיתוח העיר באר שבע בתחום החוגים, בא לי להקים פה קבוצות היפ הופ שיהיו מהחזקות בארץ"

 צילום פרטי

לאחרונה השתתפה בר בתחרות היפ הופ בינלאומית שהתקיימה באריזונה בארצות הברית. היא חברה ללהקת GENESIS שזכתה בתחרות הארצית וייצגה את המדינה בכבוד. "בתחילת שנה שעברה הציעו לי להצטרף לקבוצה שרוקדת בגבעת ברנר בשם Gensis. הם רוקדים כל שישי שבת וזו קבוצה שמנצחת המון שנים ברצף בארץ. בחודש אפריל האחרון ניצחנו באליפות הארצית ואז טסנו לתחרות ההיפ הופ העולמית שהתקיימה באריזונה ארצות הברית בחודש אוגוסט", שיצפה בר, "התחרות נמשכה שבוע עם סבבים של ריקודים בקטגוריות שונות, עם מקצים של מוקדמות, חצי גמר וגמר. היו מעל 50 מדינות שהשתתפו בתחרות וזה היה מטורף, זו הבמה הכי גדולה להיפ הופ בעולם".

איך הייתה החוויה שלך בתחרות?

"אני השתתפתי בקטגוריה של קבוצה גדולה, היינו מעל ל-30 רקדנים על הבמה והתחרינו מול 42 מדינות. הגענו למקום ה-17, כאשר רק 16 עלו לחצאי הגמר. זו הייתה חוויה מטורפת ומעצימה, זה היה כבוד ענק וגאווה. עדיין קשה לי לעכל בכלל שהייתי שם והיה לי הכבוד הזה. זה מדהים עבורי ואני שמחה שאני רודפת אחרי החלומות שלי".

ומה את עושה בימים אלו?

"השנה פתחתי חוג לשיעורי היפ הופ בבאר שבע שמתקיים ב'קוהל' בית הספר לתנועה ומחול ליד מקיף ו'. אני מציעה שיעורים מגילאי גן ועד סוף י"ב. אני רוצה לבנות ולפתח קבוצה שבהמשך גם נתחרה באליפות הארץ".

את מרגישה שהיה חסר מקום כזה בעיר?

"כשאני גדלתי ההיפ הופ התחיל להיכנס לאופנה, אבל היום יש לדעתי יותר אופציות ואנשים שפתוחים לסגנון הזה. הבינו שזה ספורט אמיתי וזה משהו שאפשר לפתח ממנו קריירה מצליחה, יש יותר הזדמנויות, יותר עניין ומורים ואנשים מקצועיים שאפשר ללמוד מהם".

"קשה למישהי מבאר שבע להיכנס לתחום הזה של הקליפים, כי יש ברנז'ה מאוד ברורה של מי שעובד עם האמנים. אבל דחפתי לשם, הייתי יושבת כל יום ושולחת מיילים לכל הכוריאוגרפים הגדולים"

בר רולוב ולהקת GENESIS בתחרות ההיפ הופ הבינלאומית. צילום פרטי

פעם הדור הצעיר מאוד נמשך לעולם הבלט והריקוד הקאלסי, את מרגישה שהיום עם השירים וההתפתחות הריקודים והמוזיקה ילדים כבר יותר חשופים גם לסגנון ההיפ הופ?

"יש מקום חד משמעית לכל הסגנונות. אבל ההיפ הופ נכנס לאופנה יותר בתקופה האחרונה ואולי זה בזכות הטיקטוק והמוזיקה שיותר פתוחה ויותר נחשפים לעוד סגנונות... בעיני זה מבורך ואני שמחה שהעיניים נפתחו לעוד ועוד אנשים בכל מה שנוגע להיפ הופ".

בתור רקדנית צעירה היו גם אתגרים וקשיים בדרך?

"תמיד יש קשיים, במיוחד שהכל נורא רחוק. אני לא רוצה לעזוב את באר שבע אבל כדי להצליח בתעשייה את צריכה להיות ניידת וזמינה בכל שעה... אז יש אתגרים, בעיקר בגלל המרחק, גם למשל כשהאנשים נמצאים באותו מיקום האווירה היא דומה, אז לפעמים היו מסתכלים עליי בצורה שונה, כזאתי שבאה מבאר שבע... אבל הצלחתי לעבור את הקשיים בגבורה ואם אני יכולה, כל אחד יכול".

מה מבחינתך הרצונות המשך הדרך? החלומות הגדולים?

"כרגע הגשמתי חלום נורא גדול עם אליפות העולם בה השתתפתי. התכנית הבאה מבחינתי זה להתמקד בפיתוח העיר באר שבע בתחום החוגים, בא לי להקים פה קבוצות היפ הופ שיהיו מהחזקות בארץ, לפתוח מסלולים תחרותיים ולהביא את סצינת ההיפ הופ לבאר שבע בגדול".

בר רולוב. קרדיט צילום: עדן זמר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6cf1e37e-71ab-48d2-a885-9bd52f14761a','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה